10.8.10

Κυριακάτικο Ξύπνημα...


Κυριακή ξημερώματα προχτές....

Περίπου κατά τις 2 και κάτι, εκεί που όλα ήταν όμορφα και η φύση γαλήνευε ,απλώνοντας νωχελικά τα ποδάρια της και γυρνώντας πλευρό,αισθάνομαι ξαφνικά να τραντάζομαι.
Ανοίγω τα μάτια τρομαγμένος και την καρδιά να σπάει κοντέρ!!!
Τι είχε γίνει;
Ο μαλάκας ο Μορφέας θυμήθηκε ξαφνικά πως δεν πάει λέει με άντρες, και με παράτησε κάτω απότομα, για να βρει, όπως μου είπε, κανένα κοριτσόπουλο!!
Μάταια τον κυνήγησα για να του πω πως αυτό δεν ισχύει στην περίπτωσή του, πως είναι υποχρεωμένος από το...νόμο να δείχνει ισότητα και να μη μεροληπτεί, αλλά που να πιάσεις έναν Μορφέα και μάλιστα μαλάκα!!!
Τέλος πάντων μάζεψα το άυπνο σαρκίο μου, πήρα ένα ποτήρι νερό και έκατσα στο Pc.
Λάθος σοβαρότατον και μη αναστρέψιμον!
Ο λόγος;
Βρέθηκα να συζητάω σε τσατ με μια πολύ ιδιαίτερη φίλη μου, και αφού πρώτα σκυλοβριστήκαμε μέχρι αηδίας,πιθανόν από τη χαρά μας που βρεθήκαμε πάλι (;;;!!!!χαχαχα), ξαφνικά σε ένα σημείο το οποίο έχριζε διευκρινίσεων, να'σου μπροστά μας ο Νετ ο προβληματικός!!
Περνάνε τα πρώτα 1-2 λεπτά...κουβέντα.
στα 3-4 της γράφω...τι έγινε καλέ;Μούγκα!
στα 5..Που είσαι βρέ;;Μια από τα ίδια,απόλυτο κενό!!
Άλλη μια προσπάθεια στο δεκάλεπτο,στέφθηκε με απόλυτη ...αποτυχία!!
Στο τέταρτο λοιπόν πάνω  έχοντας κάνει τα νεύρα μου τσατάλια,κι έχοντας λησμονήσει πλέον,πλήρως, τις μαλακίες του Μορφέα,της γράφω: Φρόντισε να βρεις μια καλή δικαιολογία γιατί τα έχω πάρει!!!

Μετά από καμιά ώρα λοιπόν, να τη στο τσατ, συνάμενη κουνάμενη και φουντωμένη σε βαθμό αποσυμπίεσης.
-Γαμώ το νετ, γαμώ τους τεχνικούς και τα δίκτυα όλου του κόσμου, ανέκραξε  με περισσή γλυκύτητα και αρχοντιά, εφάμιλλη μιας μαντάμ Πομπαντούρ και βάλε!!!
Που ήσουν ρε;-Της λέω συγκρατώντας με δυσκολία τα γέλια μου
Άρχισε πάλι-Το ξεφτιλισμένο, το γαμημένο- και άλλα τέτοια κοσμητικά επίθετα,που συνηθίζουν να χρησιμοποιούν στις βεγγέρες και τα τσάγια τους, οι κυρίες του καλού κόσμου!!!  
Ποιο ρε μουρλό;-Της λέω εγώ για να τη τσιγκλίσω
-Το ΝΕΤ ,έκραξε με απόγνωση !!
Ξέχασα όμως να σας πω, ότι στη διάρκεια της αναμονής, ξεκίνησα να φτιάχνω με το μυαλό μου δικαιολογίες ανεπίτρεπτες.Για  γυναίκες και όχι μόνο!
Πιστέψτε με,ήταν πολύ παρηγορητικό και χαλαρωτικό, μέσα στα νεύρα μου, να γελάω σκεπτόμενος τις πιθανότητες να ακούσω κάτι παρόμοιο, όπως.....

Μου ήρθε ξαφνικά το φύλλο πορείας να παρουσιαστώ στο στρατό!!!
Έγινε ξαφνικός σεισμός με επίκεντρο κάτω από το σπίτι μου!!
Μου έπιασε το παστίτσιο στο φούρνο!(6:30 το πρωί γμτ;;;)
Ήρθε ο Ρουβάς κάτω από το μπαλκόνι μου και μου τραγουδάει το "μακαρόνια"!!!
Έπρεπε να φύγω για Νέα Υόρκη και το είχα ξεχάσει !!!!
Παρουσιάστηκαν επιθετικές μαγουλάδες!!
Λιποθύμησα που συνειδητοποίησα ότι μιλάω μαζί σου!!!κλπ

Τούτες πρόλαβα να σκεφτώ, και για καλή της τύχη δεν μου ανέφερε καμιά απ'αυτές.
Αλήθεια θυμάστε καμιά απίστευτη δικαιολογία εσείς;
Όχι για κανέναν άλλο λόγο,αλλά για να μαθαίνουμε.....αχαχαχα

30 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στις δικαιολογίες έχω μάστερ..

Ασυναίσθητα, παίζει και ένα ξύσιμο στο λαιμό σε συγκεκριμένη περιοχή κάτω από το δεξί αυτί!!!

Τρεις αλοιφές και δέκα οκτώ μαντζούνια μου έχουν φέρει για την "αλλεργία" άγνωστης προέλευσης κατά τους ειδήμονες...

Είναι η σειρά μου για σφουγγάρισμα
στον καφενέ αλλά παίζει... ραντεβουδάκι....
Μήπως οι νεώτερες να συγυρίσουν λίγο???

Νερένια είπε...

Μπα δικαιολογια συγκεκριμένη δεν έχω ... παιζει αναλογα την περιπτωση!!


Που εισαι μαρηηηηη ζουζουνα .... μας λέει Πομπαντούρ επειδή δίνουμε στα Γαλλικά την αληθινη τους διάσταση!!!
Αειιιι ρε απο κει ...που γέλαγες με τη γυναικα επειδηέβριζε!!! Μα και συ κυρά μου που πας;;; Να βρίσεις τοκαλύτερο παιδί μας;;;


Αντιγόνη ... αμα ραντεβου.... τρεχα.... σκουπιζω σφουγγαριζω μεχρι και σιδερο θα βαλω!!!!

Και έλα να μας πεις!!!!! Η αγωνία με εφαγε κοριτσαρα μου....


Ετοιμος ο καφες Ανταιε;;; αντε κουνα τα ποδαρακια σου!!!!

Ανταίος είπε...

Αντιγονούλα αυτό με τη φαγούρα να το προσέξεις, μη καμιά φορά ξυστείς από την άλλη μεριά και προδοθείς!!!
Νερένια φτιάχνω καφέ και έρχομαι να δω άμα τα κάνεις καλά!!!!!χαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Τελικά τι αποκόμισες ότι η συνομιλίες στο τσάτ "μάπα το καρπούζι!" τελικά δεν είναι οι γυναίκες πάντα η αιτία του κακού!

Είμαι πολύ χάλια στις δικαιολογίες ψέμα δεν μπορώ να πω προδίδομαι με ταχυπαλμία, κοκκίνισμα, τρέμουλο φωνής οπότε ο άλλος το καταλαβαίνει πριν καλά καλά το ξεφουρνίσω!

Αστο πονεμένη ιστορία:(

Guardian Angel είπε...

Από δικαιολογίες εμείς οι γυναίκες άλλο τίποτα! Το καλύτερο, βέβαια, είναι που το παίζουμε και θιγμένες όταν δεν μας πιστεύουν!!!
Δεν θέλει κόπο ούτε τρόπο!
Θέλει να το 'χεις!!
Καλημέρα

Νερένια είπε...

Ρε μη του λέτε και δεν ξερουμε πως θα το χρησιμοποιήσει εναντιον μας ...χαχαχαχαχαχ....

Ανταίος είπε...

Εσύ Ζουζού κόβεσαι!!
Ξαναπέρνα τον Σεπτέμβρη.....χαχαχααχ

Ανταίος είπε...

Guardian Angel κάτι σαν κληρονομικό χάρισμα μου ακούγεται....χαχαχαχαχα

koulpa είπε...

xaxaxa δε με θεώρησε κάποιος τόσο σημαντικό για να αισθανθεί την ανάγκη να δικιολογθεί.. αλλά κι εγώ δε χρηάζομαι δικιολογίες.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Ανταίος είπε...

χααχα φίλε koulpa δίνεις μια νέα διάσταση στο όλο θέμα!!!αχαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για την τιμή να με κάνετε συνεταίρα....
Κλαψ κλαψ!!!
Λιγμ λιγμ...

Συγκινήθηκα πάλι...

Νερένια είπε...

Ελευθερια ....

μάζεψες τα δάκρυα σου;;;;;

άντε τωρα και πιασε δουλεια.....

για να σε δω!!!!!!!!!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Τα μάζεψα αλλ'ά πρώτα σας περιμένω στο μπλογκί μου για τις εμπειρίες...

Χι χι !!!

Νερένια είπε...

Για να σε δω και δω....

αντε ,,, αντε και ερχομαστε και στο δικο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Γιατί δεν μπορώ να γράψω εδώ ???
Οέο ???

Νερένια είπε...

Εννοείται .... ξεκινα λέμε!!!!!!!!!!!!!!!


Αντε γιατι οι διακοπές σας εχουν χαλαρωσει !!!

Ελευθερία είπε...

Ναι αλλά δεν ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ....
Ζατί ;;;;;;;;;;;

Νερένια είπε...

Δε σε παρεξηγωωωω... εισαι ακόμη ηλιοχτυπημενη ....χαχαχαχα

αν δεν κανεις αποδοχη τηνπροσκληση στο mail σου .... ποτε δε γραψεις κοιτα τα mail σου στις 20/7...


κανε αποδοχη για να μπορεις να γραψεις!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Το gmail ή το hotmail ???

Μπερδεύτηκα !!!

Νερένια είπε...

Για κοιτα στο τζι....

Ελευθερία είπε...

Κοίταξα...
Δεν έχω καμία invitation...
:-(

Νερένια είπε...

Για στειλε μου το mail σου γιατι η ζουζουνα ειχε αναλάβει και δεν ξερω τι και που σου εστειλε!!!

Ελευθερία είπε...

Θα σου στείλω το hotmail που το χρησιμοποιώ και πιο πολύ...

Γράφεις ;;;

www.eleftheria_yo@hotmail.com !!!

Νερένια είπε...

Εστειλααααααααααααααα!!!!!

Ελευθερία είπε...

Έλαβαααααααααααααααα .........

AATON είπε...

Zoyzoy, εμένα μου άρεσε το "προδίδομαι με ταχυπαλμία, κοκκίνισμα, τρέμουλο φωνής.." απαιτώ να μου λές στο εξής ψέμματα :)

AATON είπε...

"Καφές σερβιρισμένος από τη ....Ανταίος??" Χμμμ! λάθος συντακτικόν περικαλώ, να διορθωθεί αμέσως, να ξέρουμαν και τι μας γίνεται.
Όσο απο δικαιολογίες, άλλο τίποτε. Μιλάνε με άλλους οχτώ, και φταίει το ΝΕΤ και καλά.. χε χε

YG. άντε τώρα να αλλάξω γραμματοσειρά, για να γράψω την σπαστική λεκτική επαλήθευση.. grrr

Νερένια είπε...

Αατον καλώς μας ήρθες ....

να βάλεις τη ζουζου να πει ψέμματα και μετα να καταθεσεις αν μας λέει αλήθεια περι κοκκινισμάτων καιλοιπών ειδών....


Οσο για το συντακτικο (εισαι ο μονος που το παρατηρείσαι) πάω να κάνω οτι καλύτερο μπορωωωωωωωω!!!!!!

AATON είπε...

H zouzou ποτέ δεν λέει ψέμματα. Την γνωρίζω τώρα 3 χρόνια και ήταν πάντα άψογη.

Ο πρώτος είμαι που είδε το συντα(ρα)κτικό; χμμμ.. το επάγγελμα βλέπεις :)

Νερένια είπε...

Άμα θυμόμουν κιολας αποπου το φτιαχνωωωωω .... θα το κάνω μετα ...τη δουλεια μου μεσα!!!!!!