7.8.10

Η επιστροφή του ασώτου

Σας χρωστάω εξήγηση; Που την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια;

Άντε καλέ! Και σιγά μη σας τη δώσω! Τώρα που μπήκα ξανά στο κλουβί με τις τρελές (Ανταίε και Κούλπα, δε μιλάω για εσάς)... τη βάψατε ομαδικώς! Τούτο σας λέω μόνο...!!!

Και ειδικά ο σενιόρ περιφτερούχος που έρχεται στο μπλόγκι μου και μου φέρνει αντιρρήσεις...!!!
Χμ... σενιόρ περιφτερούχε, στα καπετανοκοριτσα δε φέρνουνε αντιρρήσεις (ελίτ κι εγώ, τι νομίσατε;)! Τι μάθατε τόσα χρόνια στο μαύρο κύμα; Για τη συνέχεια καμία ευθύνη δε φέρω, το δηλώνω ευθύς εξαρχής για να μην έχουμε εκ των υστέρων παρεξηγήσεις!

Που 'σαι κι εσύ, μαρή Ζουζούνα! Τώρα βρήκες να διακοπεύσεις; Ορίστε, φαγώθηκες να έρθω ξανά, τι κατάφερες;

Αντιγόνη; Φιλιά μου έστειλες με το Δημήτρη... ευχαριστώ. Δεν έρχεσαι δώθε να μου τα δώσεις αυτοπροσώπως; Έχω μεγάλο σπίτι, χωράμε πολλές! Ο ένας και μοναδικός δεν ξέρω πόσο θα αντέξει ακόμη μέσα σε τόσες γυναίκες παλαβές!!;;

Καφεκούτι!!! Παρούσα!! Όχι, μη νομίζεις δηλαδή πως έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου!

Ελευθερία!! Το μικρό της παρέας περνάει καλά; Ελπίζω εκτός της δικτυότσαρκας να παίζει και καμιά μπαρότσαρκα!

Μπρε Κούλπα!! Καπετάνιος ορέ; Βίρα τις άγκυρες και φύγαμε!! Σοροκάδα έχει σήμερα, ζέστη!

Μέρλιν, στα μαγικά δεν πιστεύω, αλλά κανένα μπουγιούμι Σμυρναίικο σου μαστορεύω αν θες!

Σιωπηλη, με τις κραυγές και τα τοιαύτα τέλος!! Από εδώ και στο εξής θα ονομάζεσαι σιωπηλή χαρά. Σχήμα οξύμωρο καθώς θα μιλάς!!!

Ωραία λοιπόν, τώρα που τέλειωσα με τις χαιρετούρες, το μόνο που σας χρωστώ είναι η παρθενική μου ανάρτηση και δείγμα γραφής... τριών λαλούντων!

Ελπίζω οσονούπω να μη μετανοησετε πρωτού αλέκτωρ λαλήσει τρεις!

Ξεκινώ πάραυτα τη συγγραφή του αριστουργήματος όλων των εποχών, εφόσον το απόγευμά μου είναι αφιερωμένο στο γαλάζιο της θάλασσας της περιοχής... με τα κολοβακτηρίδια!

....................................................................................................................................................................

Καθώς διανύω τη νιοστή εβδομάδα αϋπνίας, βρίσκω τον εαυτό μου να χάνει!
Όχι ρε παιδιά! Όχι απ' τη βίδα! Έλα, για σοβαρευτείτε!!
Χάνω πράγματα! Και συγκεκριμένα:

-ένα πορτοφόλι,
-ένα ζευγάρι κλειδιά,
-το χαρτί της απογραφής μου,
-το βιβλιάριο υγείας μου,
-τα γυαλιά ηλίου μου,
-τη βάση του λεμονοστύφτη,
-το χαρτί κουζίνας,
-τα αυγά και τα πασχάλια μου,
-6 ακιλά που μου περίσσευαν! (κι ας μη μου φέρατε το θερμιδομετρητή που σας ζήτησα σε ανάλογη ανάρτηση στο σπίτι μου! Το κρατάω, μη νομίζετε!)

Καθότι γυναίκα ματαιόδοξη, το τελευταίο αντισταθμίζει επιτυχώς τα προηγούμενα, συνεπώς τυγχάνω ευτυχής!

Καθότι επίσης το μυαλό μου έχει γίνει κουρκούτι, άφησα στην άκρη τη Θεωρία Χορδών και ασχολούμαι με τη Ρευστομηχανική... Αχ, τι καημός κι αυτός! (για όποιον δεν καταλαβαίνει, μπορεί να επισκεφτεί το σπιτικό μου στο δωμάτιο του χρονικού του χρόνου.)

Πριν λίγο επέστρεψα απ' την ΩΡΛά η οποία βρήκε τη μύτη μου πολύ στενή και το αυτί μου υπό το κράτος ωτίτιδας. Καλά να κουφαθώ, όσο λιγότερα ακούω τόσο το καλύτερο... μπου χα χα χα! Αλλά να  μου κοπεί και ο αέρας που αναπνέω; Ε, όχι, αυτό πάει πολύ!

Έχω λοιπόν καινούριο αίτημα στο οποίο παρακαλώ να ανταποκριθείτε: Ζητείται αποφρακτικό μηχάνημα μύτης, φέρον πενταετή εγγύηση λειτουργίας, αθόρυβο, άοσμο, με φιλικό ph για το δέρμα και λογική διατομή. Πάσα προσφορά συζητήσιμη.

Ο παλαιστίνιος έφυγε για Αθήνα. Μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα! Λέει ο θυμόσοφος λαός... και ήδη άρχισα...!!! Οϊμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Αυτά τα νέα μου για την ώρα!

Εναγωνίως περιμένοντας τη συνέχεια του εκπληκτικού Τουρκικού σήριαλ "Χίλιες και Μια Νύχτες"

μετά τιμής

Φυσικένια.


ΥΓ. την ευθύνη της επανόδου φέρει αυτούσια η Νερένια. Εγώ τα δείγματα της σχιζοφρένειάς μου τα έχω πολλάκις καταθέσει στο διαδίκτυο!


12 σχόλια:

koulpa είπε...

ωωωωω καλώς τη!!! και σε ελαφριά διάθεση.. πολύ χαίρομαι.. :):)
ε που θα πάει.. θα λύσουμε κάποια στιγμή μετά το 15αυγουστο.. :):)
χαχα το άσμα με αντιπροσωπεύει από το πρώτο άκουσμα.. αισθάνομαι της γειτωνιάς ο τρελός.. από τοτε που θυμάμαι.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Φυσικένια είπε...

Της γειτονιάς; ποιας γειτονιάς;! Καλέ της νήσου ολόκληρης!!!

χαχα

Άσε, και σήμερα διάβαζα Εμπειρίκο! Πάει και το λίγο που είχε απομείνει σε στερεά μορφή... αποκουρκούτιανε!!

χαχα

Φεύγω σε λίγο για τη θάλασσα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Βρε καλώς την!!!
Καλοπέρασες, σαν να μου φαίνεται!!!

Για απόφραξη απευθύνσου, στον "ΑΕΤΟ"
λειτουργεί όλο το 24ωρο!

Ντρουσίλα είπε...

Έχω μια βάση λεμονοστίφτη, να την αφήσω;!


ΥΓ. Ελπίζω, όχι τον "Μέγα Ανατολικό", τώρα που απουσιάζει το ταίρι σου! ;)

Φυσικένια είπε...

Γιαγια, καλοπερνάω, ναι! τι νομίζεις;

Φιλιά!

Φυσικένια είπε...

Ντρουσίλα, ακριβώς! Τον Μέγα Ανατολικό!!

Έλα σπίτι να δεις! Μόλις ανέβασα ανάρτηση!

φιλιά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Λαχάνιασα τόσο πολύ διαβάζοντας σε Φυσικένια που έπαθα αναγνωστική ρινίτιδα και το 'ριξα στα σπρέι με αλατόνερο.
Τι καταιγίδα είσαι παιδί μου. Αλλά τέτοιες καταιγίδες τις χαίρομαι όταν επανακάμπτουν, καθαρίζουν την ατμόσφαιρα.
Καλώς ήρθες και δώσε του να καταλάβει (γενικώς εννοώ)
Καλή βραδιά. Καλώς όρισες "Ως γκελντίν" (φαντάζομαι) θα λένε στο σήριαλ που πρέπει να ομολογήσω ότι με ξεκουράζει εκτός από την μουσική που μου αρέσει.
Και εκτός του ότι η πρωταγωνίστρια είναι ίδια η γυναίκα μου τότε όταν την γνώρισα στο Ηράκλειο της Κρήτης πρίν από ... άσε καλύτερα!!
Καλό σου βράδυ!!
Δε πα να λέει ο Ιονν!!!

Ανταίος είπε...

Τελικά είσαι σατανική και αδίστακτη!!!!!!
Ήρθες πίσω για να πάρεις εκδίκηση!
χααχαχαχαχα
Καλώς όρισες καπετάνισσα....

Φυσικένια είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ

ξέρω... ξέρω! δε σ' αρέσει η ροκ! No way! Απαράδεκτο!

Πώς λέγεται κάτι χειρότερο απ' την καταιγίδα; Γ...μώ τη φυσική μου, δε θα στο εξηγήσω πώς συμβαίνει!

Πάρε να 'χεις!

http://www.youtube.com/watch?v=OI2COawqMJQ

Για τα υπόλοιπα:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Jesus Christ!!!!

Φυσικένια είπε...

Aνταίε; Εκδίκηση εγώ; ΕΓΩ;

Μα η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο! Νωρίς είναι ακόμη!
Περίμενε κανα δυο τρία τέρμινα, να διαβάσουνε και τα κορίτσια τους ντελβέδες... Να το ξεχάσεις, να ξεχαστείς και τότε..............

http://www.youtube.com/watch?v=BE-KFNO6pE0&feature=fvst

Νερένια είπε...

Φυσικενια μου ....


άντε ... αντε ...

τιποτα άλλο δε λέωωωωωωωωωω.... θα ετοιμαστει πάρτυ .......

κατσε να γυρίσει η αρχι- γκάνγκστερ ζουζουνα και θα δείτε .....

Φιλια κοριτσι μου.....

Ελευθερία είπε...

Μπαρότσαρκα???
Χα χα χα χα!!!
Είσαι τρελή 001 τελικά σαν το βιντεάκι...
Νομίζω πως κάτι έγινε αλλά σσσςςςς.... είναι μυστικό !!!!

Χι χιχιχι