4.8.10

πέταλα, ντελβέδες και καϊμάκια!

Είπαμε θα λέμε το φυλτζάνι, κι άρχισε η πελατεία! Τούτη δω, μ' έστειλε να της πω τα πέταλα! Καφέ μαναμ' λέω, όχι τα πέταλα.
Εεεεε, κι εσείς, "ποιά πέταλα", Των αλόγων. Δεν τα βλέπετε τα άτια? τρία. Ομοιοκαταληκτικώς, ξέρετε, αλλά μην το κάνουμε θέμα....


ποιας είναι τούτος ο καφές
με το καυλί στο κέντρο
ολόστητο κι ολόρθωτο
που μοιάζει ένα μέτρο?
ντελβέδες ή καϊμάκια θα πω... μαρή τι μου φέρνετε?

αμα τον πιείς, πες να στο γυρίσω.. α, να περιμένεις, δεν γίνεται αλλιώς. θέλει την ώρα του το γύρισμα.

Νατο, τόπα εγώ. Ηφαίστιο** τον έχει! Α, παπα! Μα πόσους έχει δύο? δεν εννοώ.
Για να συγκεντρωθώ, καλύτερα, γιατί θα με τρελλάνετε ! πελάτισες είστε εσείς? οχι, όχι, οι ντελβέδες, δεν κάνουν λάθη. Το ηφαίστιο ειναι στο νησί που θα πας. γιατί μην μου πεις, σε νησί θα πας! Φαίνεται, δεν κρύβεται...Να, ορίστε, εσείς οι δύο, στο νησί, μαζί. Και θα μείνετε στην πάνω χώρα, στο βουνό!

Εννοιες έχετε στο κεφαλάκι σας, μην σας νοιάζει, όλα θα περάσουν! Αρκεί να κάνετε διακοπές μαζί! Και λόγια, πολλά λόγια τριγύρω. Μην δίνεις σημασία. Αγκάθια να τους γίνουνε τα λόγια που πετάνε! Εσύ ήσυχη. Μαζί είστε κι ευτυχισμένοι.
αχ, πως τα λένε, πως τα λένε οι ντελβέδες, όλα, δεν μπορείτε να μου κρυφτείτε.
Καλο κι ευλογημένο ! πλύνε να γίνει!!!
**ηφαίστιο , όπως ο ήφαιστος! Φωτιά!!!!

14 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Aαχαχαχαχαχα!!!!!

Καλά, άμα σου πω ότι τα άλογα δεν τα είχα προσέξει και καλά που το διευκρίνησες, θα με πεις ξανθιά!!!!!

Μπράβο μαρή Ζουζούνα, εσύ είσαι καλή τελικά!!! Τρως και την Βασιλειάδου!!! Και της φέρνεις κι όλας τώρα που σε βλέπω καλύτερα!!!!

Tην καλημέρα μου!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Φλυντζάνια να βλέπω, να έχω να λέω....
καλημέρα!!!!

Νερένια είπε...

το δικο μου το εστειλα ... σου ηρθε;;;;;


αντε να λέμε .....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

ααα, με την βοϊδάμαξα, έρχεται? Ακόμη το περιμένω!

Νερένια είπε...

κοιτα μαρηηηηηηη.... δεν ήρθε;;;

Guardian Angel είπε...

Θέλω και γω νησιά στο δικό μου. Και γλώσσες κακές να λένε και να με ζηλεύουνε έτσι για να κορδώνομαι!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια, το δικό σ' να στείλεις όχι της γειτόνισσας, που θα πάει Αίγυπτο απο χέρι... α! σουρτούκω, βάλε μπρίκι !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Guardian, το καλό που σου θέλω να στείλεις φλυτζάνι, που θα τα δω μαρή τα νησιά? στα αβαταρ? ελεος πιά, ότι θέλει στέλνει η κάθε μία!!!

Δεν λέω άβαταρ!!!! ούτε πέταλα, της άλλης της προκόπως.
Φλυτζάνι, γυρισμένο λέωωωωωωωωωωωω!

Evie είπε...

Αχα χα χα χα, άμα ήταν δικό μου το φλιτζάνι αυτό με τ άλογα δεν θα το έπινα, αλλά θα το έκανα κορνίζα.

Guardian Angel είπε...

Γλυκιά Ζουζούνα άμα σου στείλω το φλυτζάνι θα τα δεις τα νησιά? Τίποτα δεν θα δεις και στο λέω να το ξέρεις γιαβρί μου. Μαυρίλα και γλωσσοφαγιά θα δεις αλλά αυτά τα ξέρω. Γιατί να χαλάσω και τα δικά σου τα τζιέρια?

Ανταίος είπε...

Εδώ καφέ είναι ή καφέ αμάν καλέ;;
Σόδομα και Γόμορρα!!!χαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Evie mou, sigedrosou ki esi. Ta aloga ine ontos stin korniza. To flitzani den ihe aloga...
filia sta makrina sou

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Guardian,
"vale kai mia handra thalassia, na min se matiasoun ta nisiaaaaa" pou leei kai to tragoudi...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aitite, kafe aman ine allo prama... aaaa, sas ehi piraxi i zesti!!!!