19.8.10

Πρωτότυπα μεν, αποτυχημένα δε!! Νο1



Ο λόγος για καμάκια!!!

Για κάποιους λόγους το μυαλό επέστρεψε στις παλιές ένδοξες (περίπου δηλαδή) μέρες!!
Τότε που το αίμα έβραζε, η φύση πίεζε και οι χυλόπιτες δεν προλάβαιναν να ακουμπήσουν στο τραπέζι!!!
Γενικά από τη φύση μου είμαι άνθρωπος ντροπαλός και χαμηλών τόνων....(δεν θέλω γέλια,αλήθεια είναι!!)
Το καμάκι δεν είναι στα καλύτερά μου, και ο φόβος της απόρριψης επέτεινε το πρόβλημα,
κάνοντάς με να κοιτώ στο πάτωμα τα παπούτσια της εκάστοτε κοπέλας μάλλον,παρά τα μάτια της...
Έχω την αίσθηση πως κάποιες θα άλλαξαν σχέδιο παπουτσιών,πιστεύοντας πως κάτι είχαν!!!χαχαχαχα
Τέλος πάντων,αυτό στη περίοδο του στρατού είχε κάπως αλλάξει, αλλά τα αποτελέσματα παρέμειναν απελπιστικά τα ίδια!!!
Για να καταλάβετε θα σας διηγηθώ δυο χαρακτηριστικές ιστορίες, και θα περιμένω να ακούσω και τις δικές σας πρωτοτυπίες!!!

Στο τέλος της θητείας μου υπηρέτησα στη Βάρη,στη σχολή Ευελπίδων (ξέρετε,εκεί που βγαίνουν οι αξιωματικοί του Ελληνικού στρατού), στο λόχο διοικήσεως..
Μια ή δυο φορές τη βδομάδα ένα ΡΕΟ με τρεις φαντάρους πήγαινε στη λαχαναγορά κλπ για ΟΝΙΑ(ψωνια στρατου
Έτυχε να πηγαίνω σχεδόν κάθε φορά κι εγώ,επειδή ήμουν σειρά με τον οδηγό.
Στο γυρισμό,ευλαβικά πάντοτε, κάναμε μια στάση λίγο πριν τη σχολή, για να πάρουμε από έναν φούρνο τυρόπιτες,λουκανικόπιτες κλπ εδέσματα.
Στην πραγματικότητα ο λόγος της στάσης μας στο συγκεκριμένο φούρνο,ήταν οι δυο κόρες του φούρναρη!!!
Πανέμορφα μελαχρινά πλάσματα, με καυτά μάτια σαν τους φούρνους του πατέρα τους!!!
Κάθε φορά λοιπόν κάναμε σκέψεις τι θα τους πούμε και με ποιο τρόπο...
Κάθε φορά όμως τα σχέδιά μας σκάλωναν πάνω στον μπαμπά φούρναρη που δεν τις άφηνε από τα μάτια του!!
Πέρναγε ο καιρός, κόντευα να απολυθώ και λύση καμιά.Τα κορίτσια φαίνεται πως είχαν το ίδιο πρόβλημα γιατί διακρίνονταν μια επιθυμία ανακατεμένη με απελπισία...
Και μια μέρα το πήρα απόφαση!!!
Ξύπνησε μέσα ο αρχαίος Έλληνας,είπα Ταν ή επί Τας και έκατσα κι έγραψα ένα μικρό σκονάκι...
"Σε σκέφτομαι συνέχεια,πρέπει να σε δω...όνομα και οδηγίες επικοινωνίας πχ..πάρε στο τηλ.κέντρο και ζήτα να σε συνδέσουν με το τάδε νούμερο στη σκοπιά τάδε,από τις 4 μέχρι τις 8 το απόγευμα!!!
Το δίπλωσα τόσο ώστε να χωράει ανάμεσα στα δάχτυλά μου και περίμενα το γυρισμό,με την ελπίδα να είναι εκεί η κοπέλα που άρεσε σε μένα...
Μπαίνω στον φούρνο και το μάτι μου πέφτει αριστερά στο φούρναρη,κατευθύνομαι μακρυά του στην άλλη πλευρά και σε δευτερόλεπτα νά'σου το κορίτσι μου!!!
Τι θέλετε; μου λέει γλυκά...
Με τα μάτια του φούρναρη καρφωμένα στη πλάτη μου αρχίζω να παραγγέλνω!!!
Βάλε από τούτο,από εκείνο κλπ...
Τα βάζει σε μια χαρτοσακούλα και τα παίρνω με το αριστερό χέρι,ενώ με το δεξί, αφήνω στη παλάμη της τα χρήματα και το χαρτάκι μαζί!!!
Έπρεπε να δείτε το βλέμμα της μόλις  κατάλαβε.....

Αφού ξυρίστηκα κι έκανα μπάνιο,έβαλα καθαρό εσώρουχο λες και θα έβγαινα ραντεβού και βουρ στη σκοπιά!!!!
Δεν πέρασε πολύ ώρα και να  το κορίτσι στο τηλέφωνο....
Αφού είπαμε αυτά που έπρεπε να πούμε (μη γίνεστε αδιάκριτοι), κλείσαμε ραντεβού για την επόμενη μέρα, σε κάποιο σημείο της Βάρης!!
Την επόμενη μέρα,λίγο μετά το μεσημεριανό φαγητό,παρατήρησα μια ανακατωσούρα στο λόχο.
Κάποια στιγμή μάλιστα,μας κάλεσε όλους ο Λοχαγός για να μας πει τα εξής:
-"Κάποιοι από εσάς ενοχλήσατε τα κορίτσια ενός κατοίκου εδώ γύρω, ο οποίος πήρε τηλέφωνο και αλλόφρονας απείλησε πως αν δεν του δώσουμε τα  ονόματα, θα βάλει φωτιά στη σχολή και θα μας κάψει όλους!!!!
Με τα πολλά τον πείσαμε ,πως θα κάνουμε μια ανακοίνωση και θα τελειώσει το θέμα...
Όποια ρεμάλια λοιπόν από εσάς εμπλέκονται σε όλο αυτό, παρακαλούνται να δώσουν ένα τέλος, αλλιώς θα τα παραδώσω εγώ ο ίδιος στον αγανακτισμένο πατέρα"-!!!!!!!

Όπως λοιπόν καταλαβαίνεται,προκειμένου να μη μείνει ο Ελληνικός στρατός από Αξιωματικούς, αναγκάστηκα να υποχωρήσω και να κάνω πέτρα την καρδιά μου (κοινώς τα έκανα πάνω μου!!!!χαχαχαχαχα)

Προσεχώς το δεύτερο πρωτότυπο, πλην αποτυχημένο καμάκι μου....

26 σχόλια:

Evie είπε...

Αχαχαχαχα, -Ταν ή επί Τας-, με χεσμενο Λεωνίδα !!!


Εγώ ξέρω για ποιον φούρνο χτυπούσε η καρδιά σου, μάλιστα η συννυφάδα μου δηλ. ο παππούς της τον πούλησε σε αυτόν για πολύ μεγάλο χρήμα (εννοώ πολλες πολυκατοικίες)!!!

Ελευθερία είπε...

Χα χα χαχα!!

Ακαταμάχητε είσαι φοβερός !!!

μαχαιρης είπε...

Bρε ψαρουκλα....
Τς τς τς τς...
Ερασιτεχναι, παιδι μου, ερασιτεχναι.....
Βρε...Το καμακι θελει τεχνικη και τεχνη....Γι αυτο λεγεται...καμακι..
Αλλοιως θα λεγοτανε..Πιρουνι...
Ειναι οπως οι πωλησεις τηλεορασεων, που καναμε το 1972 απο
σπιτι σε σπιτι...Πρεπει να ...
Μαθητευσεις μαζι με εναν παλιοσειρα..Δεν αυτοσχεδιαζεις...
Ναι..Βεβαια εχει κανονες και νομους..Πως εεετσι;;;
Ιδιαιτερα για τα ντοπια μωρα, που
εχουνε το..Ελαττωμα να εχουνε και..
Πατεραδες...
Ρε αυτος νομισε οτι μαζι με την τυροπιττα θα ..επαιρνε και την κορη του φουρναρη..Πακεττο...
Και αφησε και το σημειωμα με ολα τα στοιχεια του πανω...Πως δεν
εβαλες και το ονοματεπωνυμο και το ΑΦΜ...Να ξερει ο ανθρωπος με ποιον εχει να κανει...
Τς τς τς τς...
Λοιπον...
Και σεμιναρια δωρεαν διδονται...
Αν ενιαφερεσαι...Πες μου...

angel είπε...

Kαλημέρα.

Τι να πω για την ιστορία σου. Σου εύχομαι το καλύτερο. Αν την αγαπάς, μην τα βάλεις σταματάς. Μα, πρόσεχε την, προστάτευε την ακόμα και από εσένα.:)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ενα καμάκι και αυτό σε χαζοβιόλα;

Τα χαρτάκια καταπίνονται αμάσητα!
Εχουν πείρα οι γριές!!!!

Ανταίος είπε...

Evie με πληγώνεις αβάσταχτα λέμε!!
Εγώ ο,τι έκανα για τον στρατό το έκανα βρε...χααχαχα
Και κοίτα να δεις σύμπτωση!!!!απίστευτο
Αν λέμε τον ίδιο φούρνο,ήταν δεξιά όπως πηγαίναμε για σχολή,πριν τη στροφή...

Ανταίος είπε...

Ελευθερία μη γελάς λέμε!!!!αχαχαχαχα

Κυρ μαχαίρη μου,τότε βλέπεις δεν υπήρχε ιντερνέτι ,να μου τα λες και να με καθοδηγείς.Τι να κάνω κι εγώ άβγαλτο παιδί.Είδα τα σκούρα και χέστηκα...εεε...την έκανα θέλω να πω!!!!χαχαχαχα

Ανταίος είπε...

angel είπε...
Μα, πρόσεχε την, προστάτευε την ακόμα και από εσένα.:)

Εσύ τώρα κάτι ξέρεις και δεν μου το λες ναι;;;;

Ανταίος είπε...

Αρχόντισσα Αντιγόνη,τελικά ή ζήλεψε η αδελφή της και μας έδωσε ή όντως ήταν χαζοβιόλα...ποτέ δεν θα μάθω.
Υποκλίνομαι στην εμπειρία!!!!αχαχαχαχ

Artanis είπε...

βρε παιδί μου, ατυχία...
και πότε έγινε όλα αυτόα (έτσι, για να καταλάβω την εποχή και τις νοοτροπίες...)

Coula είπε...

Το στρατό σκέφτηκες μη ξεμείνει από αξιωματικούς; Ή φοβηθηκες μη μείνεις αμανάτι, παίρνοντας τόσες μέρες φυλακή όσες και οι τρίχες της φουρνάρισας;;;;

χαχαχαχα

Μικρός ήσουν τότε! Μετά θα έστρωσες φαντάζομαι!

καλημερα

zoyzoy είπε...

Τι γκαντεμιά σε δέρνει παιδάκι μου απ'τα νιάτα σου σε κυνηγάει μου φαίνεται:))

Ο επιμένων νικά ξέρεις!
Λίγο να το ζόριζες θα την έβγαζες τη μικρή!

Καλη μέρααααα!

Ελευθερία είπε...

Να μη γελάω ;;;

Χα χα χα!!

Τι μου λες τώρα;;

Χα χα χα!!

Εντάξει, σταματάω....

Χα χα χα χα χα χα χα χα!!!!!

Ανταίος είπε...

Coula φυσικά και έστρωσα...έγινα ανίκητος και σταυραετός που λέει η Ζουζούνα..
Μόνο να βρε παιδί μου....μη δω φούρναρη,νιώθω κάτι στο στομάχι!!!αχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

zoyzoy δεν ξέρω αν έβγαζα την μικρή άμα το ζόριζα ή αν θα γινόμουν ψητός στη λαμαρίνα του πατέρα της!!!!
Χμμ,και γκρρρρρ....ξέρεις!!!

Ανταίος είπε...

Ελευθερία είσαι..είσαι...είσαι σπαστικό!!!!!χαχαχα

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα χα χα χα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανταίος είπε...

Έχω την εντύπωση πως γελάς μαζί μου ε;;;
Φιτού σου παλιοσκαθαροζούμι!!!

Ελευθερία είπε...

Πως σου πέρασε από το μυαλό.......

Χα χα χα χα χαχαχαχαχαχα!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εχουν συμβεί σε όλους μας. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ!!
Και είδες όμως τι όμορφα που διηγήσαι και γελάς τώρα; Αυτά είναι που αξίζουν στη ζωή.
Ακου και μένα!! Είμαι λιιιιιγο μεγαλύτερος.

Ανταίος είπε...

Αγαπητέ Χριστόφορε δεν έχεις άδικο...
"Αυτά είναι που αξίζουν στη ζωή"
Σκέψου δηλαδή όποια κοπέλα τη βάζαμε στο μάτι, να την ρίχναμε....βαρετό θα ήταν μάλλον ε;;;;χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα!!!!

geoaman είπε...

το ρητο του καλου καμακτζη δεν ειναι του Λεωνιδα " η ταν η επι τας" καλο δεν λέω αλλα αυτο που τηρούμε με ευλάβια ειναι του μεγα στρατηλάτη το "ουδεν καστρον απορθητων βαλωμενων καθ εκαστην"(ελευθ.μεταφ. κανενα καστρο δεν ειναι απορθητο αν βαλεις συνεχως εναντίον του)Δεν επρεπε να αφησεις τα οπλα κ οσο αφορα τους αξιωματικούς δεν έγινε και τιποτα μορε...

Ανταίος είπε...

Ο Μέγας στρατηλάτης όμως αγαπητέ geoaman,δεν είχε λάβει υπόψιν του τις λαμαρίνες του φούρναρη!!!!χαχαχαχα

Νερένια είπε...

χαχαχαχαχα Χέστηηηηηη.....


ααχαχαχα παλι καλα που δεν πήγες στο ραντεβού να βρεις το φουρναρη!!!


χαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

ΜΗ ΜΕ ΛΕΣ ΧΕΣΤΗΗΗΗΗΗ......