11.8.10

Ελευθερία η καφεντζού !!....


Είμαι έτοιμη λοιπόν να βγάλω τον πανηγυρικό μου λόγο μπροστά σας...
(Κάπου εδώ ξεροβήχω) .. Νερένια πιάσε ένα νερό...
Λοιπόν τι έλεγα;;;
Α! ναι!!!...

Μαζευτήκαμε σήμερα εδώ αγαπητοί καφενόβιοι για να γιορτάσουμε την συμμετοχή μου σε αυτόν τον υπέροχο καφενέ...
Χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι εδώ μαζί με τους εκλεκτούς συναδέλφους- καφεντζήδες και σας περιποιούμαστε ιδιαίτερα!!!
Και τώρα ένα ανέκδοτο:
Ήταν ένας πλαστικός και ένας νάυλον.....
Χα χα χα!!!
Ε! ναι ...
Το ανεκδοτάκι μου δεν είχε την απήχηση που θα ήθελα αλλά τέλος πάντων...
Μα γιατί με κοιτάτε έτσι;;;
Τιιιι ;;;;;
Δεν σας άρεσε;;;;;;
Ακούω ένα ΌΧΙ από το βάθος ή μου φαίνεται;;;
Εσύ koulpa είπες όχι;;;
Σα δε ντρέπεσαι...
Πάντα το έλεγα πως ήσουν ξάδερφος του Μεταξά!!!
Βρε...
Εγώ για σας το έκανα!!!
Γιατί σας σκέφτομαι...
Λέω .. Τώρα που έσφιξαν οι ζέστες είπα να σας κρυώσω λιγάκι...
Παρακαλώ προκαταβολικά.......
Λοιπόν....
Εύχομαι αυτή η συνεργασία να είναι υπέροχη και πολύ ... πολύ... πολύ ....
Εμ! Συγνώμη χτυπάει το κινητό μου... Α!! Η μαμά μου είναι... Μισό λεπτό...
- Ναι μαμά; Πως; Ναι μαμά... Στο καφενέ είμαι... Ναι μαμά... Δεν άρχισαν ακόμη τα φροντιστήρια μαμά!!! Έλεος μαμά!!! Θα στρώσω κώλο μαμά..Ναι μαμά!!Για Θεσσαλονίκη μαμά!!! Ότι πεις μαμά.....Γεια σου μαμά...
Η μαμά ήταν....
Λοιπόν...
Χάρηκα που μιλήσαμε ... που τα είπαμε....
Αλλά ρε παιδιά πολύ πολυλογάδες μου βγήκατε.........

18 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa καλώς ήλθε στη παρέα το μικρό μας καφετζιδάκι.. :):)
χαχαχα όχι παιδί μου.. εμενα το κυριότερο μου μειονέκτιμα είναι ότι δυσκολεύομαι στα ΟΧΙ.. καμιά σχέση με μεταξά σου λέω.. :):)
καλορύζικο και σιδεροκέφαλο εύχομαι.. και να την ακούς τη μαμα (όταν σε βολεύει..).. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Emmanouela είπε...

Βρε βρε.... Εσύ κοντεύεις να ξεπεράσεις και τη Νερένια σε γλώσσα!!!! Σε καλωσορίζουμε εμείς τα πελατάκια σου λοιπόν και τον απογευματινό μου καφέ θα τον πίνω σερβιρισμένο μόνο από σένα για να δεις ότι μου αρέσει να ενισχύω τα νέα παιδιά στα νέα τους ξεκινήματα!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα καλό μου!
Μήπως γνωρίζεις την διεύθυνση του πλαστικού;
Την τελευταία φορά μου είχε τύχη ένας νάυλον και απέτυχε το τράβηγμα!

Και ρίξε και λίγο σφουγγάρισμα γιατί το κάναμε χάλια το κατάστημα!
Πέσανε καφέδες και καμιά δεν φιλοτιμήθηκε!!

Ανταίος είπε...

Ελευθερία ομολογώ πως ο χαιρετισμός σου με έβαλε σε σκέψεις!!!!
Για παράδειγμα σκέφτομαι πόσο ήρωας πρέπει να είναι ο μέλλων σύζυγό σου....χαχαχαχαχαα
Επίσης σκεφτόμουν αν υπάρχει καμιά μακρινή συγγένεια με τα Καλάσνικοφ!!!!Εσύ δεν μιλάς παιδάκι μου,ριπές ρίχνεις...τατατατατα!!!χαχαχαχα
Καλώς όρισες μικιό...

zoyzoy είπε...

Καλώς ήρθες μόνο καλό καφέ ξέρεις να λές!
Καμιά τα χαρτιά δεν ξέρει ρε παιδιά μαζευόμαστε που μαζευόμαστε να μαθαίνουμε και τα μελούμενα:))

Καλή αρχή με φιλιά θαλασσινά!

Νερένια είπε...

Ειδατε το μικρο μας;;;;

Πήγε κατασκήνωση τρομαρα μου και εμαθε και καφεδες και απ ουλα!!!!

Ρε Αντιγονη μας λες ακαματρες;;; εμας που καλύπτουμε τα ραντεβού σου;;;;;;;


Ντροπήσου βρε!!!!

Ελευθερία είπε...

koulpa :

Α! ρε συνέταιρε να ΄σαι καλά...
Τώρα που μου είπες οτι εχεις ουδεμια σχέση με Μεταξά, αχχ!! ξένοιασα !!!
Και ναι... Την ακούω την μαμά (εκεί που με βολεύει) ;-)

Καλή σου μέρα !!

Ελευθερία είπε...

Emmanouela:

Εμμανουελίτο τι εννοείς για την γλώσσα??
Και σε ευχαριστώ!!
Νιώθω υπερήφανη και βάλε που με στηρίζει μια .... κοντέσσα .!.!.!.!.!
Χι χι χι!!!
Να σε λέω έτσι??
Μου άρεσε ο χαρακτηρισμός!!
Δώσε παραγγελιά..
Τι θες να σου φτιάξω;;
Εσπρεσσάκι, φρέντο γλυκό με αφρόγαλα ή φρεντουτσίνο ??
Εσύ διαλέγεις ....

Ελευθερία είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη:

Γιαγιούλα το τηλέφωνο του πλαστικού το έχασα...
Έχω μόνο του νάυλον...
Αλλά αφού δεν έκανε δουλειά..
Δεν το χρειάζεσαι...
Και όσο για τους καφέδες...
Παίρνω την σφουγγαρίστρα και τον κουβά με νερό και άρωμα λεβάντας και ... έφτασεεεεεεε !!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Ανταίος (τον λες και ακαταμάχητο!!):

Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει πως ο μέλλων άντρας μου θα είναι hero ??
Οέο ;;

Και όσο για τα Καλάσνικοφ, θα το ψάξω το θέμα !!
Παίρνω τη μάμυ τηλέφωνο να την ρωτήσω....

Μπα ... μιλάει τώρα !!
Θα δοκιμάσω μετά !!

Καλή σου μέρα Ακαταμάχητε !!

Ελευθερία είπε...

zoyzoy:

Θα σε απογοητεύσω και μου έστειλες και θαλασσινα φιλιά...
Τα χαρτιά δεν ξέρω να τα λέω..
Δεν το κατέχω βλέπεις το άθλημα...
Αλλά με τον καφέ κάτι μπορεί να γίνει....

'' Έσύ μεγάλη χαρά θα συναντήσεις βρε κορίτσι μου!! Μεγάλη χαρα! Να τη βλέπεις αυτή την κουκκίδα εδώ πέρα;;; Που κοιτάς καλέ;; Εδώ σου είπα!! Αυτό σημαίνει ότι έρχεται κάτι καλό στη ζωή σου!!''

Εεεε ;;;;;;;;;;;;;;;
Πως τα πήγα;;;
Χε χε !!

Ελευθερία είπε...

Νερένια:

Φυσικά Νερένια και πήγα κατασκήνωση αλλά το θέμα δεν είναι ότι τον καφέ τον έμαθα εκεί....
Εγώ βρε από γενησσιμιού μου με τα μπρίκια τριγυρνούσα...
Χα χα χα!!

Και ναι..
Θα σας το ομολογήσω...
Δεν μπορώ να με τρώει και αυτό από πάνω......
Δέχτηκα πριν λίγο καιρό δουλειά σε μια απο τις μεγαλύτερες (καλέ τι λέω από την μεγαλύτερη!!) καφετέριες που υπάρχουν εδώ αλλά.... εγώ στάθηκα στο ύψος μου και είπα όχιιιιιιιιιι !!! (ρε μήπως έχω εγώ καμιά συγγένεια με το Μεταξά αντί για τον κάπτεν??)
Τους είπα όσο και αν με πληρώσετε, ότι και να κάνετε εγώ αυτόν τον καφενέ δεν τον παρατάω..
Κούνησα και το μαλλί ανέμελα και έφυγα συνάμενη κουνάμενη...

Γιατί πανω από όλα είμαι κυρία !!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλά που είσαι και εσύ μικρό να βάλεις μια τάξη...

Νερένια την βάρδια μου την κάνει η Ελευθερία...ακόμη να γυρίσω... ξεμυαλίστηκααααα!!!!

Ελευθερία είπε...

Θα σας βάλω εγώ σε σειρά....
Ποια;; Εγώ η ασυγύριστη !!!!

Γιαγιούλα κάτι για ραντεβουδάκια έμαθα...

Για πε...
Για πε.....

geoaman είπε...

Ωχ κι αλλη γλιστριδο-φαγος..παναγια μου!!!Χαρα στον γαμπρο που θα κανεις!!!!μειονοτητα θα γινουμε σε λιγο εδω μέσα...(οι αντρες εννοω)

Ελευθερία είπε...

Τσσσσσσςςς....

Σα δεν ντρέπεσαι!!!

Χα χα χα!!!
Θα σας χορέψω όλους στο ταψί !!!

Emmanouela είπε...

Καλέ, σε είπα γλωσσού!!!! Αλλά με την καλή έννοια! Αφού σου είπα ότι πας να ξεπεράσεις τη Νερένια, κάτι καλό θα ήταν!!!!

Επειδή άργησα να σας επισκεφτώ λίγο σήμερις, δέχομαι ένα ice tea (ή ίσε τεά!!!!!, μόνο εσύ ξέρεις ανέκδοτα νομίζεις?!!) από τα χεράκια σου!!! Μη μου πεις ότι δεν έχετε!!!!!

Το Κοντέσσα μ'αρέσει!! Έτσι φωνάζουμε την σκυλοκόρη μας, γιατί έχει το ανάλογο ύφος!!!

Ελευθερία είπε...

Με ροδάκινο, νεκταρίνι ή λεμόνι το ίσε τεά σου (και εγώ έτσι το λέω!!) ;;;;;;