18.8.10

Της τσούρδως !!!


Ενα ψιλομπάχαλο βλέπουν τα όμορφά ΜΟΥ μάτια !
Καφέ Σαντάν μου το κάνατε!
Μικρή τσούρδω, κάτσε καλά και μην μου πρήζεις τον Αήττητο, γιατί θα σου τραβήξω το κοτσίδι! Μαρή με το μαγιώ αραχτή είσαι ? Τάδαμαν τα κάλλη σου! Μαζώξ' του Παρθενείου να γενείς !!!
Αλλά βέβαια, αφήσαμε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα... Δυο άνδρες και η Ρίτσα... μάλιστα...
οι μεγάλοι να μην χαλάσουν χατήρι της μπουμπούς και η μπουμπού ('σαι μια τσούγδω, συ!!!) να τους παίζει στονα χέρι...

Μικρή τσούρδω, ξαναλέω, σταμάτα να πετάς, αγαμήτου, απάρτου και ανοργασμου γωνία τα φυλτζάνια και τσι δίσκοι.... Μαρή, τσι προικός σου, θα σε φέρω να βάλεις μετά, τα καλά, με το μονόγραμμα και το χρυσό περίγραμμα! Α,

κατσ' καλά, δεν του φτάνει του Σταυραετου πούναι μόνος, να παλέψει με όλα τα σύνδρομα... μα έχει και την τσούρδω, που τον πρήζεις. Αειειειειε! Βαλε ποδιά, πλύνε σιγύρισε και κάτσε και του Πασάκα!!!

τσούγδω Λεϊμονιά, εεεε, Λευτεριά, σταμάτα επίσης να πηδάς τον Αήττητο, μωρ ' τι 'ν τούτη δω!!! τστστσ, μόλις ανεβάσει κάτι, τζούπ, του το πηδά με άλλο. αχα!!!!!!

Το λοιπόνε, πάρε ποδιά, βάλε γάντια μην χαλάσει και το μανικιούρι και στρώσου.
Ολη την υπολοιπη εβδομάδα, δεν θα φτιάν'ς παρά καφέδαι.! Και θα λαντζάρεις. Τέλος (πάτησα πόδι με το scholl, για όποιον δεν κατάλαβε).

Ο Αήττητος, θα είναι αραχτός ως Πασάκας, και θα τ' απολαμβάνει. Α, μα!
Πως θα μου το καζαντήσεις, μισό θα το βρω το παλλικάρι μας πιά. Μια χαρά σας τον άφησα εγώ, φεύγοντας. Απαιτώ να τον βρω, ακόμα καλύτερα, όταν γυρίσω, την 1η του μηνού!

zoyzoy, σταμάτα να διαβάζεις σφυρίζοντας ανέμελα ωροσκόπια και στρώσου να βάλεις τάξη.. τι στο καλό, σ' αφήσαμε κι εσένα... καλά, καλά, φέρε και τα θαλασσινά φιλιά μαζί, μπας και τον ηρεμήσεις !!!! Μαχαίρη, χαλάρωσες καλοκαιριάτικα κι εσύ! Αυτά εγώ περίμενα απο εσένα?
Φουρτουνίτσα, φέρε σφυρίχτρα παιδί μου, να βάλεις μια τάξη δώθε, τίποτα δεν θα βρω απο τα λιμοζια που παραχώρησα για το μαγαζί. Α, παπα!

Μικρή τσούρδω, έχω μάτια κι αυτιά παντού, να ξέρ'ς !
Σταυραητέ μου, αήττητε, παλλικάρι μου, μοναχομάχε μου, που σε παράτησα κι έφυγα η άπονη. Αλλά βλέπ'ς, θα την στρώσω εγώ την τσούρδω !!!

** σας φίλησα? δεν σας φίλησα απο τας εξοχάς.
*** αήττητέ μου, βάλε μια ποδιά φωτό, γιατί κολλάει τούτο δω, και δωστης την να τηνε φορέσει.

16 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Ωραία!
Μιας και βάλαμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους,μπορώ να βάλω το ένα πόδι πάνω στο άλλο και να αναφωνήσω...
Ειι μικρή τσούρδω, ένα μέτριο βαρύ και γρήγορα!!!!
Βρε ζουζουνάκι μου,τώρα που κάθομαι και κοιτώ το ταβάνι...σαν πολύ βρώμικο μου φαίνεται..μήπως να έβαζες τη μικρή τσούρδω να το καθάριζε;;;;
αχαχαχαχαχαα

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

βέβαια ,από τας εξοχάς διατάζουμε,εμείς που δεν πήγαμε(και δεν πρόκειται)διακοπές;θα έχουμε το νου μας και στον καφενε;α!!ευτυχώς ήπια 3 καφέδες από το πρωί,και δεν ζητάω κι άλλον.φιλιά ζουζουνίτσα.

Ελευθερία είπε...

Ζουζού δεν θα τα πάμε καλά !!!

Στους άντρες βρε, δεν πρέπει να τους δίνεις αέρα !!!
Γιατί μετά θα γίνει πασάς και θα τον βρει καμιά κακόμοιρη και θα την έχει σήκω σήκω κάτσε κάτσε !!!
Είμαστε ίσοι και ο αήττητος να σηκωθεί επιτόπου να βοηθήσει και αυτός ΤΩΡΑ !!!!
Δεν ξέρω τι λες εσύ αλλά τα αρσενικά τα φέραμε όχι για να την αράζουνε αλλά για να βοηθάνε και λίγο....

Ωραίο δεν ήμουν όμως με το μαγιώ ???

zoyzoy είπε...

Ρε Ζουζούνα θα'τον έχετε αραχτό και λαίτ τον Αήτητο?
Ενα καφέ του ζήτησα και το'κανε θέμα!
Μου φαίνεται θα βάλω ένα χεράκι στην μικρή να το κάνουμε καλοκαιρινό όσο λείπετε!
Λευτερία πιάσε απο'κείνες τις σφιχτές που'χες προχθές κρύες να φέρω και'να καλό μεζέ να γουστάρουμε.
Βάλε και'να καλό τραγουδάκι να γίνουμε ....

Πάρτε και τα θαλασσινά μιας και καταπραίνουν τουλάχιστον δροσίζουν???

μαχαιρης είπε...

ΩΧ...
Μας την πεσανε...
Αλλα γιατι παραπονιωσαστε;;;
Ποιος μας εμαθε εμας το πασαλικι;;;
Η γειτονισα;;;{Κατι μας εμαθε και η γειτονισα, αλλα μου διαφευγει τι
ακριβως...}
Μα η μαννουλα μας βεβαια...
Εγω το πιστευω, χωρις πλακα και χωρις αστεια...
Ολες οι μαμαδες των γιων...Μισουν
περισσοτερο ολες τις ΑΛΛΕΣ γυναικες, απο τους αντρες...
Οχι γιατι ειναι ερωτευμενες με τους
γιους τους...Αλλα γιατι....
τρελλαινονται που επιτελους...
εχουν εναν αντρα του χεριου τους...
ΩΡΑΙΟ Ε...
Φερτε μου τωρα και ενα φρεντοτσινο
κακαο με σιροπι καραμελλα...

Ανταίος είπε...

Εσείς κυρά zoyzoy μας και μικρό σκαθαροζούμη,αν δεν ξέρετε να μη μιλάτε!!!
Εγώ ήρθα εδώ με ειδική σύμβαση και συγκεκριμένα καθήκοντα!!!!!
Λόγω ειδικής δε ρήτρας,αδυνατώ να υπεισέλθω σε περαιτέρω λεπτομέρειες....
τι λέω ο π@@@της πια χαχαχαχαχ

Ανταίος είπε...

Κύριε μαχαίρη μου ο λόγος σου πάντοτε αληθής και κοφτερός....
"τρελλαινονται που επιτελους...
εχουν εναν αντρα του χεριου τους"...

Ελευθερία είπε...

Μαχαίρη: το φρεντουτσίνο να στον φτιάξει ο φίλος σου που συμφωνείτε κιολας...


zoyzoy: Πέρνω τα μπυρονια, βαζω μουσική και ξεκινά το γλέντι !!!!!!!

Ανταίος είπε...

Έχουμε και λέμε....
Οινοπνευματώδη ποτά σε ανήλικη...
Μουσική σε ώρα κοινής ησυχίας....
Χρήση βίας και παρ'ολίγον ανήκεστο σωματική βλάβη...
Υβριστικά και υποτιμητικά σχόλια προς άλλους θαμώνες...
Χρήση απαγορευμένων ουσιών από συμμετέχοντες στο γλέντι...
Χμ!!!Με 8 χρονάκια βλέπω να καθαρίζεται άνετα,αν έχετε καλό δικηγόρο βρε!!!!!αχαχαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Για τιμωρία τ'αρσενικά θε μείνουν έξω να καίγονται στον καύσωνα.
Βάλε και φούλ το αρκουντίσιον και άστους να κάνουν τα καθήκοντα που'εχουν εμείς


"παιρνάμε και μόνες μας καλά !"

Μικρό για να μη μας την λένε θα σου φέρω εγώ μπιρόνι χωρίς αλκοόλ :)

Ανταίος είπε...

Εσένα την επόμενη φορά που θα παραγγείλεις κάτι,θα σε περιποιηθώ με τα χεράκια μου!!!χιχιχιιχι

zoyzoy είπε...

Τι λές? ξαναγελιέμαι να ζητήσω τίποτα :)
Ασε καλύτερα να παίρνω απ'το σπίτι:))

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Να κάνω μια μικρή και αθώα ερώτηση; Τι είναι τσούρδω; :D

Ανταίος είπε...

Τσούρδω είναι παραλλαγή της έκφρασης,Τσούγδω,που τη χρησιμοποιεί παράλληλα και η Ζουζούνα "οι μεγάλοι να μην χαλάσουν χατήρι της μπουμπούς και η μπουμπού ('σαι μια τσούγδω, συ!!!) να τους παίζει στονα χέρι..."

Τι σημαίνει:
Τσούγδω λέμε τη γυναίκα που παρουσιάζει ιδιόμορφη συμπεριφορά με τα εξής χαρακτηριστικά:

- Βγάζει κακία
- Βάζει σπιουνιές
- Λυσσάει μόλις δει ομορφότερη γυναίκα
- Της φταίνε και τα ρούχα της
Κλπ,κλπ,κλπ
Αυτά και άλλα, μαζί εκδηλούμενα,μας κάνουν μια Τσούγδω ή Τσούρδω!!!

Ουφ πέθανα στη κούραση....
Μη τυχόν ζητήσει κανείς καφέ,παίρνω τα καπελάκι μου,πετάω και τη ποδιά και μη τον είδατε.....χαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ο φεμινισμός, φεμινισμός και ο άνδρας, άνδρας,

Πασακα τον θέλω, έτσι τον έχω και μια χαρά περνούσα με όλους και περνάω...
Μια χαρά στα πούπουλα έχω περάσει με 7 σχέσεις, μια ζωή!

Κάτι φταίει, βρείτε το!

Εσύ τσούρδω να ακούς τις μεγαλύτερες και να μην βγάζεις γλώσσα, αν και γιατί νομίζω πως δεν είσαι όσο μικρή δείχνεις!
χι!

Σταυραητέ μου, απλώσου εσύ και μην σε νοιάζει! Παραφυλάω εγώ...
ο κούλπας, που είναι ο κούλπας? τι μου τον κάνατε?

Artanis είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
πλάκα έχετε....