22.8.10

Καλώς όρισες Νερένια μας




Αγαπητοί καφενόβιοι, βρίσκομαι στη ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω την άφιξη της αγαπητής σε όλους καφετζούς Νερένια…

Και να τη!!

Εεεε.. Βέβαια φορά μαγιό, παρεό και γυαλιά ηλίου αντί για την κόκκινη Oscar de la Renta τουαλέτα που της πήρα με τα μαυρα Louboutins αλλά whatever…

Λοιπόν, η Νερένια αγαπητοί φίλοι είναι ένας πολύπλοκος χαρακτήρας. ‘Ένας χαρακτήρας με πάθη (ορίστε;) , ένας ρομαντικός χαρακτήρας (είναι η άτιμη!), ένας ποιητικός χαρακτήρας (τρέμουν τα κόκκαλα του Καβάφη και της Πολυδούρη στο άκουσμα της!) και πολλά άλλα. Είναι γυναίκα, μητέρα, εργαζόμενη, νοικοκυρά, καφετζού μα πάνω από όλα μια δεινή blogger. ΕΥΓΕ! (εδώ χειροκροτήστε!!)

Αντιμετωπίζει και αυτή τα προβλήματα της με τα δυο παιδιά της (πορτιέρηδες και τηλεφωνητές) και με τον πασά άντρα της.. Τα παιδιά Νερένια μεταξύ μας τα καταλαβαίνω, κάνουν την επανάσταση τους αλλά τον άντρα πάτα τον!!! Γιατί ως γνωστόν αν δεν τον καβαλήσεις, θα σε καβαλήσει (και όχι, μην πάει ο νους σας στο πρόστυχο!) Εγώ είμαι καλό και σεμνό κορίτσι!! (γκούχου γκούχου).

Την αγαπήσαμε όλοι από τις εκπληκτικές αναρτήσεις του blog της με τίτλους όπως ‘’πόθοι’’, ‘’σε θέλω τώρα’’ κλπ κλπ..

Μα πάνω από όλα την αγαπάμε ιδιαίτερα εμείς εδώ στον καφενέ για τους εξής λόγους:

1) Αφήνει πάντα λεφτά για τα έξοδα μας (βασικά μόνο 0,50 γιούρος για τον καθένα μας αφήνει και θεωρεί τον εαυτό της γαλαντόμο!) αλλά σε αγαπάμε!!
2) Όποτε περιμένουμε μαστόρια αφήνει πάντα τις κόκκινες τις ζαρτιέρες για παραπλάνηση και για να πληρώσουμε λιγότερα αφού οι μάστορες δεν θα έχουν το μυαλό τους στα λεφτά αλλά στις τέλεια-στο-μπούτι-μας-εφαρμοσμένες-κόκκινες ζαρτιέρες.. Σε αγαπάμε!!
3) Αφήνει πάντα τα μαύρα στρινγκ τις εδώ και έτσι μπορούμε Ζουζούνα, Γιαγιά Αντιγόνη, Σιωπηλή Κραυγή, Φυσικένια, coffeemug και εγώ να τα δανειζόμαστε για extra περιπτώσεις και κρυφά ραντεβουδάκια χωρίς να πάρει χαμπάρι! Σε αγαπάμε!!
4) Φέρεται με super τρόπο στα αρσενικά της καφεδοπαρέας.. Σε αγαπάνε!!
5) Μόνο αυτή μπορεί να σε ερεθίσει στις 3:49 τα ξημερώματα.. Σε αγαπάμε!!
6) Είναι και γαμώ τις ποιήτριες.. Σε αγαπάμε!!
7) Ξέρει να διοργανώνει στον καφενέ μαζί με τη ζουζούνα τις πιο αποθεωτικές ποιητικές βραδιές στη ιστορία των blogs.. Σε αγαπάμε!!
8) Ξέρει να βρίζει την Ελευθερία για τους δωρεάν καφέδες που δίνει ως δώρο σε διαγωνισμούς αινιγμάτων.. Οι άλλοι σε αγαπάνε εδώ, εγώ όχι!! Ήταν ένας ο καφές και είπαμε δεν θα ξαναγίνει !! Αντιλαβού ;;;
9) Κάνει τσαλιμάκια για να κρατήσει με νύχια και με δόντια τα αρσενικά αυτού του καφενέ.. Σε αγαπάνε!!
10) Μας κάνεις να γελάμε με τα βάσανα σου (εντάξει αυτό δεν ακούστηκε ωραίο) αλλά σε αγαπάμε!!
11) Είσαι απλά η νεραϊδούλα μας.. Σε Α-Γ-Α-Π-Α-ΜΕ !!!!!!

Λένε πως στο νετ δεν φτιάχνονται φιλίες…
Μάλλον αυτοί που το λένε δεν μας γνώρισαν !!!!

Χαιρόμαστε τόσο που είσαι πλάι μας ξανά και σε αγαπάμε όλοι μας δυνατά!!!

ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ !! (εδώ είναι που κλαίτε, ακούγονται μύξες να ρουφιούνται και μύτες να φυσιούνται!!)

Με τρελή, τεράστια bloggoαγάπη οι:
Γιαγιά Αντιγόνη
Ανταίος
Φυσικένια
Ζουζούνα
Koulpa
Coffeemug
Σιωπηλή Κραυγή
Μάγος Merlin
Ελευθερία

12 σχόλια:

Νερένια είπε...

σνιφ...φρρρρ.... μυτη κόκκινη και ξανα φρρρ...


είσαι τυχερη που φοράω ακομη τη σαγιοναρα και δεν ειναι κοκκαλο ...οποτε τι να στην πεταξω;;;;;; δε θα πονεσεις ....

και γω σας αγαπάω και ας διασκεδαζετε με τα βασανα μου....

ΡΕΜΑΛΙΑ ΓΥΡΙΣΑ!!!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Εγραψες Ρίτσα, έγραψες!
Μπράβο καλό μου! Εύγε!
Σου δίνω
εγώ
ρεπό
γιατί κουράστηκες!

Οσο για σας συνεταίρα... γυρρρ΄΄΄΄΄΄ίιιιι΄΄΄΄΄΄ιιιιισατεεεεε?
μπράβο και του χρόνου, τέτοια και καλυτερα

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΄για όποιον δεν κατάλαβε!

Νερένια είπε...

Αμ εγω νομίζεις ποια περιμένω;;;;;;;;;


ε;;;; ε;;;; για γυρισε και θα δεις !!!!!!!


Για ελα μου ...για έλα μου ... και κανονικα εννοώ!!!!!

Ανταίος είπε...

Ελευθερία σου κλείνω το μάτι...ξέρεις εσύ!!!!!

Νερένια είπε...

Τι συνωμοσία!!! Τι κλειστοματα ειναι τούτα;;;;

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η γενική συγκίνηση όλων για την άφιξή της Νερένιας με συνεπήρε κι εμένα. Να πάρει και βγήκα το πρωί. Δεν μπορούσα να πάρω καμιά δεκαριά κουτιά χαρτομάντηλα; Ευτυχώς είναι κάτι ασιδέρωτα σεντόνια εδώ δίπλα.
Χαίρομαι κι εγω ειλικρινά για το γεγονός. Πιστέψτε με άπαντες λέω!!

Νερένια είπε...

εμ ετσι που μας το λέτε ... πως να μην το πιστεψουμε;;;;;

Ανταίος είπε...

Θα πρότεινα βιτέξ από τη κουζίνα...μαζεύει περισσότερο!!!!χαχαχαχαχα

GiP είπε...

Καλώς μας γύρισες Νερένια ! Μαζευόματε όλοι σιγά σιγά... Άντε να' μαστε καλά και του χρόνου...

Μόνο που εγώ που είμαι του Νες και του Γαλλικού !! Πειράζει ?

Νερένια είπε...

Μια χαρα είσαι gip .... φτηνα θα σου ερθει :ΡΡΡΡΡ

καλώς σε βρήκα!!!

Artanis είπε...

Χαχαχαχαχαχα, πέρασες καλά στις διακοπές σου;

Νερένια είπε...

περασα χαλαρα ...και αυτο μετράει για τους δικούς μου ρυθμους!!!!!