30.8.10

Καλησπέρα σας!






Ξεκινώντας (Ναι ρε ξεκινάω με μετοχή υπάρχει πρόβλημα;;;) αυτή την πρώτη μου ανάρτηση στο λατρεμένο καφενεδάκι έχω να δηλώσω τα εξής!

Σιχαίνομαι τη Στικούδη! Ασχετο; Ασχετο! 

Τι κάνετε λατρεμένοι coffee-lovers (Μαμά, Μαμά είδες; Έπιασε τόπο ο Στρατηγάκης!)?
Μια εβδομάδα ξεκινάει και επίσημα πλέον το φθινόπωρο μας χτυπάει την πόρτα! Καλό χρυσό το καλοκαιράκι αλλά νυσάφι! 
Οι βάρβαροι γύρισαν καθώς το 20 λεπτο που έκανα για να πάω δουλειά ανήκει στις μακρινές μου αναμνήσεις! Να'χαμε να λέγαμε!
Περνάω που λέτε τη Ποσειδώνος και θυμάμαι τη θεία Μπουμπού που νομίζει οτι ο Κοκός είναι ο Μαρμαρένιος Βασιλιάς! Η Θεία Μπουμπού είναι περίπτωση καθώς οι πολιτικές (;) τις πεποιθήσεις έχουν εικαστική προσέγγιση (Μα ποιος αντέχει να βλέπει την Βασούλα και να συνεχίζει να την ψηφίζει!)! Είναι κάτι ανάμεσα σε παστα-φλώρα και μαντάμ Σουσού με τη επισήμανση ότι και οι δύο μπροστά της μοιάζουν λίγες! 

Το μαλλί είναι μόνιμα κρεπαρισμένο! Αν είχε φωνή η βούρτσα της θα φώναζε ¨¨Φτάνει!¨. Το νύχι πάντα βαμμένο κόκκινο (τα άλλα είναι για τις δεύτερες!). Η Θεία Μπουμπού χάρηκε περισσότερο όταν κράτησε στα χέρια της αδιάβροχη μάσκαρα (Επιτέλους παιδί μου, ήταν τρομερό στις κηδείες να θες να βουρκώσεις και να γίνεται σαν κάτι τολμηρές ενζενί (τις πορνοστάρ εννοεί)) παρά όταν πάντρεψε τη Ξανθούλα (η Ξανθούλα μπόγος...)!

Το σπίτι πάντα πεντακάθαρο και γεμάτο γλυκά. Κάνει την καλύτερη Μαρμελάδα Φράουλα που έχω δοκιμάσει και την νοστιμότερη Βανίλια Υποβρύχιο! Η Πολιτισσα μαμάς της της έμαθε όλα τα μυστικά της κουζίνας. "Γυναίκα που δεν μαγειρεύει δεν είναι γυναίκα!" συμπληρώνει.Δις Χήρα καλοπέρασε και πολυταξίδεψε!

Ξυπνάει στις 6 για να κάνει γυμναστική καθώς τα τελευταία 30 χρόνια είναι πιστή φαν της Jane Fonda (Ναι ναι βάζει ακόμα τις βιντεοκασέτες της!!!). Λατρεύει τη Ρούλα Κορομηλά και δεν θέλει να βλέπει τη Μενεγακη ( Α να χαθεί η κοσκοβόρα που πήγε και έβγαλε τα μάτια της! Ου να μου χαθείς σουρουκλεμέ! Καλά σε είχα καταλάβει απο παλιά!). Θαυμάζει τη Νόνικα Γαληνέα (Γυναίκα με Class παιδί μου!) και λυπάται τη Λάσκαρη (Aυτό το κορίτσι ξεκίνησε για σαλόνι και η μούρη της δεν κάνει ούτε για το Αλώνι!). 

Ολα αυτά ...η Θεία Μπουμπου!
Γιατί τη θυμήθηκα; Μα γιατί η Θεία λέει το καλύτερο Φλυτζάνι στην οικογένεια! 
Ο Ντελβές παιδί μου είναι το μόνο αρσενικό που ποτέ δεν μου είπε ψέμματα! 


Οταν έμαθε πως η κολλητή της φιληνάδα είχε πιάσει αγαπητικό τον άντρα της. Έστειλε 1 κούτα βερνίκι στον άντρα της με την αφιέρωση. 

¨Είναι κρίμα τέτοιο κέρατο να το'χεις αφήσει γιαβρί μου αγυάλιστο

Η Μπουμπού σου.¨

Πάει το λοιπόν η φιληνάδα την ίδια μέρα στη Μπουμπού να ζητήσει τα ρέστα γιατί της είχε τηλεφωνήσει ο άντρας της. Άρχισε να λέει τα δικά της μέχρι που βρέθηκε  η μανδάμ στο πλατύσκαλο με αρκετές λιγότερες τούφες,  αναψοκοκκινισμένα μάγουλα από τα χαστούκια και ένα κάταγμα στο αριστερό χέρι από την πτώση. 

Το Καλύτερο; Έφαγε ξύλο η τσούχλω και από τον άντρα της  το ίδιο βράδυ. 

Παίρνει τηλέφωνο (μόλις που είχαν βάλει) τη γιαγιά μου και της λέει την ιστορία. Μόνο για ένα πράγμα στενοχωριέμαι Μαρίκα...στο τρίτο χαστούκι μου σπάσε το νύχι. Τόσος κόπος τσάμπα.

Η Ατάκα της Όλης Υπόθεσης όμως ήταν άλλη!

 Πολύ Καλό Κορίτσι η Κατίνα απλά χρειαζόταν λίγο Μαλάκωμα.

 Πείτε μου...είναι δυνατόν τέτοια προσωπικότητα να μην την τιμήσω στην πρεμιέρα μου!

Γεια σου Θεία Μπουμπού!
Καλώς σας Βρήκα!


13 σχόλια:

Ντρουσίλα είπε...

Άπαιχτη η θεία-Μπουμπού!!! :)))

Ηλικία, δε ρωτάω -εικάζω, απλώς!
Να 'ναι καλά κι εκείνη...
Να 'σαι καλά κι εσύ που μας τη γνώρισες!!!

Merlin είπε...

Gia sou Ntrousila mou!

Peripou sta 70+ alla genikws aprosdioristou!

Coula είπε...

Κάθε σπίτι έχει και μια Θεία Μπουμπού ή γιαγιά Μπουμπου για να μας χαρίζουν απίστευτο γέλιο, αλλά και για να μας μαθαίνουν και κάποια πράγματα σπουδαία!

:)))

Νερένια είπε...

Καλως μας ήρθες μαγε!!!!!!!!!!!!!!!

Αντε τα ραβδάκια μέσα!!!

Coffeemug είπε...

Εμένα τώρα άλλο με νιάζει, μήπως κληρονόμισες το χάρισμα της θείας Μπουμπούς για τον καφέ; Για σκέψου το λίγο...

Merlin είπε...

Coula ontws mas mathainoun spoudaiaaaa pragmata!!!

Merlin είπε...

Nerenia mou eides?? Epiasa douleia!!!

Merlin είπε...

Coffeemug kati mas emathe h Mpoumpou

Ανταίος είπε...

αχαχαχαα Καλώς τον...
Προβλέπετε πολύ γέλιο αυτό το διαδικτυακό έτος που ξεκινάει από αύριο!!!

Merlin είπε...

Μα πάρα πολυ γελιο όμως!!!

Να είσαι σίγουρος για αυτό!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Προβλέπω δημιουργία Αναψυκτηρίου Εδώ με άριστες προοπτικές εν μέσω κρίσης. Καλή υπηρεσία!

Νερένια είπε...

Τι να κάνουμε Χριστόφορε .... έρχονται και κρύα .... να οργανωθούμε....

Creep είπε...

Έτσι εξηγούνται όλα... και έλεγα, πως βγήκε ο Μέρλιν τέτοιος κατίνος, πως βγήκε τέτοιος κατίνος... :Ρ
Καλό μας φθινόπωρο. Αθήνα έφυγα με τον ήλιο να με καίει (φορούσα μαύρα) και γύρισα Θεσσαλονίκη με βροχή. Χαλάλι η ορθοστασία για U2.