1.8.10

Γουέλκαμ !

Πάμε στο > πλάι. Κλείνουμε το κουμπάκι της μουσικής επένδυσης... Ωραία. Τώρα πάμε κάτω και πατάμε το άλλο κουμπάκι με την απο κάτω μουσική. Ταρατατζούμμμμμ!
πατήστε την μουσική πρώτα και μετά κάντε στην άκρη. Ερχεται η κυρά ! Τι ποιά κυρά. Μια κυρά και μια κοκόνα. Η Νερένια.


Παίζει η Royal Philarmonic Orchestra, ένα ποτ πουρί απο Κλασσικά κομμάτια σε ροκ μορφή !!

Στην άκρη λέμεεεε, περνάει η Κυρά Νερένια, στο χαλί!!!!

Πάρε χριστιανέ μου τον σκύλο απο την μέση, θα στον πατήσω. Κύριε Φωτογράφε. λιιιιγο πιο πίσω. Εντάξει. Να πάρεις το καλό προφίλ !

Γουέλκαμ κυρά μου. Μας έλειψες!

Δεν ρίμησα, αλλά κοψομεσιάστηκα με το χαλί. Κι αυτά τ' αγόρια, ένας εδώ, ένας εκεί, όλο σε δουλειές λείπουν!

Αντε και πότε με το καλό, θα ξαναφύγεις?

16 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Καλώς όρισες.Επιτέλους..
Και μη με αφήσεις ξανά με τούτη εδώ, θα σηκωθώ να πάω στη Λαπωνία!!!!χαχαχαχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Kαλώς να ορίσει!!

Και εσύ πουλάκι μου χωρίς βοήθεια πώς έφτιαξες την υποδοχή;
Οπως βλέπεις τα αγόρια αρέσκονται στην κριτική, τάχα δεν σε αντέχουν και δεν συμμετέχουν..

Για να μπει μια τάξη εδώ μέσα!

Ανταίος είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε..

Για να μπει μια τάξη εδώ μέσα!

Ωχ, κι εγώ που σε είχα για μια καλή,ήσυχη και γλυκιά γιαγιούλα!!!
Εσύ μου βγήκες πεθερά του Χίμλερ καλέ!!!!!χχαχαχαχαχα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το χαλί θα χωρέσει τελικά;
Καλό μήνα εύχομαι και πάντα χαλιά γιορτινά να πατάτε όπου και να είστε.

Ανταίος είπε...

Χριστόφορε το χαλί είναι μετρημένο!
Και μην ακούς τη Ζουζούνα...
Ποιος θαρρείς πως το πήγε μέχρι τη πόρτα;;;;
Εκείνη μόνο το κλώτσησε για να κυλήσει!!!χαχαχαχα

Καλό μήνα και σε σένα αγαπητέ

mar9659 είπε...

Καλό μήνα σε όλη την παρέα!!!
Αυτός ο Αύγουστος να είναι σε
όλους μας όμορφος σαν Αυγουστιάτικο
φεγγάρι!!!
Ευχή μέσα απο την καρδιά μου!!
Σας φιλώ!!!

koulpa είπε...

πουν΄τη;;; δε τη βλέπω να πατά το χαλί.. :):)
καλό μήνα και να περάσουμε όλοι καλά :):)

Ανταίος είπε...

Παίρνω το θάρρος να σε ευχαριστήσω εκ μέρους όλων mar9659...
Και φυσικά να σου ευχηθώ να έχεις ένα όμορφο, δημιουργικό και ολοζώντανο Αύγουστο!!

Ανταίος είπε...

koulpa μάλλον θα πήγε από το ασανσέρ για να μη λερώσει το χαλί!!!χαχαχ
Τις ευχές μου για καλό μήνα

Νερένια είπε...

Καλό μήνααααααααααααααα....


πατάω το χαλί... ταρα τατα (όχι το γνωστό!) φοράω το καλό μου δωδεκαποντο .... σήκωσα το μαλλί ... η μπέρτα ανεμίζει....


μαρηηηηηηηη ζουζουνα το σκήπτρο μου που είναι;;;;;;

Μάγε πάρε πιο κει τη σκούπα δεν μπορω να ξεκαβαλακέψω ...

κούλπα φτιάξε κανα μουσακα (πέθανα στο ψάρι)...

σιωπηλή .... φώναξε να μας ακουσουν γύρισα...

Φυλτζανοπούλου φτιαξε κανατες με καφέ και όχι μονο να κεράσουμε τα παιδια....

Αντιγονάκι μου φέρε παραμύθιααααα.....

Ανταίε ξεκίνα τις δουλειες όχι μονο να κάνεις τις δουλειες της ζουζουνας ...μη νομιζεις πως δεν σας ειδα!!!!!



Καλό μηνα να έχουμε όλοι ....

α!! και κατα τις 15 ισως να την ξανακάνω!!!!!!!!!!!!:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Emmanouela είπε...

Βρε βρε βρε!!!

Καλώς μας ήρθες, πράγματι μας έλειψες!!

Και καλό μήνα σε όλους!!!

Η Ζουζούνα, όμως, είδες υποδοχή που σ' έκανε, ε??

Νερένια είπε...

Δεν εχω παραπονο... τι λες τωρα;;

αλλά την ειδες την τσούρδο;;;

Να ρωτησει ποτε ξαναφευγω:ΡΡΡΡΡΡΡ

Emmanouela είπε...

Από συναδελφικό ενδιαφέρον καλέ!!
Για να ξέρει τι θα κάνει με τις παραγγελίες, τις προμήθειες, τέτοια...

Νερένια είπε...

Α! εμμανουελα Α! εμμανουέλα ... με προσβάλεις τώρα... όλα τα ειχα αφήσει γεμάτα... άσε που της ειχα δωσει το ελευθερο να πάρει ότι θέλει.... απλά μάλλον θελει να κάνει τις ζουζουνιές της και να βασανίζει τον ανταίο που δεν της χαλάει χατήριιιι.....


χαχαχα

Emmanouela είπε...

Καλά, μεταξύ μας, από την μύτη τον σέρνει τον Ανταίο, αλλά τέλος πάντων... Ας μη μιλήσω!!!

Για σένα Νερένια μου δεν έχω τίποτα να πω, είσαι σε όλα σου προσεκτικιά και τυπικιά και προνοητικιά!!!!!!!!

Νερένια είπε...

Τι μεταξύ μας κορίτσι μου;;;

εδω το καφε το χει τουμπανο και αυτοι κρυφο καμαρι...χαχαχα