16.8.10

Πιάσε μια μπύρα ...

video

13 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Ελευθερία εγώ παράγγειλα και περιμένω στο παράθυρο!!!!αχαχαχαχ

μαχαιρης είπε...

Eγω μια ρακουλα θα ηθελα πληηηζ...

Ελευθερία είπε...

Ανταίος:

Έφτασεεεεε....

μαχαίρης:

Να ψάξω στο ντουλάπι να δω αν έχουμε !!!

Ανταίος είπε...

Ελευθερία μη στείλεις τη μπύρα..έφυγα από το παράθυρο και θα τα κάνουμε σ@@@τά!!!αχαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Γιατί ρε ακαταμάχητε έφυγες από το παραθύρι...

Είμαι τόση ώρα από κάτω και περιμένω με το μπυρόνι !!!!

Ανταίος είπε...

Ελευθερία μου,αν είσαι τόση ώρα όπως λες από κάτω με το μπυρόνι,συγνώμη αλλά το μπυρόνι δεν θα είναι πλέον μπυρόνι,αλλά κατουρλιό με τα συγχωρήσεως!!!

Ελευθερία είπε...

Να πάω να φέρω άλλο να τα πιούμε παρέα ;;;;;

Ανταίος είπε...

Βρε κάνει να πιεις εσύ,μικρό παιδί;;;

Ανταίος είπε...

Αχααα σε έπιασα μικρό σκαθαροζούμη!!!
Μου ήθελες και μπύρα....
Κακάο και με πολύ γάλα μάλιστα,και πολύ σου είναι!!!χιχιχιχι

Ελευθερία είπε...

Πω πω !!!
Κρυάδες !!

Παγώσαμε ....

μαχαιρης είπε...

Tι ακουω;;;
Ανηλικη μπαργουμαν;;;
Ανταιε..Δωσε στο πιτσιρικι μια μπλε
πορτοκαλαδα και στειλτο σπιτι του..
Μη μας πανε και μεσα...ε...

Ανταίος είπε...

Μάλιστα κυρ-μαχαίρη μου,κατάλαβες τι πήγα να πάθω;;;
Και έχω πει στις κουζουλές τις αφεντικίνες,τυπικότης και νομιμότης!!!
Πάλι καλά που δεν είπε τίποτα για σφηνάκια....χααχαχαχα

zoyzoy είπε...

Μ'αυτή τη ζέστη ένα παγωμένο μπιρόνι θα'ταν απόλαυση ξανθό όχι μαύρο:)

Καλημέρα!