15.8.10

Δεκαπενταύγουστος update !!!

update,


******γιατί άμα λειπω, πως μου το κάνατε έτσι!

Μέρα γιορτής του Κούλπα μας,

χίλια φιλιά, και μια αγκαλιά

απο τα μέρη μακρινά!!!!


Xρόνια πολλά σε όλους τους αγαπημένους! Μαρίες, Παναγιώτηδες, Δέσποινες,



*****'νταίο, γιατί νομίζεις πως θάρθω αύριο. Στο τέλος του μηνού είπα !!!!






Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


Καλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Μπα τίποτα.Είναι φανερό...με απαρατήσανε μονάχο!!!!!
Δηλαδή..δηλαδή αυτό είναι αίσχος δηλαδή...
Μόνος μου φτιάχνω το καφέ,μόνος μου το πίνω!
Ούτε για μια καλημέρα δεν πέρασε κανείς.....

Έχεις τη Ζουζούνα που γυρνάει στα Λούβρα και στα Μαδέρια...
Ή άλλη η κουζουλοΝερένια,κάθε τόσο πάει στο...γιατρό και παίρνει άδειες!!
(δεν έχω καταλάβει το πως η θεραπεία περιλαμβάνει συνέχεια θάλασσα...να δείτε που το χειμώνα θα τη στέλνει
σε Αράχοβα,Παρνασσό κλπ!!! )
Για μια στιγμή πέρασε και ένας μικρός κομήτης, η Ελευθερία,αλλά τώρα πάει κι αυτή,
ούτε η ουρά της δεν φαίνεται!!
Η δε Φυσικένια;.....ας μη σχολιάσω καλύτερα...έχει και άσχημο στόμα αυτή,καθότι βλέπεις καπετάνισσα,παλιοναυτικάντζα!!!!
Ο δε koulpa ο καπετάνιος;;;αχμμμ...περιμένει λέει να φυσήξει λέει για να φουσκώσουν τα πανιά λέει και να γυρίσει λέει...
Ό,τι θες ακούς εδώ μέσα!!!
Μια βόλτα πέρασε χτες η Σιωπηλή,αλλά απ'ό,τι κατάλαβα μάλλον για να χαιρετήσει και να την κάνει κι αυτή...

Και να'μαι εγώ από το πρωί εδώ να περιμένω....
3 σπουργίτια και 2 περιστέρια (το ένα από τα οποία με κουτσούλισε μάλιστα!!!) πέρασαν από το πρωί.
Έχω παίξει 3 παρτίδες σκάκι μέχρι στιγμής αλλά πιαστήκανε τα πόδια μου να πηγαίνω από την άλλη μεριά κάθε τόσο...
(σκέφτομαι μήπως αντί να πηγαίνω πέρα δώθε,θα ήταν πιο χρήσιμο να γυρνάω τη σκακιέρα!!!!!!!!)
Χαρτιά δεν το συζητάω..
Εδώ και χρόνια έχω πει πως δεν ξαναπαίζω μαζί μου γιατί με κλέβω συνέχεια!!!

Άντε να περάσει κι αυτός ο Αύγουστος να γίνουμε πάλι όπως πριν γμτ......

48 σχόλια:

Coffeemug είπε...

είμαι εγώ εδώ. τάβλι σκάκι δεν ξέρω. τα βασικά μόνο. ίσα να με κερδίσεις με 3 κινήσεις. σε τάβλι; σου βρίσκεται;

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

και γω εδώ είμαι ,αλλά μάλλον δεν με θέλετε!!!!φιλιά.

Coffeemug είπε...

σε θέλουμε! κερνάμε παγωμένο καφέ, κάθισε αναπαυτικά

μαχαιρης είπε...

Ποιος φωναζει;;;;;
Τι θες καλε μες τη ζεστη;;;
Κερνας καφε;;;
Βαλε φρεντοτσινο με σοροπι βανιλλια
Αυτο πινουμε στο χωριο μου...
Χρονια πολλα σε ολες τις Μαριες τις
Παναγιωτες και τις Δεσποινες...
Στην ουσια σημερα γιορταζουν ΟΛΕΣ
οι γυναικες...
Χρονια τους πολλα κι ευτυχισμενα...
κοντα μας...
Για λιγο ακομα θα νομιζουν οτι μας
χρειαζονται...Μετα τελος...
Δε παρτι ις οβερ...
Οι Βαλκυριες και οι Αμαζονες....
Ειναι..μνελλοντικη μνημη...

Ανταίος είπε...

Η φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

και γω εδώ είμαι ,αλλά μάλλον δεν με θέλετε!!!!φιλιά.

Καλά δεν κατάλαβες πως το έκανα επίτηδες;;;
Πως αλλιώς θα έγραφες βρε;;;;αχαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Coffeemug είπε...

είμαι εγώ εδώ. τάβλι σκάκι δεν ξέρω. τα βασικά μόνο. ίσα να με κερδίσεις με 3 κινήσεις. σε τάβλι; σου βρίσκεται;

Εσύ για να ζητάς τάβλι θα είσαι καλή....
οπότε προτιμώ το σκάκι με τις 3 κινήσεις!!!αχαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

μαχαιρης είπε...
Βαλε φρεντοτσινο με σοροπι βανιλλια
Αυτο πινουμε στο χωριο μου...

Συγνώμη αλλά...από ποιο χωριό είσαι είπαμε;;;;Μήπως από Φλωρεντία;;χαχαχα
Όσο για την πολύ φιλοσοφημένη σου άποψη για τις γυναίκες,συμφωνώ απόλυτα..
Δε παρτι ις οβερ...χιχιχιχιχι
χμ...
ελπίζω μόνο να μη το δει καμιά ε;;;χαχαχα

zoyzoy είπε...

Ελα παραπονιάρη όλες εδώ είμαστε αλλά δεν μας παίζεις:(
Τέσπα!
Και'γω θα ρίχνω πασιέντζες μόνη να δω θα βρώ κανένα για παρέα!
Πολύχρονοι όλοι και όλες για σήμερα!
Και του χρόνου καλύτερα να περάσετε!
Με φιλιά θαλασσινά!

Ανταίος είπε...

Εσύ πάλι zoyzoy θα μας τρελάνεις.
Ψάχνεις παρέα για πασιέντζα ωρέ;;;;;;αχαχαχαχα

μαχαιρης είπε...

Tι να μας πουνε τωρα οιΦλωριεντινοι
για το φρεντοτσινο;;;
ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΣ Ναξου, φιλε...
Το χωριο στο κεντρο του κοσμου...
Με τα πεντε μουσεια και τις δυο βιβλιοθηκες...
Το χωριο με την Αμεση Δημοκρατια...
Το χωριο του Γλεζου...

Ανταίος είπε...

μαχαιρης είπε...

Tι να μας πουνε τωρα οιΦλωριεντινοι
για το φρεντοτσινο;;;
ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΣ Ναξου, φιλε...


ΩΩωωωωωωωωω!!!!!

zoyzoy είπε...

Ετσι,έτσι να σας τρελάνω!
Ωσπου να βρώ είπα παρέα όχι παρέα για πασιέντζες:))

Μαχαίρη γειτονάκια είμαστε κρίμα και δεν έχω έρθει στο νησί σου μωρέ και θέλω τόοοοσο!

μαχαιρης είπε...

Δεν προσεξες το ι στο Φλωρεντινοι..
Για τι τα οοοοο;;;;
Ας ειναι...
Για να παιξεις σκακι χωρις να γυριζεις γυρω γυρω, ουτε να γυριζεις τη σκακιερα....
Βαλε τη σκακιερα στα ποδια του κρεββατιου...χαμω...
Ξαπλωσε αναποδα στο κρεββατι με τα ποδια προς το κεφαλαρι και το κεφαλι στα ποδια...Μπρουμυτα...
Θα βλεπεις τη σκακιερα...απο πανω..
Εχοντας τα ασπρα πουλια δεξια...
Φοβερο;;;;

Ανταίος είπε...

Το ι το πρόσεξα αλλά δεν έδωσα συνέχεια μη και παρεξηγηθούν οι Άγγλοι!!!!χαχαχα
Τα ωωωωω ήταν θαυμαστικά!!!!
Όσο για το σύστημα που μου ανέπτυξες,ένα έχω να σου πω...
μ'έσωσες αδελφέ....αχαχαχαχαχα

Coffeemug είπε...

μαχαίρη ξαναγράψτο γιατί το σβήσαμε και εγω κι εσύ

Coffeemug είπε...

αυτο



Ωραια...
Τα λυσαμε τα προβληματα...
Τωρα να ρωτησουμε τις γυναικες...
Γιατι βρε...
Ντυνοσαστε αφου πιο ομορφες ειστε..
Γυμνες;;;
ΚΑΙ
Γιατι φευγουμε απο τα υπεροχα χωρια μας για να γυρισουμε στην κολαση της Αθηνας;;;

Ανταίος είπε...

Μου ήρθε ένα σεχουαλικό μήνυμα στο gmail αλλά δεν το βλέπω εδώ!!!!

Coffeemug είπε...

γιατί ήρθε διπλό Ανταίε, και γιατί το έσβησα κι εγώ και ο μαχαίρης.

Ανταίος είπε...

Απάντηση πάντως δεν βλέπω να δίνεις στην απορία του μαχαίρη....χαχααχαχα
εεε...εκτός κι αν εσύ δεν είσαι ντυμένη!!!!χιχιχιχιχι
Όσο για τα χωριά που λέει ο Ναξιώτης,έχουμε να κάνουμε με το θέατρο του παράλογου.
Έρχονται Αθήνα,αφήνουν συγγενείς και φίλους,
ζουν σε απίστευτα υποβαθμισμένες συνθήκες,δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ,
με σκοπό να γυρίσουν κάποια μέρα στο χωριό,
να πάρουν και μια βαρκούλα και να ψαρεύουν ανέμελα!!!!
Πράγματα δηλαδή που τα είχαν από πριν έτσι κι αλλιώς...
Δεν ξέρω, ας απαντήσει και κανείς άλλος...

Coffeemug είπε...

Απαντώ φυσικά!
1. μα γιατί θέλουμε να μας γδύνετε εσείς με τα χεράκια σας

2. χωρίς να έχω προσωπική πείρα, πιστεύω το κάνετε για το υποσχόμενο καλύτερο αύριο και την μεγαλύτερη ευκαιρία που προφανώς υπάρχει στην Αθήνα

koulpa είπε...

να μαι κι εγώ.. μώλις επέστρεψα.. από εορταστηκό γεύμα με τους γωνείς.. :):)
χρόνια μας πολλά σε όσους γιορτάζουν :):)
καλησπερούδιααα :):)

koulpa είπε...

συγνώμη;.. μεταξή των τεστ και τους σημερινού.. δε υπήρχε ένα άλλο ποστ;.. της αναλήψεως ή της παναγίας είναι σήμερα; :):)

μαχαιρης είπε...

Κοιτα να δεις που εγω νομιζα οτι ντυνονται....Γιατι κρυωνουν το χειμωνα...
Ας ειναι....
Καμμια αλλη απαντηση...πιο πειστικη;;;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΡΚΑ.....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑχ....
Αφησα τη δικη μου μονη....
Εβλεπα τις σταγονες...Τα δακρυα της...
Κι ηρθα παλι εδω ο κολασμενος ξενακης...Να λιωσω εντεκα μηνους
μες την μπιχλα....
Για μια βδομαδουλα μονο....
αληθινης ζωης...

μαχαιρης είπε...

Καλως τον φιλο ΚΟΥΛΠΑ Χρονια πολλα
στους δικους σου που γιορταζουν...

Ανταίος είπε...

χαχχαχα..Εγώ πάντως καλύφτηκα από την απάντηση της καφετιάς!!!
Κούλπα φίλε υπήρχε όντως και το έβγαλα.Άντε να μαζευόμαστε λέμεεε
Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να σας βρω σήμερα και χάρηκα γμτ...

μαχαιρης είπε...

Kι εγω χαρηκα...
Να τα λεμε ... ε ....
Ευχαριστω για τον καφε...
Και παλι ευχομαι σε ολους...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ο ΚΟΥΛΠΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ,
ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ
και σταμάτα ρε γκρινιάρη, μες την μουρμούρα μέρα γιορτή!!!

koulpa είπε...

xaxa ναι για τα ρούχα.. θα έλεγα κι εγώ για το κρύο.. αλλά μια και υπάρχει και το καλοκαίρι.. θα πω ότι εγώ τα φορώ γιατί ντρέπομαι για την εμφάνησή μου.. ίσως κι οι κυρίες το ίδιο.. :):)

και γιατί το έβγαλες ανταίε;;; :):)

ωωωωωωωω καλώς το ζουζουνιον!!!!! :):)

μαχάιρι ευχαριστω φίλε.. τι λές για τη βάρκα δε κατάλαβα;.. :):)

καλησπερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

χαχαχα τώρα το θυμήθηκα.. για την αστυφιλία εκανα κι εγώ σκέψεις πάλι αυτές τις μέρες.. και κατέληξα ότι φταίει η έληψη της τιβι στις προηγούμενες γεννιές.. έκαναν πολλά παιδιά.. πως να τα θρέψει το χωριό;.. :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μπα, γιορτιάτικο, να μην σας πω, φέρτε κανα γλυκό, βάλτε κανα ντεκόρ, όλα απο εμένα τα περιμένετε... τσ τσ τσ τσ

ΓΙΟΡΤΗ λεμεεεεεεεεεεεεεε!!!

μαχαιρης είπε...

Kουλπα..
Λεω....Γιατι αφηνουμε τις βαρκες μας,τα χωρια μας, τα σπιτια και τους φιλους μας καιερχομαστε στην κολαση;;;;
Για το κινητο;;
Για τα λεφτα;;{εδω πεφτει το ασμα για τα λεφτα τα κανεις ολα..}
Για την ευκαιρια που λεει η καφετια;;
Γιατι συνηθισαμε την ΜΗΤΡΑ και την
ψευτοασφαλεια του...μπετου;;;
Να σας πω εγω την γνωμη μου;;;
ΦΕΥΓΟΥΜΕ γιατι πλεον...τα παιδια μας ειναι..ξενακια στον τοπο τους....
Μ αυτο πληρωσαμε την...Ευκαιρια...
Τα παιδια μου ειναι...ξενικοι...
Πολυ πιο ξενοι απο τα παιδια των
Αλβανων που μενουν στο χωριο...
Αυτη ειναι η πικρη αληθεια...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

εγω κερνάω στο μπλογκ μου.όποιος θέλει περνάει να κεραστεί.

Ντρουσίλα είπε...

Koulpa, Χρόνια Καλά και Πολλά! :))

Ανταίος είπε...

Σ'έκανα και φανερώθηκες Ζουζούνα!!!!χχιχιχιχι
Πάντως μη περιμένεις καινούργιο..το ίδιο θα βάλω πάλι!!!αχαχαχα

koulpa είπε...

xaxaaxa ζουζουνιον μου.. οκ; :):)

φουρτουνιασμένη θα έλθω θα έλθω :):)

μαχαίρι μου περι στυφιλίας είπα πιό πάνω την σημερινή μου αποψη.. η έλληψη της τιβι έφταιξε.. :):)

χαχα ανταιε νόμιζα ότι εξαφανίσθηκες.. πήγες για μπάνιο;

χαχα ντρουσίλα μου ευχαριστώ κι από εδώ :):)

Ανταίος είπε...

Φίλε koulpa δυστυχώς εδώ και δυο βδομάδες,κάθε απόγευμα χτυπάω βάρδια στο ΚΑΤ για συγγενικό μου πρόσωπο.
Βρε Ζουζούνα μου,εσύ δεν είσαι απλά γυναίκα...έκρηξη ινσουλίνης είσαι!!!
Μα βραδιάτικα λουκουμάδες;;;;;αχαχαχα

Coffeemug είπε...

koulpa, χρονια πολλά και καλά! με λουκουμάδες με μπόλικο σιροπάκι

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Λουκουμάδες, του είπα, σβίγγους ανέβασε... αμα σ' αρέσουν γλυκαδένιο μου, φάει σβίγγους!!!

κι εσύ αήττητε, προγραμμάτισε για 1 Σεπτεμβριου, γιατί νωρίτερα, δεν γυρίζω...

koulpa είπε...

ανταιε.. ωχ.. κρίμα :(.. περαστικά να είναι :):)

κοφφι.. ευχαριστώωωωω!!! χαχαχα έχω μια ροπή στην αμαρτία.. :):)

ζουζουνιον μου.. για λουκουμαδες μου τα πάσαραν.. τι έιναι οι σβιγγοι.. άσε θα το γκουγκλίσω.. να μαθαίνω.. :):)

Ελευθερία είπε...

Ήρθε και ο κομητης Ελευθερία...

Γιουχουυυυυυυ !!!!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Που είστε όλοι ;;;;;;;;

koulpa είπε...

κρίμα ελευθερία μου άργισες.. μάλον τους πήρε ο ύπνος.. κι εγώ έκανα την προσπάθειά μου.. αλλά τελικά σηκώθηκαγια μιά μπλογκότσαρκα ακόμα.. :):)

Drmakspy είπε...

Πάει κι ο Δεκαπενταύγουστος σαν όνειρο που χάθηκε το πρωί... Σάμπως έκανα και τίποτε; Ούτε για μπάνιο δεν πήγα... Αύριο δουλειά πάλι...

Ελευθερία είπε...

koulpa: Που είσαι εσύ καμάρι μου ;;;
Χρόνια Πολλά !!!

Drmakspy: Εσύ να 'σαι καλά μωρέ...
Που κολλάς ;;;

koulpa είπε...

xaxa εδώ γύρω.. κόλησα με το βαμβακάρι στο youtube.. :):)
ευχαριστώ πολύυυυυ :):)

μαχαιρης είπε...

Kαλα...
Με τοσα γλυκα θα παθουμε ζαχαρο...
Αλλα χαλαλι...Τις καλυτερες ευχες μου σε οσους γιορταζουν αλλλα και
σε οσους....Δεν γιοπταζουν...
Να ειστε καλα με υγεια και ευτυχια.
Για παντα...
Μην κολλατε πουθενα...
Θα τους νικησουμε ολους και παλι...
Σε πεισμα ολων των καιρων και των
εντολων του ΔΝΤ ...Εμεις γελαμε...
Σιγουρα εμεις παλι θα το...
κερδισουμε το κοριτσι....
Γιατι εμεις την εχουμε μεγαλη....

Την καρδια βεβαια...Και γι αυτην την καρδια χτυπιουνται ολες...
Καλημεραααααα....

zoyzoy είπε...

Καλημέρα!
Και πάλι πολύχρονοι koulpa καιφουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) καλά που βάλατε κανένα γλυκάκι!
Τόσες γιορτές χθες και έμεινα χωρίς γλυκό (πρώτη μου φορά!)

Και οι υπόλοιποι να'στε καλά και να χαίρεστε τους εορτάζοντες!
μαχαιρης Μόνο με το κορίτσι θα μείνουμε λές ?
και με κάτι άλλο στο χέρι σίγουρα όλοι θα μείνουμε μ'αυτήν την κατάσταση!

Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!

Νερένια είπε...

Καλα μονο χρονια πολλά πέρασα να πω ...


χαχαχαχα

ωραιο το κολπο Ανταιε ... γέμισε το μαγαζακι:ΡΡΡΡ