2.8.10

Τσαγκαροδευτερααααααααααα........

Ουφ! επέστρεψα ψες...και σήμερα δουλειά...κάνει και μια ζέστη... εκει που ήμουν σκεπαζόμουν με κουβερτούλα και ήρθαμε στις καύσωνες!!!
Αμάν ... από το πρωι κοιτάω τη θάλασσα έξω από το παράθυρο μου και δεν μπορώ να δουλέψω στο ελάχιστο!
Τριγύρω μου έχω ένα κάρο χαρτιά .... που με κοιτάζουν ...αλλά τα κοιτάζω και γω ... δε φτάνει η τόση γκαντεμιά έσκασε μύτη και ο πρόεδρος να δει αν γύρισα ...και δεν τον πήρα χαμπάρι καθώς εγώ ταξίδευα ακόμη με το βαρκάκι ως άλλη Μανταλένα.... οπότε που μυαλό τώρα για αριθμούς και εγκλιματισμό εις το παραφορτωμένο με χαρτιά και άλλας βλακείας γραφειον μου....
οπότε μπήκε ο άμοιρος στο γραφειο μου...χωρίς να χτυπήσει ...το τονίζω αυτό ...και ....


11 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Α!Τον αθεόφοβο μπήκε χωρίς να χτυπήσει να του κάνεις παρατήρηση :)

Καλώς σας βρήκα αφήνω
για τον διπλό ελληνικό

2θαλασσινά φιλιά :)

Καλημέρα και καλό μήνα!

geoaman είπε...

Πωω πω...Σε καταλαβαίνω απολυτα. Ειχα και εγώ ενα δυσκολο Σ.Κ. με συναυλιες εκτος και είμαι πτωμα απο κουραση.Τωρα ειμαί στο μαγάζι μου και προσπαθω μην πνιξω κανενα απο τα κοριτσια που έχω εδω γιατι δεν φτανει η κουραση μου, δεν φτανει η υπομονη που κάνω με τους πελάτες έχω και τις παραξενιες της κάθε μίας απο αυτες που εχω εδω....
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ....ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.....

Νερένια είπε...

Καλώς το κορίτσι μας ... του την εκανα τι νομιζεις ετσι θα τον αφηνα;;;; χααχαχα


geo ...μην πας ...μετα δε θα μπορείς να γυρίσεις ...άσε τι τραβάω σημερις ....

Ανταίος είπε...

Ίσως μια ταμπελίτσα έξω από την πόρτα
να βοηθούσε!!!
Καλημέρα σε όλους...

Νερένια είπε...

λες να βάλω ;;; μην ενοχλείτε την μανταλένα;;;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ούτε μια υποδοχή;;;
Τι αγένεια!
Του έκανες τη χάρη και γύρισες ζητάει και τα ρέστα ο ζεβζέκης!

Νερένια είπε...

το που θα ξαναφύγω δεν ξερει ... τερμα η μια βδομαδα το πολύ άδεια εισαι στέλεχος!!!(μη χεσω)

Μεγάλωσα .... δεν αντεχω αλλο ...θελω διακοπες!!!!!

Τιποτα δεν εχω κανει ακομη... αλλά με βλέπω αυριο να τρεχω...χεχε

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ο διάλογος θα έπρεπε να είναι:
"Γιατί δεν δουλεύεις;"
"12 η ώρα! Μνημονέυω Μνημόνιο! Amen!"

Artanis είπε...

Διάλογος:
-2 κιλά διακοπές και σε μένα παρακαλώ..
-2.200, να τα αφήσω;;;
-Μην σου πω να τα κάνεις και 3 (τόνους)
ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ επειγόντως όμως...Βαρέθηκα τον χειμώνα...
Γκρρρρρρρρρρρρρ...

Drmakspy είπε...

Παραφράζοντας το γνωστό λαϊκό άσμα... Είναι μια ώρα δύσκολη, του ΓΥΡΙΣΜΟΥ η ώρα.... Καλώς ήλθες...

Νερένια είπε...

μα δεν εχω γυρισει πραγματικα ... το σώμα μου βρίσκετε εδω ...μεχρι τη στιγμή που θα ξαναφυγειιιιιι.....