12.8.10

Αχ! Αυτοί οι άντρες!!





Απαπαπα ... γκρίνια σήμερα!!!!
Αλλά να δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε κάνει να προχωρήσεις , μια ακόμη μέρα! 
Να πας παρακάτω , ενώ έχεις διάθεση να ανοίξεις , μια πόρτα , ένα κεφάλι ...κάτι που τέλος πάντων θα σε χαλαρώσει!!!

«Δεν ξέρεις» …μου φώναξε η γνωστή φωνούλα μέσα μου…..

«Το πείσμα σου , μόνο αυτό !!» ……………

        Βρε άντε και συ , για όλα όσα μου συμβαίνουν μόνο εσύ φταις και κανένας μα κανένας άλλος. Μη πω αυτό και με κακολογήσουν , μην κάνω το άλλο και τι θα πει ο κόσμος …. Και στην τελική να σου πω και κάτι;; Στα παλαιότερα των υποδημάτων μου ο κόσμος ….

         Πωπωπω! γκρίνια , γκρίνια , γκρίνια και να φανταστεί κανείς ότι μέχρι πριν από λίγο καιρό αυτή η λέξη δεν υπήρχε στο λεξικό του μυαλού μου………..
Όμως ας ξεκινήσω από την αρχή , από την πολύ αρχή!!

-Σιγά μην ξεκινήσεις και από την αρχή της δημιουργίας του Σύμπαντος!! με ειρωνεύτηκε η φωνούλα …
Σταμάτα πια!! Από κει θα ήθελα να αρχίσω να δω τι κατάλαβε και αυτός ο Θεός που μας έδωσε το «δώρο» της σκέψης….
Α! Ρε Εύα ! Ας μην το έτρωγες αυτό το ρημάδι το μήλο και όλα θα ήταν τόσο μα τόσο καλά!!
Και μην ακούσω κιχ!!

Όλα , λοιπόν , πριν από 10 τόσα χρόνια ήταν καλά , κάλλιστα θα μπορούσα να πω…. 
Εγώ ζούσα με την μαμά και τον μπαμπά μου , εργαζόμουν , έβγαινα , αλήτευα , έκανα ότι θα έκανε κάθε καθώς πρέπει νέος που σέβεται τον εαυτό του… 
Το ίδιο έκανε και ο αγαπητός , για τον περί ου ο λόγος , και μάλιστα πολύ επιτυχημένα!! Τον είδα μου γυάλισε , του γυάλισα , και να’μαστε μαζί να ζούμε τον έρωτα χωρίς τέλος …. 
Μου άρεσε ο τρόπος που αντιμετώπιζε τη ζωή, χωρίς άγχος , με τρέλα ….
Διασκέδαζε πολύ και για να είμαι ειλικρινής και γω μαζί του , και μου υποσχέθηκε ότι η ζωή μας θα κυλήσει ζάχαρη… θέλω να μου πείτε κορίτσια , πόσες φορές ακούσατε κάτι τέτοιο από ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιάάά!!!
Έλα που το κουτορνίθι τσίμπησε …. Και δεν πρόλαβε να το ακούσει παραπάνω από ένα στόμα…. Αχ!ρε μάνα, αχ ρε μάνα ξαναλέω…τι ξαναλέω , ξαναγράφω… άνοιξε μου τα ματάκια πριν τα βγάλω με τα ίδια μου τα χεράκια… πες μου : 

Παιδί μου σιγά , σιγά!!

Σιγά και μη σε άκουγα , αλλά λέμε τώρα. Άμα έχεις το μέλι στα χέρια σου σιγά και μην το αφήσεις για να δεις αν παρακάτω έχει καλλίτερη ποικιλία , ρε φάτο εκεί και από δω πάνε και οι άλλοι! Όλοι οι άλλοι , εννοείται !!

Και οι δύο ενώθηκαν «εις σάρκαν μίαν»….

Ε!ρε γλέντια !! Εκεί να δεις …. Τι να δεις δλδ , να ακούσεις καλλίτερα …. 

« Ξύπνα , γιατί η μάνα μου , μου έφτιαχνε το γάλα το πρωί….» Να πας στη μάνα σου … σιγά μη ξυπνήσω στις έξι για να σου φτιάξω γαλατάκι μπούλη μου!! 

Τρίψε μου την πλάτη, κόψε μου τα νύχια…. Αυτή η μάνα σου made in Φιλιππίνες ήταν ρε μεγάλε …. Σα να μη μας τα λες καλά!! 

Τελικά , τι να κάνει και αυτός ο τρίσμοιρος , το πήρε απόφαση … η καλή του δεν θα του κάνει τα χατίρια όπως η μανούλα του … αλλά θα του κάνει άλλα κόλπα που μάλλον δε του τα έκανε η μανούλα του και γι ‘ αυτό … μάνα είναι μόνο μία …

         Ο χρόνος κυλάει , ο καθείς έχει τη δουλίτσα του , τη ζωούλα του , τους φίλους και τις συνήθειές του , άτιμο πράγμα οι συνήθειες ρε φίλε, δύσκολα κόβονται οι ρουφιάνες!!
Ο καιρός κυλάει , λοιπόν , όλα είναι ήσυχα και ωραία , κόσμος μπαινοβγαίνει στο σπίτι , φίλοι , γνωστοί , μαμάδες , μπαμπάδες , πεθερικά , ο παράδεισος επί γης …. 
Επί της γης του ανδρός , δλδ , γιατί για μένα είναι άλλα τα κόλπα , ποτήρια για πλύσιμο , πιάτα για μάζεμα , τσιγαροθήκες για άδειασμα και πάει λέγοντας .... 
Ο καλός μου , βέβαια με βοηθούσε , ναι ναι …. Με την εξάποστάσεως άσκηση … δεν την ξέρετε;; Α!!! Είναι πολύ απλό … Κάθεται στον καναπέ ο καλός σας και αρχίζει ….

- Ρε , κούκλα μου , το κούκλα μου προαιρετικό , μάζεψε και αυτό το πατατάκι από κάτω , α! έχει πέσει και ένα τραπουλόχαρτο κάτω απ΄την καρέκλα ,πιάστο μη χαθεί , θα το έκανα εγώ αλλά είμαι κομμάτια , ξέρεις !!

Πως δεν ξέρω , ξέρω !!Ξύπνησες το πρωί, πήγες στη δουλειά σου , δούλεψες δε λέω 8-10 ώρες , ήρθες εδώ έκανες τα μπάνια σου , έφαγες , έριξες και ένα χουζούρι στον καναπέ , ήπιες τον απογευματινό καφεδάκο σου , ε! να μη πιεις και συ ένα καφέ με την ησυχία σου;; 
Να πιεις πασάκα μου, γιατί να μην πιεις τα παιδιά σου κλαίνε; Ενώ εγώ τι έκανα , μωρέ ;; Πιάνω και 9 η ώρα δουλειά , μεσημέρι για σένα , σχολάω 5 , στην καλλίτερη των περιπτώσεων χτυπάω ένα supermarket , για να ξεσκάσω , γυρίζω σπίτι , βάζω τα πράγματα που αγόρασα στα ντουλάπια , τι το θέλω το γυμναστήριο αφού μου το παρέχεις με τον πιο φυσικό και ανέξοδο τρόπο , μαζεύω το σπίτι ενώ μαγειρεύω ταυτόχρονα και ω! του θαύματος ακούω το κουδούνι …. 

-Ρε , καρδιά μου , προαιρετικό και αυτό , άνοιξε ο Κώστας , Μήτσος , Τάκης και δε ξέρω γω ποιος άλλος , είναι με την κοπελιά του , τους είπα να περάσουν από δω για καφέ , dvd , κάνα επιτραπέζιο … ό, τι τραβάει η όρεξή τους τέλος πάντων , να περάσει και η ώρα μας , καλά δεν έκανα που τους είπα;;; Πειράζει που τους είπα;;;


Και μένεις εσύ μαλάκας , με την κουτάλα ή το σκουπόξυλο στο χέρι να θέλεις να του το κατεβάσεις στο κεφάλι , γιατί εσύ είσαι μέσα στη μπίχλα με το κοτσίδι στο κεφάλι , την τρύπια φόρμα και οι άλλοι , όλοι οι άλλοι θα είναι σαν να είναι έτοιμοι να πάνε στη Σκάλα να ακούσουν Παβαρότι … και σκέφτεσαι που κατάντησα ΕΓΩ που και για τσιγάρα στο ψιλικατζίδικο της Μαριώς να πήγαινα ήμουνα ντυμένη , βαμμένη , κυρία ρε, παιδί μου !

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή , που το χέρι σου έχει αρχίσει να διαγράφει την τροχιά που θα σε κάνει χήρα ή ζωντοχήρα τέλος πάντων , έρχεται η φωνή της μάνας σου να σε συνεφέρει ψιθυρίζοντας σου … 
"Καλό είναι να έχεις τον άντρα στο σπίτι , τι να γυρνάει από δω και από κει;; "

Και ακούς τον εαυτό σου να λέει :" Ναι ρε μωρό καλά έκανες …"

Που να δάγκωνα τη γλώσσα μου εκατό φορές….

Που σκέφτομαι , τι καλά έκανες ρε παλιομπιπ μπιπ , ποιος θα ανοίξει τώρα που είμαι χάλια ;; Και του λες:

"Μωρό , άνοιξε εσύ να φτιαχτώ λίγο , μην είμαι και σαν την Κατίνα της γειτονιάς …"

Και σου απαντάει : « Κούκλα μου , εσύ όπως και να είσαι είσαι θεά , άντε ν ΄ανοίξεις , γιατί πονάει και λίγο η μέση μου σήμερα !! » 

Και ανοίγεις , και βλέπεις τον Τάκη ,Μάκη , Σάκη με μια γκόμενα , με τη νυχάρα της , με τη ματάρα της τη βαμμένη , ντυμένη στη πένα και χαμογελάς … κοπελιά χα! Χα! Χα! Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά , παντρέψου τον Τάκη , Μάκη , Σάκη και θα περάσεις μια ζωή ζάχαρη … τόσο γλυκιά όσο και τα λόγια του προκομμένου σου όταν θα σου ζητάει να ανοίξεις την πόρτα για να υποδεχθείς τους φίλους του για ένα καφέ… 


Μάρτιος 2001


37 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούγαμε και την άποψη του άμεσα εμπλεκόμενου....χαχαχα

Νερένια είπε...

Κοίτα όταν το είχε πρωτοδιαβασει ... μαζί με κάτι άλλα σαρκαστικοχιουμοριστικά που εχω δέσει ....στράβωσε λίγο .... αλλά αφού γέλασε και κουνησε το κεφάλι καταφατικά .... εξαφανίστηκε !!!

χαχαχαχαχαχαχα

Παφ ... με τα μαγικα μου κόλπα !!!

χααχαχαχαχαχαχα

Πλάκα κάνω .....

zoyzoy είπε...

Δεν έχω να πώ τίποτα αναγνωρίζω τα καλά του έγγαμου βίου!

Καλό κουράγιο με φιλιά θαλασσινά!

Νερένια είπε...

Μπα πέρασαν χρόνια απο τοτε ...

Αλλά πάντα πρεπει να βλέπουμε τα πράγματα από τη χιουμοριστική πλευρα τους ....

γιατι αλλιώς θα βλέπουμε μόνο χήρες ....

όχι οτι δε βλέπουμε αλλα για άλλους λόγους!!!!

Νερένια είπε...

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΖΟΥΖΟΥΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και σου λέει μετά "ένας άντρας κι ας είναι ξύλινος!"
9 στις δέκα όντως είναι ξύλινοι!

Παίζει το παιχνιδάκι της μανούλας και το ευχαριστιέται...

Προσοχή στους γιους που μεγαλώνετε..
μη πάει σόι το Βασίλειο!!!

Μη βαράτε γιους μεγάλωσα!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

μα όλοι οι γάμοι το ίδιο;εμένα μετά 37 χρόνια γάμου,δεν σηκώνει ούτε το τηλέφωνο.καλά όταν θέλει να πάρει κάποιον τηλ.παίρνω εγω το νούμερο(γραμματέας και πολλά άλλα.)φιλιά.

Νερένια είπε...

Αχ και γω 2 γιους εχωωωωω .....

ουφ ουφ!!!!!!!!!


@φουρτουνα μου .... εγω τα έκοψα καποια στιγμη... οταν πια ειχα κουραστει .... δεν γινεται αυτη η κατασταση δια βιου!!!!

Ελευθερία είπε...

Προβλήματα !!!!

Μάλλον δεν θα παντρευτώ ποτέ με τέτοια που μου λες Νερένια...

Και θα συμφωνήσω με τη γιαγιά!!!
Εσεις οι μάνες κάνετε τους άντρες χαλβάδες με τα ναι και τα ναι σας !!
Πειτε και κανενα οχι, ρίξτε και καμια σφαλιάρα...

Σταματηστε να τους κανετε βουτυρομπεμπέδες !!!!!!!!

Νερένια είπε...

Βουτυρομπεμπεδες δε τους λες .... κατι σε πασα τους λες ...


χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Το ίδιο κάνει....

Χα χα χα!!!

Και κάτι άλλο!!

Γιατί γράφεις στην ανάρτηση Μάρτιος 2001 ??

Νερένια είπε...

Γιατι τότε το έγραψα ... απλά το μετέφερα εδω ....

Και δεν ειναι το ιδιο ... αλλο βουτυρομπεμπες ...να θέλει τη μανα του ...

κι αλλο πασας ..... μεγάλη διαφορα!!

Ελευθερία είπε...

ΕΧΕΙς ΔΊΚΙΟ ΤΌΤΕ !!!

Πόσα χρόνια ειστε παντρεμενοι ???

Νερένια είπε...

17 χρονακια 1993 - 2010

λίγα ή πολλα;

Ελευθερία είπε...

Το '93 γεννήθηκα !!!

Ο γάμος σου δηλαδή είναι όσο είμαι εγώ σε ηλικία !!!

Οοοουυυυυυυυυ !!!!!!!!!!!!!

Εεεε είναι πολλά !!!

Νερένια είπε...

χαχαχαχαχα καλα δεν ειμαι και η ακροπολη βρε ... χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα!!!

Και τα ιδια περνας και τωρα ???

Νερένια είπε...

μπα την εσκισα τη γατα .... χαχααχα

Ελευθερία είπε...

Ετσι μπράβο !!!

Να υποθέσω τώρα αυτός τρεχει να ανοιξει την πορτα ???

Νερένια είπε...

Ο πορτοανοιχτης και τηλεφωνοαπαντητης ειναι ο γιος μου ο μικρος....


χααχαχαχα γιατι νομιζεις κανουμε παιδια;;;;


χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Για να σηκώνουν τα τηλεφωνα και να ανοιγουν τις πορτες βεβαιως βεβαιως !!!!

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα χα χα !!!!!!!!!!!!!

Νερένια είπε...

Μάγος εισαι;;;;


χαχαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Μαααααάααλον !!!!!!!!!!!!11

Φυσικένια είπε...

E, ρε να δείτε... πού το έχω δει το έργο... ποιο σινεμά το έπαιζε...

Ρε δε μου πάει το μυαλό... ρε για ρίξτε καμιά βοήθεια του κοινού!

Μα μιλάμεεεεεεεεεεεεεε....
όχι δε μιλάμεεεεεεεεεεεε...

Τι να πούμε! Μα κι εσύ μαρή, γυμναστική δωρεάν και τον πασά στο σπίτι θρονιασμένο και παραπονιέσαι; Αμάν αυτές οι γυναίκες, με τίποτα δεν ευχαριστιούνται δλδ!!!

Ελευθερία είπε...

Κ να σου πω......

Πόσους πορτιέρηδες και τηλεφωνητές έχεις στο σπίτι σου ;;;;;;

meril είπε...

έναν καιρό έλεγα πως οι άντρες κάνουν ΜΙΑ έξυπνη κίνηση
Που παντρεύονται
και η γυναίκες ΜΙΑΝ ηλίθια
που παντρεύονται επίσης

γιατί κορίτσια και αγόρια η γυναίκα είναι πιο ....πιο αυτόνομη βρε παιδί μου
πιο εύστροφη πιο δημιουργική πιο...
εντάξει εντάξει και πιο ΧΑΖΗ!
(όχι η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να χρησιμοποιήσω την ΑΛΛΗ λέξη!0

Coffeemug είπε...

με μάλλον σοβαρό ύφος θα πω ότι μας κάνουν, ότι τους αφήνουμε να μας κάνουν. επίσης ότι εμείς χώνουμε τη μούρη μας στη λάντζα και κάνουμε τις χαρωπές νοικοκυρούλες. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι έτσι και έλεγες/λέγαμε όλες, από την αρχή, αχ δεν μπορώ, μόλις έβαψα τα νύχια μου, και τα αφήναμε όλα να ρημάξουν, θα αναλάμβαναν κι εκείνοι μερικά. Αλλά έλα που δεν μας αφήνει η παραδουλεύτρα μέσα μας.

Evie είπε...

Να τα εκατοστίσετε!!! Νερενια και συγχαρητήρια για την υπομονή σου που ανέχτηκες τέτοιες συμπεριφορές.

Εγώ δεν δύναμαι να τα ανεχόμουν αυτά, και μια φορά (που δεν θυμάμαι γιατί) μου είπε για την μάνα του... "-του είπα έπρεπε να παντρευτείς αυτήν κι όχι εμένα-" κι έτσι του έκοψα όλες τις δοκιμαστικές ελπίδες.

Παντρεμένη 46,5 χρόνια και δεν υποχωρώ. Μια ζωή έχω να ζήσω...

Νερένια είπε...

@Φυσικένια μου ... τότε δε το εκτιμούσα καθόλου ... τώρα πάλι :ΡΡΡΡ

Οικονομός το αγορι μου και να με κρατάει σε φόρμα αλλα εγω η άτιμη που να καταλάβω!!!!!!



@Ελευθερία μου ... εχω 2 πορτιέρηδες ... για την ακρίβεια ο ένας -που είναι στην ηλικία σου - χτυπάει την πορτα απ εξω και ο άλλος ο μικρός την ανοιγει από μεσα ...χαχαχαχα



@Φυλτζανοπούλου μου , η αλήθεια είναι οτι κάνουμε ότι και οι μαμαδες μας .... αλλα όλα έχουν ένα όριο .... και τότε γινόμαστε το ακριβώς αναποδο :ΡΡΡΡ


@Evie μου , δεν ξερω αν δεν ειχα παιδιά τι θα εκανα ... πάντως αφού ειχα έκανα την επανασταση μου .... άφησα τα πάντα ρημάξουν για 15 μέρες .... κράτησα καθαρό μονο το δωμάτιο του μωρού και όλα τα υπόλοιπα λίμπα ...και τότε καταλαβε .... και άλλαξε ... βλέπεις η γλυκύτατη πεθερά μου , δεν ήταν ότι δεν του εκανε γυμνάσια ...ήταν που έμενε στην ιδια τάξη - με τη θελησή του- σε μένα δεν επιασε το κόλπο ...καθώς δεν ήμουν η μαμα του !!!!

kariatida62 είπε...

Ε!!! Δεν το πιστεύω !!! Και γω 2 γιους έχω!!! Με στρατιωτικό νόμο μεγαλωμένοι...χαχαχα! Δουλεύουν την μάπα μια χαρά και οι δυό τους!
Όχι που θάφηνα εγώ να με σιχτιρίζουν οι !

kariatida62 είπε...

μέλλουσες νύφες μου...χαχαχα!
Καλέ γιατί κόπηκε η γραμμη???

Νερένια είπε...

xaxaxa δεν εχει να λέει ... και μενα η μανα μου τον γιοκα της τον ειχε πασα .... αλλά τον πήρε η καλή του και τον έχει κάνει όπως πρεπει...

Κάρυ και γω έτσι είμαι !!!

Ο καθενας το χώροτου .... αλλιώς μαύρη κατσαρίδα που σ εφαγε!!!

χαχαχαχα!!!!

kariatida62 είπε...

Εδώ λοιπόν είναι κάτι σαν γυναικωνίτης???
Δεν πατά πόδι μυερό ανδρός???

Δεν είν κακό το στέκι...μια χαρά το βλέπω!
Για να δω καμμιά γνωστη θα βρω???
Α! η Αντιγονούλα μου, το μελβάκι, η Φυσικένια, ουου μέχρι και η Καναδέζα εδώ!!!

Μπράβο!!! Εγώ τον πίνω μόνο σε Ελληνικό τον καφέ μου Νερένια...βαρύς μα γλυκός, πολύς γλυκός! Μία -τρείς!!!

koulpa είπε...

xaxa όλες οι κόρες εδώ;.. απογοητεύτηκα.. τόσα αγόρια;;; τσ τσ τσ.. :):)
θα περιμ΄νω να δώ τι θα πουν οι νύφες σας.. :):)
χαχα κάποια το είπε.. δήλωσέ το από την αρχή.. όχι που σου φάινονται όλα ρόδινα και θές να τον έχεις πασά.. βεβαία κι αυτός.. ας έχει τη στιχιώδη λογική να καταλάβει ότι η αρχίκή περίοδος δεν είναι αντιπροσωπευτική.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Νερένια είπε...

Καφεδάκι έτοιμο για την αρχαία μας....

Εχουμε βρε και αντρες .... τι να λέει χωρις αυτους;; Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε!!!!!

Αφού σου αρέσειχαίρομαι....

σου τον έφτιαξα διπλο ...κατά τον καταλογο θέλω 2 φιλιά ... γιατί θα αλλάξει η βάρδια και θα τα πάρει άλλος ...

Έλα Κάρυ μου ....περιμένω!!!!

Νερένια είπε...

@κουλπα μου .... τι να δηλώσω από την αρχή;;;;;; οτι δεν ειμαι δουλα ... δεν περίμενα να περιμενει οτι είμαι ... απλα ήμουν μικρή .... και κοιτα είπα παντρευτηκα το 93 και αυτο το έγραψα το 01 ... καπου εκει εξαντλήθηκαν οι αντοχές και η υπομονη μου .... κάτι που δε φαίνεται στο κείμενο είναι τα 2 παιδιά ..... και η Σπυριδούλα να ήμουν μάνα μου δε θα προλαβαινα!!!!!


Αλλά είπαμε κάλλιο αργά παρά ποτέ.....

Ακους εκει ο πρώτος καιρός δεν είναι αντιπροσωπευτικός !!!!!!!!!!!