20.8.10

Πρωτότυπα μεν, αποτυχημένα δε!! Νο2



Ήταν πρωί του Αυγούστου...ωωωππ λάθος,αυτό είναι από αλλού!
Ήταν παραμονή πρωτοχρονιάς του 86,λίγους μήνες πριν  απολυθώ.
Βρισκόμουν με άδεια στο τότε σπίτι μου,Αχαρνών και Αγαθουπόλεως.
Παρ"όλη την εορταστική ατμόσφαιρα,εγώ ήμουν μελαγχολικός και προβληματισμένος σφόδρα!!
Ο λόγος;;;
Η μικρή στην απέναντι πολυκατοικία,στον πρώτο όροφο...
Μου είχε κάνει εντύπωση από τη πρώτη φορά που την είδα,και παραλίγο να πέσω
πάνω στη τζαμαρία του ζαχαροπλαστείου που ήταν στο ισόγειο της πολυκατοικίας μας κοιτώντας τη!!!!
Το πρόβλημα;;;;
Το γνωστό!!!
Όποτε ήταν στο μπαλκόνι  ή κάτω στο δρόμο,πάντα δίπλα της κάποιος από τους γονείς της @#$#@@#$!!!
(πληροφοριακά για τους νεότερους....ναι τότε οι γονείς έτσι ήταν.Τώρα ενοχλούνται μόνο, που χτυπάει συνεχώς το κινητό
και δεν μπορούν να  κοιμηθούν ή να δουν το ριάλιτι στη Τβ!!!)

Σκεφθείτε λίγο την κατάσταση και πείτε μου εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου...

Εκεί που λέτε όπως ήμουν μέσα στα σεκλέτια μου και στη μαυρίλα μου πρωί πρωί,χτυπάει η πόρτα..
Δυσανασχετώντας την ανοίγω και βλέπω μπρος  μου δυο λιλιπούτειους Αη Βασίληδες!!
Ένα ψηλό κι ένα κοντό,13 με 9 χρονών περίπου αντίστοιχα...
-Να τα πούμε;;;;λέει ο κοντός...
Ασυναίσθητα ανοίγω το στόμα για να τους στείλω στο θείο τους στη Λαπωνία,όταν ξαφνικά γυρνάει το κλειδί στη μίζα
του μυαλού μου και καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από τα αυτιά μου!!!
Το πρόσωπό μου θα πρέπει να μεταβλήθηκε απότομα,διότι διέκρινα ένα τούρλωμα ματιών στους μικρούς κοκκινοσκούφηδες!!
-Καλώς τα τα παιδιά αναφώνησα και διέκρινα πως αυτό τους χαλάρωσε...
-Δε μου λέτε παιδάκια,στην απέναντι πολυκατοικία έχετε πάει;;;
...Αυτή στη γωνία που μπαίνεις από Αχαρνών;...μου λέει ο μεγάλος
-Ναι ναι ακριβώς του λέω ,έχετε πάει;
...Όχι μου λέει,γιατί ανεβαίνομε την Αγαθουπόλεως...
-Υπέροχα του λέω...θαυμάσια!!
-Και δε μου λέτε,θα θέλατε να βγάλετε ένα κατοσταρικάκι (μέσα τις δεκαετίας του 80 μιλάμε) κάνοντας κάτι απλό;...
...Χμ λέει ο μεγάλος,δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε;;;
-Μπα τίποτα δύσκολο...να θα σας δώσω ένα γραμματάκι και θα το πάτε απέναντι....τι λέτε,γίνεται;;;
...Αυτό είναι όλο;... μου ξαναλέει με αμφιβολία ο μεγάλος.
-Ακριβώς τους λέω,σύμφωνοι;;;
...Έγινε λένε και τα δυο με μια φωνή....
Πιάνω λοιπόν και γράφω πάλι το γνωστό σημείωμα.."Σε σκέφτομαι συνέχεια,με έχεις τρελάνει...πέφτω πάνω σε τζαμαρίες για πάρτι σου"
και άλλα τέτοια ρομαντικά και στο τέλος το τηλέφωνό μου, και τους το δίνω στο χέρι.
-Λοιπόν τους λέω,δώστε προσοχή τώρα...
Στον πρώτο όροφο υπάρχει μόνο ένα διαμέρισμα,χτυπάτε το το κουδούνι και ΑΝ, μόνο ΑΝ σας ανοίξει μια νεαρή κοπέλα,θα της το δώσετε
στο χέρι...Αν ανοίξει κανείς μεγάλος το τρώτε και αρχίζετε τα κάλαντα,εντάξει;Κατανοητό;;
...Ε ναι ρε συ μου λέει αγενέστατα ο μεγάλος,παιδιά είμαστε;;;
Κάνοντας ένα μορφασμό του στυλ...έχε χάρη ρε κωλόπαιδο,τους δίνω το σημείωμα και το κατοστάρικο,
και τραβάω στο μπαλκόνι να δω αν θα πάνε όντως.
Πραγματικά τα βλέπω να μπαίνουν μέσα και η καρδιά μου άρχισε να ακούγεται σαν κλαταρισμένο λάστιχο!!!
Κάθομαι στο καναπέ δίπλα στο τηλέφωνο και περιμένω.....ξεράθηκε ο λαιμός μου και ένα μικρό τικ εμφανίστηκε από το πουθενά!!!
Και ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο!
Να πω την αλήθεια ξεπετάχτηκα και μια σκέψη σχηματίστηκε στο μυαλό μου...αει στο διάολο,έπιασε!!!!
-Ναι;;λέω..
Καλημέρα,μου λέει από την άλλη άκρη, η πιο γλυκιά φωνή που είχα ακούσει...
Αναρωτιέμαι ποιος είσαι; μου λέει..
Ξέρεις μένω απέναντι, της λέω,και μου αρέσεις πολύ και λυπάμαι δεν είχα άλλο τρόπο να σου το πω..
Χμ,είσαι εσύ με το μηχανάκι που περνάει κάθε τόσο και μαρσάρει μου λέει;;
Κοίτα,της λέω, είχα δυο επιλογές...ή να μαρσάρω για να με κοιτάς λίγο ή να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο!!
Επέλεξα τη πιο ανώδυνη...χαχαααχα
Μάλιστα,σε έχω προσέξει μου λέει,και η καρδιά μου από σκασμένο λάστιχο που ήταν,ξαφνικά φούσκωσε με αέρα!!
Και συνέχισε...
Αλλά..(άντε πάλι κλατάρισμα η καρδιά)..αλλά ξέρεις είμαι αρραβωνιασμένη και σε λίγο καιρό πρόκειται να παντρευτώ!!!!!
Τιιιιι;;;;;;;Τι έκανε λέω;;Τόσο μικρή;;;
Ναι ξέρεις οι γονείς μας το κανόνισαν και...
Κι εγώ που πέφτω πάνω στις τζαμαρίες για σένα, τι θα κάνω τώρα ρε γμτ;;;;
Λυπάμαι μου λέει,δεν γίνεται τίποτα...

Περιττό να σας πω,πως από τότε σε γιορτές, δεν έχω ξαναδώσει σε κανένα Αη Βασίλη,μικρό ή μεγάλο!!!


25 σχόλια:

geoaman είπε...

καλα ρε φίλε τι γκαντεμια είναι αυτη που σε δέρνει;

Evie είπε...

Άλλη καινούργια σύμπτωση, από ίδιες γειτονιές, εγώ από τον Άγιο Παντελεήμονα. Μην μου πεις ότι πιθανόν να γνωρίζω και τους γονείς σου, θα έχει γούστο!!!

Αχαχαχαχα, Εάν τελικά είσαι παντρεμένος, θα ήθελα να μάθω, έτσι με τα ραβασάκια την γνώρισες ?

geoaman είπε...

και εγω αυτό σκευτόμουν τώρα, αφού βλέπεις οτι δεν σου παεί το ραβασάκι τι το παλεύεις;

μαχαιρης είπε...

EVIE
Mε την γκαντεμια που τονε δερνει αυτονε, να δεις που την γυναικα του την βαρεσε με το μηχανακι...

Evie είπε...

Μαχαιρης:

Αχαχαχα, λες,,, έτσι να πήγε το μηχανάκι, στα σκουπίδια μαζί με τα ραβασάκια ? Τώρα λες να μας κυκλοφορεί με καμιά ΒMW 750 για να έχει χώρο για τα κουτσούβελα?

geoaman είπε...

Σταματήστε να πειράζετε το παιδί.
Μη νομίζετε... απο τις πολλες αποτυχίες απεκτησε πολυτιμη εμπειρία και γνώση που του επιτρέπει να χειρίζετε τετοιες καταστάσει έχοντας πολυ ποιο καλυτερα αποτελεσματα.
Τωρα πλεων στελνει ραβασάκια λευκα που δεν γράφουν τιποτα.

Evie είπε...

Ωωωω.. Αυτά που καβαλάει στην τσέπη του κι εγώ νόμιζα ότι ήταν χαρτομάντιλα για τις κλαψεσσσσσσσσς?

Ανταίος είπε...

Προς όλους:ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Φίλε geoaman-Άσε έχω δοκιμάσει τα πάντα.....
Evie-Γονείς δύσκολο, αλλά επειδή είχα παίξει αρκετές φορές μπάλα εκεί στη πλατεία,είναι πιθανόν να με είχες δει!!!
μαχαίρη-Δηλαδή θες να πεις δεν ήταν σαμαράκι του δρόμου αυτό;;;αχαχαχχα
Ραβασάκια μετά και από αυτό δεν ξαναέγραψα!!!!!χαχαχααχα
Και φυσικά θα συμφωνήσω με τον geoaman...εμπειρία,πολύ εμπειρία φίλε,με βασική την εξής:Μη κάνεις τίποτα...όποια σε θέλει θα έρθει μόνη της!!!!
Έτσι έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο,και δεν αγχώνεσαι κιόλας
αχαχαχαχαχα

Coffeemug είπε...

πάντως δεν πτοείσαι με τίποτα. εκεί που άλλοι θα εγκατέλειπαν εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος!

Ανταίος είπε...

Ναι ναι χαχαχα σαν τις Duracell ένα πράμα....

Drmakspy είπε...

Εγώ φίλε μου σε καταλαβαίνω... Έστελνα ραβασάκι σε μιά δικιά μου που έγινε και η πρώτη που με σούταρε, με την πιτσιρίκα την αδελφή της και αργότερα πήγαινα τα ραβασάκια του τέως αδελφού μου στην δικιά του που έγινε νύφη μου (και τώρα τέως μαζί με τον τέως αδελφό μου και τα τέως ανήψια μου). Αν το ήξερα ότι στην πρώτη περίπτωση θα πάθαινα το πρώτο χουνέρι και στην δεύτερη τι ρόλο θα έπαιζε εκείνη που έφτασα να θεωρώ αδελφή μου στην εξέλιξη κάποιας κατάστασης με την οικογένειά τους θα έκοβα το χέρι μου....

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

εμένα μου άρεσε το στόρυ, αλλά και εσύ νομίζω έπρεπε να δράσεις πιο γρήγορα.... Τι μαρσαρίσματα και ραβασάκια. Πάνε χτύπα το κουδούνι, αντρίκια πράγματα. Μπορεί και να μην ήταν τότε αρραβωνιασμένη.

Αλλά αμα ήταν θα το είχες μάθει νωρίτερα και θα πήγαινες για άλλα...

Τόσος χρόνος χαμένος.
και μια καρδια έτοιμη να σπάσει

Φιλια

Ανταίος είπε...

Αγαπητέ Drmakspy,συγνώμη αλλά με μπέρδεψες!!!χαχαχαα

Ο/Η My little Prince ♕ Nikolas είπε...
Τι μαρσαρίσματα και ραβασάκια. Πάνε χτύπα το κουδούνι, αντρίκια πράγματα.

Να ερχόσουν να πηγαίναμε μαζί να δω τι θα έλεγες στους αγριεμένους γονείς της!!!!χαχαχαχα

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

θα έλεγα:
γεια σας. Μένω στην απέναντι οικοδομή. Το αν θα συνεχίσω να μένω θα εξαρτηθεί απο εσάς και την κόρη σας. Την οποία την θέλω πολυ


τι λες?

Ανταίος είπε...

Ναι πολύ όμορφο...όμως δεν είναι λίγο ουτοπικό,ειδικά μη ξέροντας καν τα αισθήματά της;;;
Αυτό που θέλησα να κάνω, ήταν να τα μάθω πρώτα.
Γενικότερα όμως δεν θα διαφωνήσω,ήμουν και είμαι, αρκετά ανώριμος σε τέτοια θέματα...

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

γιατί όταν έστειλες το ραβασάκι τα ήξερες? όχι πάλι είχες ελπίδες να σε πάρει τηλέφωνο και να σου πει οτι πεθαίνει χάνεται σβήνει λιώνει....

τουλάχιστον έτσι θα έβλεπες οτι μπορεί να σε ήθελε και να την πάντρευαν με το ζόρυ. Και όπως γίνεται στις Ελληνικές ταινίες, θα την έκλεβες και θα ησύχαζες

FINOS FILM

Ανταίος είπε...

αχαχαχαχα έτσι!!!!!!

Coffeemug είπε...

Prince, η κοπέλα δεν έμενε σε οικοδομή. σε πολυκατοικία έμενε! (αχ αυτοί οι θεσαλλονικείς...)

zoyzoy είπε...

Μη μου πείς ότι μετά και απο αυτή την εμπειρία το'ριξες στην ποίηση για να ρίχνεις τα κοριτσόπουλα :))

Καλή Κυριακή:))

Ανταίος είπε...

Μπα όχι,το είχα αρχίσει ήδη..
Εκεί να δεις "επιτυχίες" με τα ποιήματα!!!!χαχαχαχαχα

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

Coffeemug, ψόφησα στο γέλιο με το σχόλιο. Έλα να φας μπουγάτσα

Evie είπε...

Περιμένω κι άλλη ανάρτηση, θέλω να μάθω πως τρίτωσε το κακό (στο ραβασάκι εννοώ).

Ανταίος είπε...

Evie,εσύ θες να με κάνεις να πέσω πολύ χαμηλά έτσι;;;αχαχαχαχα

Νερένια είπε...

χαχαχαχαχαχα ... δηλαδη εχει και πιο κάτω;;;; και γω που νομιζα οτι μονο εγω εχω πιασει πατο;;;; χαχααχαχα

Ανταίος είπε...

Έεεχειιι έεεεχειιι.....