5.8.10

Γλυκο κερασο ζουζουνο....

Γκούντου-μπάϊ, γκούντου-μπάϊ



με παίρνει το μωρό και φεύγουμε!!!
καλό σας καλοκαίρι

** ραντεβού τον Σεπτέμβριο, κι αλιμονό σας, μην λείψει κανείς!!!

Μας φεύγει η ζουζουνα μας .... μας φευγει η κυρά μας ... ----->





άντε αγέρα φυσηξε να πάει μακρια μας...----->












Έκανε τις κρατήσεις της με την ασφάλεια της ---->









μα για πιλότο ένανε θα έχει εκεί σιμά της--->













Σαν φτάσει στον προορισμό που έχει στο μυαλό της---->










θα ψάξει κλίνη για να βρεί ---->















εκεί να συστεγάσουνε μαζί τον έρωτα τους--->








μες τα κοκτέιλ τα πολλά ------>












και στα κερένια δείπνα---->















Της στέλνω όνειρο γλυκό και της φωνάζω ΞΥΠΝΑ!!!

Άσε πια τον πιλότο σου και φύγε με το μανούλι
έτσι θα σε ζηλεύουνε μες το καφέ μας ούλοι!!!









ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΡΕ ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΜΑΣ ... ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ... ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ.... ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΛΥΤΖΑΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΟ ΚΑΦΕ......
ΑΝΤΕ ΑΝΤΕ ...ΞΟΥ ΞΟΥ ΛΕΜΕ!!!!!

αει μαρή που βιάζεστε να με ξαποστείλετε. Θα φύγω... θα φύγω, αλλά πριν φύγω....

31 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Φεύγει η Ζουζούνα μας,
φεύγει η χαρά μας,
φεύγει και το χαμόγελο
απ'το καφέ-αμάν μας!!

Να περάσεις όμορφα Ζουζουνάκι
και να έρθεις γεμάτη και ξεκούραστη...
και που'σαι...σεμνάαααααααα!!!!!!χααχαχαχα

Nefeli είπε...

Kales diakopes :)

Νερένια είπε...

Που ειστε ωρε;;;;;;


για κοπιαστε ...και μπορεί να σας πάρει μαζί.....

Emmanouela είπε...

Zουζούνααααα, κράτα τον πιλότο!!! Θα πάρω εγώ το μανούλιιιι!!!!!!!!!!!!!!

Άντε, καλά τα ξίδια!!!! ή ταξίδια!!!!

Ό,τι προτιμάς!!! Φιλιάααα

Νερένια είπε...

Άρχισαν οι ζήλιες;; αντι να της στειλεις και συ ενα ... τι να σου πω ρε εμμανουέλα ...που ειναι η γυναικεία αλληλεγγύη ;;;;;

Emmanouela είπε...

Καλά, με τέτοια μανάρια πάει περίπατο η αλληλεγγύη!!!

Μην σκουντάς ρε παιδί μου...

Καλά ντέ, ορίστε χάρισμά της το μανούλι, μπααααα!!!!

Νερένια είπε...

θα σου κόψω και τσιμπια!!

στειλε και συ ενα να εχει να διαλεγει ....

Emmanouela είπε...

Ωχουουου, καλά! Της έστειλα ένα στα ιδιαίτερά της, να το ξεκοκκαλήσει με την ησυχία της! Και έχει και μούσι!!! Ορίστε, για να δούμε ποια είναι καλύτερη φίλη! Τι να το κάνει το αμούστακο που της στέλνεις εσύ??

Νερένια είπε...

Μαρη μη με προκαλείς!!!

γιατι θα σου πω .... και απο καφέ θα αλλάξει η πινακιδα...χαχαχαχα

Emmanouela είπε...

Και τι θα γίνει?? Μωβ??

Αχα αχα, καλό!!!!

Εμένα πάντως μ'αρέσουν τα πιο σιτεμένα! Εκεί, γύρω στα 35...

Νερένια είπε...

χαχαχα καλο αλλά κοκκινο :ΡΡΡ


Καλα μαρη ...σιτεμενο λες το 35αρη;;;

θα μας βαράνε και τα κεραμίδια!!!!

θε μου σχώρα με τι σκέψεις κάνω η αμαρτωλη!!!!

Emmanouela είπε...

Nαι μαρή, στα 18 μου ήθελα 40ρηδες, τώρα στα 25 να μην θέλω 35ρηδες?

Δεν ανεβαίνω σου λέω πιο πάνω! Και πολύ είναι!!!

Μμμμμ, η αναμάρτητη πρώτη τον λίθον βαλέτω!!!

Νερένια είπε...

εσυ κατα πως το πας στα 35 θα θες 30αρηδες στα 45 20αρηδες και στα 50;;;;


κοιταξε το !!!!


και για να καταλάβεις .... και γω γι αυτο εδωσα στη ζουζου το μανουλι είμαστε στην καταλληλη ηλικια!!!!

Emmanouela είπε...

Είδες που'ρχεσαι στα λόγια μου??

Και σιγά μην αγχωθώ από τώρα για τα 50 μου! Κάτσε να ζούμε πρώτα κι έχει ο Θεός μανούλια!!! Θε μου σχώρα με που λες κι εσύ!!!

Ορίστε, η Ζουζού διάλεξε! Περίμενε και θα δεις!!!

Ντάξει μαρή Ζουζού, μην κάνεις έτσι! Κοίτα, παιδιά, της τρέχουν τα σάλια! Σιγά μαρή, δικός σου είναι, δεν στον τρώμε! Μπααααα

Νερένια είπε...

εσυ μαρη της εστειλες μουσια και τριχιες και σιτεμένους κόκορες....

Μωρε εχει ο θεος κατι ξερολουκουμα ...θε μου σχωρα με τι λέω η κακουργα μανα!!!!!!!


Μαρη μην την αποπαίρνεις και βγάλει τα ρούχα αποτις βαλίτσες και μας μπαστακωθει εδω χάμου!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

π΄ανάθεμά σας και τις δυό!!! τρέχουν τα μάτια μου απο τα γέλια!

Μαρή, ξες πως το λένε αυτό? Δυο... που μαλώνανε, σε ξένο αχερώνα!!!

Νερένια είπε...

Αυτα μαρη ζουζουνα περίμενα απο σενα;;;

έμενα τι φιλιναδα σ ...που σουστέλνω τον παίδαρο με το μέγαλο μέγαρο;;;


αειιιιι παρε τη φτήση σ...για μέρη μαγικά και νειρεμενα!!!!

Emmanouela είπε...

Μωρέ, θα την πάρει τη φτήση, μη φοβάσαι! Χαζή είναι να μπαστακωθεί δου χάμου? (άντε μωρέ, μ'έχετε κάνει βλάχα, σαν τα μούτρα σας, εμένα μια πρωτευουσιάνα!!)

Ζουζού, άντε καρδούλα μου δείξε μας ποιον διάλεξες επιτέλους, να πάει κάθε κατεργάρα στον πάγκο της!!!

Νερένια είπε...

Αχουυυυυυυυυ και αμουστακο και μουστακομένο ηθελε η μπουμπου......

μαιστα μαιστα .... αυτο με τον σεπτεμβρη δεν το εννοουσες ... για θα βάλω την εμμ...να τραβήξει τις κοτσιδες της η πρωτευουσανα!!!!!!!!!

Emmanouela είπε...

Kαλέ, την είδες? Τα κράτησε και τα δυο! Θα τρελαθώ!!!

Και τι εννοάει Σεπτέμβριο?? Πάει καλά? Θόλωσε απ τα πολλά πιπίνια?

Διακρίνω μιαν ειρωνίαν στο πρωτευουσιάνα χρυσή μου???

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

1. Tον Σεπτέμβριο, τον εννοώ απόλυτα. ή κάνουμε διακοπές, ή δεν κάνουμε

2. Μαρή Εmmmmmmma!, μαρή Emmmmmma!
αν εσύ στα πόσα σου, θέλεις 35άρη, εγώ τι θα έχω.
Λοιπόν. εγώ το 37 κι εσύ βρες κάτι άλλο, γιατί θα σου δώσει τις κοσίδες σου να φας στο τέλος, η κακιόστρα, που θάναι μόνη της δω χάμω.
Δεν φτάν' που θάνει κυρά κι αρχόντισσα στο καφέ και θα την νταχταρίζουν όλοι, μανέ.....


3. αύριο το πρωί... η "εκδίκηση της Ζουζούνας"... που πίσω απο την πλάτη μου... οργιάζετε, μην δείτε άνθρωπο να δουλεύει!!!!

Νερένια είπε...

Εμμαν... τι να πω ...ειπα να τη στειλω στας εξοχας αλλά κατα πως λέει και η παροιμια...


ειπαμε στη γρια να χ......



Σιγα μαρη πρωτευουσανα ...μπα και θιξαμε το γενεαλογικο σ δέντρο;;
:ΡΡΡΡ

Νερένια είπε...

τι λες μαρη ...ποιος σου ειπε πως σου δινω τοση άδεια;;;; άσε που θα θέλω να φυγω και γω πάλε!!!

αει απο κει!!!!!!!!!!

Emmanouela είπε...

Kαλά μαρή Ζουζού, θα κρατήσω εγώ ένα 30ράκι που έχω πρόχειρο και βλέπουμε! Πάρε εσύ το 37 να δούμε τι θα καταλάβεις!

Με το μαλακό η εκδίκηση! Εμείς αργούμε λίγο ακόμα να φύγουμε!
Και να μου πείτε πότε θα λείπετε κι οι 2 να πάω αλλού να πίνω τον καφέ μου, μην μ αφήσετε χωρίς καφείνη και πάθω τίποτα!

Το γενεαλογικό μου χρυσή μου είναι περήφανο πρωτευουσιάνικο!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλά να περάσεις!!! Συνιστώ όμως μακρυά από πολλούς μυς. Είναι μόνο αυτοί. Αλλού... άστα καλύτερα.... το λέω για τις κυρίες που ζηλεύουν.
Να ξεχάσεις όλες τις έγνοιες και τα λέμε το πάλι...

zoyzoy είπε...

Καλά να περνάς δροσερά ηλιοβασιλέματα και ήρεμες θάλασσες σ'ολες τις δικοπές σου να'χεις!!

Με φιλιά θαλασσινά!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

γμ την επαλήθευσή μου μέσα...! τι την θέλουμε? οτι δεν μας αρέσει το κάνουμε delete όπως λέμε δελέτε...

γράφω ξανά, ότι έγραψα κι έχασα!



Αήτηττέ μου, ευχαριστώ, καθάρισε τώρα με τις γυναίκες εδώ μέσα. ή γράφεις για όλες τα ίδια, να κλεινεις τα μάτια? Εγώ μαζέυω τόση γλύκα και την κάνω μ' ελαφρά!!!
φιλί άφησα, δεν άφησα. Φιλί, φιλί, φιλιά !!!



Χριστόφορέ μου, σ' ευχαριστώ και αντεύχομαι τα καλύτερα και για σένα αυτό το καλοκαίρι. Θα περάσω τον Σεπτέμβριο απο το σπίτι σου!

εμαθα αναζήτησες χαμάμ? αααα, για να δω τι θα κάνω στην Πολεοδομία... δεν θέλω οι πελάτες μου, να είναι απογοητευμένοι!
και να μου στείλεις το φυλτζάνι σου ε? το περιμένω.!!!



Οσο για σας τις δυο, κοκόνες, αααααααα! τι θα σας κάνω.. !
Εμμα, συνεννοηθήκαμε πιστεύω...


εσσσσσυυυυ, εσσσσύ η ζουλιάρα, που θες να με ξαποστειλεις απο δω.... για ναχεις το καπετανάτο, στα πόδια σου!!! πρόσεξε καλά..! το καφέ και τα μάτια σου. Κι ότι θέλει ο πελάτης. Χαμάμ θέλει, χαμάμ, θα του φέρεις, αραπίνες λάγνες ερωτιάρες θέλει, ψάξε βρες.!!!


τι θα σας κανω εγώ.

Νefeli, σ' ευχαριστώ πολύ, ευχομαι και για σένα να περάσεις υπέροχα.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aήττητε, αυτό το σεμναααααααααααα, τώρα το διάβασα... να σ' πω, θα εξοκοίλω... (πως γράφεται κόλλησα) όσο θέλω, θα κάνω τρελλίτσες, θα κάνω....., θα πιώ.....

αααα, πεθερά κακιά είσαι!!!

koulpa είπε...

xaxaxa αδικη που ναι η ζωή.. όταν ήμουν μικ΄ρος οι φίλες μου θέλαν τους μεγάλους.. τώρα που μεγάλωσαν θέλουν τους μικρούς :):) (κλεμένο αλλά δε θυμάμαι από που.. :):))
καληνυχτούδιαααα :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mια μεγαλομέτρια, στον αγαπημένο μας!

Οχι, μια μικρομεσαία...
όχι, μια μεγαλομπουμπού

Ρε δεν μας νοιάζει τι θέλαν οι φίλες σου, Εσύ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ να μας πεις. Εχουμε άξια κορίτσια τριγύρω να σε χαλαλίσουμε!

Artanis είπε...

Πωπωπω κάτι κούκλοι...
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...
(Θέλω κι εγώ διακοπές...)