1.8.10

Περί Γάμου...


Το να παντρεύεσαι μοιάζει πολύ σαν
να πηγαίνεις στο εστιατόριο με φίλους.
Παραγγέλνεις αυτό που σου αρέσει και,
όταν βλέπεις τι πήρε ο φίλος σου, εύχεσαι
να είχες παραγγείλει το ίδιο.


Γιατί τα ζευγάρια κρατιούνται
χέρι-χέρι στην τελετή του γάμου τους;
Είναι τυπικό, όπως δύο πυγμάχοι που
κάνουν χειραψία πριν αρχίσει η μάχη!


Η σύζυγος: Αγάπη μου,
σήμερα είναι η επέτειος μας,
τι θα έλεγες να κάνουμε;
Ο σύζυγος: Ας κρατήσουμε
δύο λεπτών σιγή...


Είναι αστείο όταν οι άνθρωποι
συζητούν μεταξύ γάμου
από έρωτα ή γάμου από προξενιό.
Είναι σαν να ρωτάς κάποιον αν
η αυτοκτονία είναι καλύτερη
από το να σε δολοφονήσουν.

Είναι δύσκολο να καταλάβεις τον ΘΕΟ.
Από τη μία φτιάχνει τόσο υπέροχα
πλάσματα όπως οι γυναίκες και
μετά τα μετατρέπει σε συζύγους...

Υπάρχει ένας τρόπος μεταφοράς κεφαλαίων
που είναι ταχύτερος ακόμα και
από τον τραπεζικό λογαριασμό!.
Λέγεται γάμος.



Η
φιλενάδα είναι σαν τη σοκολάτα,
η γεύση της είναι γλυκιά κάθε στιγμή.
Η
ερωμένη είναι σαν την πίτσα,
ζεστή και καυτερή, την τρως συχνά.
Η σύζυγος
είναι σαν το ρύζι σούπα,
την τρως όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Ο σύζυγος λαμβάνει ένα τηλεγράφημα:
Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΕΘΑΝΕ!
ΝΑ ΤΑΦΕΙ Η ΝΑ ΚΑΕΙ;
Και απαντάει άμεσα:
Μην το διεκινδυνεύετε!!!
Κάψτε το σώμα και
θάψτε τη στάχτη...

Η σκηνή στο βιβλιοπωλείο.
Υποψήφια σύζυγος: έχετε ένα
Βιβλίο που έχει τίτλο
«Γυναίκα, η αφέντρα του Άντρα»;
Πωλήτρια: Κυρία μου,
το τμήμα επιστημονικής φαντασίας
είναι από την άλλη πλευρά...


Ερώτηση:
Γιατί οι σκύλοι δεν παντρεύονται;
Απάντηση:
Γιατί να το κάνουν, έτσι κι αλλιώς
ζουν σκυλίσια ζωή!!

Ερώτηση:
Γιατί ο νόμος δεν επιτρέπει
σε έναν άντρα να παντρευτεί
δεύτερη γυναίκα;
Απάντηση:
Γιατί, σύμφωνα με τον νόμο,
δεν επιτρέπεται να τιμωρηθείς
δύο φορές για το ίδιο αδίκημα...

16 σχόλια:

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Χαχαχα!!Και είχα κάτι μέρες να γελάσω έτσι!!

Γιατί τόσος μίσος; Τι είχαν τα παιδικά σου χρόνια; Μήπως είχες κάποιο τραύμα από την οικογενειακή σου εστία; Αστειεύομαι φυσικά!Το να αναρωτιέσαι τη χρησιμότητα του γάμου είναι σαν να αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν τα κουνούπια. Όλο και κάτι καλό θα προσφέρουν, αλλά δεν το έχουμε εντοπίσει ακόμα. :P

Παίρνω έναν cappucino, αφήνω 3 φιλιά και θα σε διαβάζω από δω και πέρα...

Ανταίος είπε...

Όλο και κάτι καλό θα προσφέρουν, αλλά δεν το έχουμε εντοπίσει ακόμα.

χαχαχαχαχ έτσι ακριβώς....
Καλώς ήρθες στο καφέ μας.
Και μη κοιτάς που μερικοί εδώ μέσα μπανιαρίζονται ασυστόλως τώρα τελευταία, έχουμε και άλλους-ες σερβιτόρους!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa ρε παιδιά ποιός σας υποχρεώνει να παντρευτήτε;;; :):)
εγώ πριν 20 χρόνια.. μετά από μια 10ετία ελευθεριώτητας.. ήθελα.. αλλά το σύνολο αυτών μου με ήθελαν και το σύνολο αυτών που ήθελα.. δεν ετέμνονταν.. ίσως έφτεγα κι εγώ.. πως το είχε πει ο τουειν;.. ήθελα μιά γυναικα π@τ@ν@ στο κρεβάτι και μαγείρησα στη κουζίνα.. και βρήκα το ακριβώς αντίθετο.. :):)
καλημέρα και καλό μήνα :):)

Φυσικένια είπε...

'ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕλαααααααααααααα;;;;

Καλέ, ο γάμος είναι... ευτυχία...(;;;;;;;;;;;;;;;;)

Έεεεεεεεεεεεεεεελαααααααααααααααα;;;;

Ε, ό,τι θέλω λέω!!!

Καλημέρα! Καλό μήνα!!!

Ανταίος είπε...

xaaxaxaaaxa
Φίλε koulpa έγραψες λέμε!!!!!!Απίστευτο σχόλιο!!!

Φυσικένια είπε...

Α, ρε Κούλπα τυχερε!

nerenias είπε...

ντροπη σας βρε ... θα οργανωθω και θα απαντησω!!

koulpa είπε...

xaxaxa είδες ανταίε; αμα είσαι μόνος έχεις χρόνο να σκέφτεσαι.. :):)

χαχαχα φυσικένια μου γιατί τυχαιρός;.. που έχω χρόνο να σκεφτομαι;.. ή που ανεξαρτητοποιήθηκα;.. τουλάχιστον ήξερα να μαγειρεύω.. :):)

koulpa είπε...

ωπ! τι παραπλάνηση είναι αυτό το nereniaS ;; :):)

nerenias είπε...

αυτο εννοούσα ...με το θα οργανωθώωωω...δεν ειμαι ακόμη στο σπίτι με τα δικά μου μασκαραλίκια:ΡΡΡΡ και έτσι μπαίνω από το mail την τεχνολογία μου μέσα!!!

koulpa είπε...

χαχα είπα μη δεν είδα καλά.. είμαι και δακρισμένος βλέποντας τον τερματισμό του μαραθωνίου.. :):)

Ανταίος είπε...

Φυσικένια μου θύμησες τους αυτόπτες μάρτυρες στη τηλεόραση!!!
Ποιος ο Γιώργος από το ρετιρέεεε;;;;
Πέφτουμε απ'τα σύννεφαααααα!!!!χαχαχαχαχα

Φυσικένια είπε...

όοοοοοοοοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιιιι!!!

Δεν πέφτουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Σηκωνόοοοοοοοοοοοοοοοομαστεεεεεεεεεεε!!!!

Ανταίος είπε...

α καλαααααααααααααααα!!!!χαχαχαχαχα

Nefeli είπε...

pantremenh na upothesw? :P

Drmakspy είπε...

Καλά τα λες Ανταίε μου.... Αχ εμείς οι παντρεμένοι λες και δεν έχουμε ψυχή!!!!.....