3.8.10

Είσαι ..... είσαι.....


Η σημερινή μου ιστορία είναι πάνω από 20 και χρονών ...
Φτιάχναμε το εξοχικό μας στη μέση του πουθενά και εννοείται δεν είχαμε φως , νερό , τηλέφωνο. Οπότε και για νερό είχαμε δεξαμενές , για φως είχαμε γεννήτριες , για τηλέφωνο αχαχαχαχα... τι να λέμε ούτε κινητά δεν υπήρχαν τότε.... αλλά τα περνούσαμε υπέροχα . 
Ένα Πάσχα λοιπόν , είχαμε μαζευτεί όλοι αδερφοξάδερφα και δε συμμαζεύεται , για να περάσουμε όλοι μαζί τις Άγιες μέρες. 
Όταν ερχόταν το σκοτάδι , οι γεννήτριες έκλειναν , τα ψυγεία απαγορευόταν να ανοίξουν , το τζάκι άναβε στο φουλ και τα κεριά υπήρχαν παντού.
Όταν υπάρχει όμως κέφι και καλή διάθεση όλα γίνονται γι αυτό και μικροί μεγάλοι , πάντα βρίσκαμε κάτι να κάνουμε μέχρι να έρθει η ώρα να κοιμηθούμε.
Των παιδιών το κάτι ήταν παιχνίδια.... άλλοτε κρυφτό μέσα στο σπίτι , άλλοτε να λέμε ιστορίες τρόμου, το πιο συνηθισμένο όμως ήταν χαρτιά . Όχι χαρτιά χαρτιά ...αλλά ένα παιχνίδι που είχε πολύ πλάκα , ειδικά όταν ήμασταν όλα μαζί δηλαδή  8 "πιτσιρίκια" , από 15 έως 19 χρονών....
Το παιχνίδι είχε και έχει (ακόμη το παίζουμε) ως εξής:
- Διαλέγεις μια κατηγορία από κάτι συγκεκριμένο π.χ ζώα
- Προσπαθείς να βρεις το πιο περίεργο και δύσκολο όνομα και να ονομάσεις έτσι τον εαυτό σου π.χ μυρμηγκοφάγος
-Κάποιος κάνει τη μάνα και μοιράζει ανοιχτά ένα φύλλο μπροστά στον κάθε παίχτη με τη φορά των δεικτών , όταν κάποιος έχει το ίδιο φύλλο με κάποιον άλλον πρέπει να θυμηθεί το όνομα που έχει δώσει ο παίκτης στον εαυτό του , να το πει πρώτος και έτσι να κερδίσει όλα τα φύλλα που έχει ο παίκτης αυτός μπροστά του.
Νικητής είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα φύλλα .


Μπορείτε να καταλάβετε , τι γινόταν! Όλα τα "πιτσιρίκια" να φωνάζουν μαζί , είσαι είσαι μυρμήγκιιι ...όχι δεν είσαι εσύ ο άλλος είναι .... να γελάνε και να ξεσηκώνουν το σπίτι ολόκληρο.
Η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ πλάκα αλλά και πολύ φασαρία, αφού συνεχώς είναι δυο άτομα τα οποία χτυπιούνται και κοπανιούνται να θυμηθούν ένα όνομα και λένε όλα όσα θυμόνται (ακόμη και το δικό τους πολλές φορές)....
Οι μεγάλοι γελούσαν και μας έκαναν χάζι ...ώσπου αποφάσισαν να παίξουν μαζί μας!
Ο κύκλος μεγάλωσε ,ονόματα νέα προστέθηκαν και μεγαλύτερος χαμός αφού δεν ήθελαν να παραδεχθούν πως έχαναν συνεχώς !!!
Εκείνο το βράδυ παίξαμε πολλές κατηγορίες, ζώα , μάρκες αυτοκινήτων , ανταλλακτικά αυτοκινήτων , έπιπλα , ρούχα , τραγούδια και αφού σώθηκαν οι κατηγορίες αποφασίσαμε να βάλουμε και τα εσώρουχα... 
Ο ένας έγινε καλτσοδέτα , άλλος στρινγκ, άλλος σουτιέν , άλλος μπουστάκι και πήγε λέγοντας μέχρι να βρούμε όλοι από ένα όνομα......
Η γνωστή θεία του βουνού , είχε λυσσάξει να πάρει μια παρτίδα!
Χτυπιόταν κοπανιόταν αλλά τα χαρτιά μπροστά της ήταν πάντα ανύπαρκτα, μάλιστα στην συγκεκριμένη παρτίδα, φαινόταν πως νικητής θα ήταν ο μεγάλος της γιος ετών 19.
Ξαφνικά σκάνε μπροστά σε μάνα και γιο τα ίδια χαρτιά.... σηκώνεται πάνω η θειά δείχνει τον γιο της , αρχίζει να ανεβοκατεβάζει το χέρι με τον δείκτη παρατεταμένο , μια να κοιτάζει τον πάκο με τα χαρτιά που έχει μπροστά του , μια να κοιτάζει τον ίδιο που από τα γέλια δεν μπορεί να μιλήσει και αρχίζει....




ΕΙΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ..........ΤΟ ΒΡΗΚΑ .... ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...............


Ε! όχι και πουστάκι ρε μάνα!!! ΜΠΟΥΣΤΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ .......ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ λέμε!!!!


Μπορείτε να καταλάβετε τι έγινε από κει και κάτω ... αλλά μέχρι και σήμερα λέμε ...είσαι είσαι....

16 σχόλια:

Artanis είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
(Θέλω να το παίξω κι εγώ...Γράψε κανόνες, θα ρίξουμε κάτι γέλια με τα μικρά!!!!)

Drmakspy είπε...

Βρε τι μου κάνεις.... Είμαι σε εφημερεύον φαρμακείο αντικαθιστώντας τον συνάδελφο μόνος... Διάβαζα... Με έπιασαν τα γέλια δυνατά, στην πρωινή ησυχία, και ένας κύριος περνώντας με κύτταξε σαν να είμαι UFO....

Emmanouela είπε...

Τέλειοοοοοο!!!!! Τι όμορφες αναμνήσεις!!
Τώρα τα παιδιά όχι μόνο δεν παίζουν τέτοια παιχνίδια, αλλά δεν θα πήγαιναν στην ηλικία των 19 ετών για Πάσχα με τους δικούς τους σε ένα χωριό! Εγώ τα δικά μου παιδιά με το ζόρι θα τα βάζω να παίζουν μαζί μου! Ορίστε μας! (αν και όταν θα κάνω εγώ παιδιά, αντί για μηχανάκι θα έχουν από εναν ιπτάμενο δίσκο και θα κάνουν βόλτες στα μπαράκια του διαστήματος!!!)

Ανταίος είπε...

Εσύ τώρα,πότε το σκέφτηκες πότε το έγραψες και πότε το πόσταρες...ο Αστραπόγιαννος είσαι;;;;;αχαχαχ

Ανταίος είπε...

Α ναι....ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ

Νερένια είπε...

Artanis :

τους κανόνες τους έχω γράψει , οτι δεν καταλαβαινεις ρωτησε με ...οσο πιο μικρά είναι τα πιτσιρικια τοσο πιο απλές γινονται οι κατηγορίες....

dr....φαντάσου να είσαι εκει... εδώ που τα λέμε ακόμη τον κακομοιρη οπου τον πετυχουμε του φωνάζουμε ... είσαι εισαι....χαχαχα


εμμανουέλα ...

δεν εχω χάσει πάσχα στο χωριο ..αλλά και χριστουγέννα στην πολη ποτε με τους δικούς μου ... ακόμη και όταν παντρευτηκαμε χωρίζαμε τις γιορτες αναμεσα στα δυο ζευγάρια παππουδων...
Όχι γιατί είμαστε μαμοθρεφτα ... διακοπες σπάνια είμασταν μαζί... αλλά γιατί μαζεύεται όλο το σόι... είμαστε τρελοσογο .... οποτε καταλαβαινεις ότι δύσκολα χάνει κανεις τέτοιες συναρθροίσεις.... αν καταφερεις και το πετυχεις αυτό δε θα χρειαζεται να απάιτείς από τα παιδια σου... θα έρχονται μονα τους!!!! Μη σου πω θα παρακαλανε....


Ανταιε... καλά που είσαι και συ και με κάνεις να θυμάμαι και καμμια καλή ιστορία...χαχαχαχαχα



Καλημέρες πουλάκια μου!!!!!

Emmanouela είπε...

Nαι, μακάρι να το καταφέρω, αν και εμείς δεν είμαστε μεγάλο σόι! Λίγοι και μαζεμένοι! Όμως μου αρέσει αυτό που λες, το στυλ τρελοσογου! Μπράβο σας!! Εύχομαι πάντα να είστε έτσι δεμένοι και να περνάτε καλά στις συγκεντρώσεις σας!!

geoaman είπε...

Εχει πλακα παντως που θυμασαι και εχεις τετοιες αναμνησεις.Σε καταλαβαινω γιατι και εγω καπως ετσι μεγαλωσα και εσθανομαι πολυ τυχερως που εχω τετοιες εμπειριες.Ετσι και εσυ φανταζομαι.

Νερένια είπε...

Εμμανουέλα μου ... δεν χρειαζονται πολλοί ...λίγοι και τρελοι...


geoman
ναι είμαι απο τους τυχερούς ...έχω τρελες αναμνησεις και κάθε μέρα έρχονται κι αλλες ....
να σαι καλα...

Emmanouela είπε...

Kαλέεεε, η ζουζουνιάρα που έχει χαθεί? Της δώσατε άδεια? Αααα, εγώ αν δεν με σερβίρει η Ζουζούνα, δεν πίνω καφέ! Θα πάω αλλού!

Νερένια είπε...

δουλευει να βγάλει κανα φραγκο ..γιατι τόσες μερες που έλειπα όλο στο κέρασμα σας είχε και μπήκε μέσα το καφε...
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

koulpa είπε...

xaxaxa εσύ με τις θείες εγώ μετους θείους.. :):)
καλημέρεεεεες :):)

Νερένια είπε...

καπιτεν ... σκέφτομαι ... αμα τους ενώσουμε;;;;;;;

καλημερουδιαααα

zoyzoy είπε...

Καλά όταν παίζουν οι μεγάλοι με τα πιτσιρίκια είναι αποθέωση!
Ωραίες αναμνήσεις!

Καλημέρα!!

koulpa είπε...

xaxaxa μπα οι δικοί μου πάνε κατα ζεύγη προς το παρόν.. :):)
μμμμ το σκεφτόμουν να δοκιμάσω να κάνω ένα μουσακά light αυτές τις μέρες.. αλλά δε το έχω αποφασίσει.. :):)

Νερένια είπε...

τι να τον κάνουμε τον light;;
αμα ειναι φτιαξε εναν εκει να τον φχαριστηθεί η ψυχη μας!!!!!!!!