6.7.10

Ουφ! ναι κάτι έφαγα ... αλλά τι;;;;;

Είμαστε στο σωτήριον έτος 2001.
Έχω παντρευτεί, έχω κάνει ήδη ένα γιο και αφού η δικαιολογία με τα μαρούλια δεν έπιασε και μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, του ανήγγειλα περιχαρής πως επιτέλους θα του κάνουμε αδερφάκι.
Ο γιος μου, ένα επτάχρονο πανομοιότυπό μου, άρχισε να χοροπηδάει μέσα στο σπίτι. Βλέπετε ήταν ο πρώτος, ο μοναδικός και ο μοναχικός , καθώς όλοι οι υπόλοιποι δεν ακολούθησαν το δικό μου παράδειγμα και δεν παντρεύτηκαν νέοι, τρομάρα τους!
Οπότε πιτσιρίκια γιοκ το σόι! Όπου πηγαίναμε ήταν μοναχούλι, αλλά μην τον λυπάστε, καθώς μικροί μεγάλοι ήταν όλοι πάνω του! 
Αλλά είπαμε ο καθένας ψάχνει την ηλικία του, λέμε τώρα, να κάνει παρέα!
Προσπάθησα να του εξηγήσω πως μην περιμένει αύριο το πρωί, πως θα ξυπνήσει και θα δει ένα μωρό να τον περιμένει.Θα ερχόταν όποτε θα έκρινε αυτό αλλά όχι περισσότερο από έξι μήνες. 
    Μια χαρά τα πηγαίναμε, εκείνος περίμενε και γω φούσκωνα. Εγώ φούσκωνα και κείνος περίμενε! Ποτέ δεν με ρώτησε πως έμεινα έγκυος , ποτέ δε θεώρησα ότι τον τρώει η αγωνία για το πως και τι.Είναι βλέπετε , ένα παιδί έξω καρδιά και ότι του' ρχεται το ξαμολάει και όποιον πάρει ο Χάρος. Έτσι σκεφτόμουν ότι αν τον απασχολούσε κάτι θα με ρωτούσε.
    Ένα Αυγουστιάτικο μεσημέρι, που καιγόταν ο θεός λέμε , γέννησα Σεπτέμβριο οπότε καταλαβαίνετε τι πέρασα η έρμη μάνα, ετοίμαζα το τραπέζι. Έλιωνα η μαύρη και δεν έβλεπα την ώρα να πάω να ξαπλώσω την κορμάρα μου , στην κυριολεξία άλλη τόση είχα γίνει σε αυτήν την εγκυμοσύνη, στο κρεβατάκι μου , να ανάψω αρκουδίσιου και να μείνω ακούνητη!
   Ο γιος μου , είχε συνηθίσει να τρώμε πάντα μαζί, οπότε και με ρώτησε:
"Μανούλα εσύ δε θα φας;"
"Δεν πεινάω αγάπη μου τώρα.Φάε εσύ και θα σου κάνω παρέα."
"Μανούλα θέλω από καιρό να σε ρωτήσω κάτι."
Όχι τώρα , Παναγία μου , σκέφτηκα αλλά τι να κάμω; Περίμενα την ερώτηση.
"Αυτό το μωρό που θα έρθει, είναι στην κοιλιά σου μέσα, έτσι δεν είναι;"
"Βέβαια, αφού το έχεις νοιώσει να κλωτσάει. Εκεί είναι και περιμένει!"
"Χμμμ... και το αγαπάμε αυτό το μωράκι;"
 "Βέβαια και το αγαπάμε και θα το προσέχουμε, ε;"
"Ναι, ναι μανούλα εγώ θα το προσέχω. Αλλά θέλω να ξέρω , εσύ το αγαπάς;"
"Βέβαια και το αγαπάω!"
"Τότε μανούλα, γιατί το έφαγες;;;;;;"

    Ήθελα να του απαντήσω πως κάτι έφαγα , αλλά σίγουρα δεν ήταν το μωρό!

12 σχόλια:

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Φανταστικο!!! Μηπως να το βγαλεις σε εκδοση ανεκδοτου??? Χαχαχαχαχα
Φοβερος ο μικρος, μπραβο μπραβο!! Να τον χαιρεσαι!!!

Νερένια είπε...

Κρυσταλλένια μου,

ο μικρός μεγάλωσε και είναι το χειροτερο πειραχτήρι που μπορείς να φανταστείς...


φιλάκια μωρουδίσια....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Απίστευτος ο πιτσιρικάς!
Και εσύ πάλι τι λαιμαργία να φας το μωρό!

Είμαι έτοιμη για καφέ στο καφενείο.
Να μπω;

η σιωπηλή κραυγή είπε...

τωρα εγω γιατι μπερδευτηκα?ειχα κανει προγραμματισμο για αναρτηση και δεν βγηκε...δεν σκαμπαζω απο κοινα μπλογκ..κατι δεν πατησα??

καλα απαιχτο το κειμενο!!τα παιδικα μυαλα ειναι θησαυρος τελικα χαχα!!!

αντε καλε!!!φραπε θελω!!με μπολικο γαλα

η σιωπηλή κραυγή είπε...

τωρα εγω γιατι μπερδευτηκα?ειχα κανει προγραμματισμο για αναρτηση και δεν βγηκε...δεν σκαμπαζω απο κοινα μπλογκ..κατι δεν πατησα??

καλα απαιχτο το κειμενο!!τα παιδικα μυαλα ειναι θησαυρος τελικα χαχα!!!

αντε καλε!!!φραπε θελω!!με μπολικο γαλα

Νερένια είπε...

Τι ρωτάς αντιγονάκι;;;;

έμπα ανοιχτα είναι!!!!!!!!!!!


Σιωπηλή μου το είχες προχειρο και όχι προγραματισμένο... που μη με ρωτησεις πως το βαζουν δεν ξέρω :ΡΡ
απλά το είδα κάποια στιγμή χθες...


Με τον μεγαλο μου θα ριξετε πολύ γελιο ....


Ετοιμασα ένα γλυκο φραπογαλο με παχια παχια κρέμα!! και τον δικό μου και αναβω τσιγάρο!!!!!!

next_day είπε...

χαχαχαχα!!
απίστευτη απορία!!!
Μα τί λαίμαργη μάνα.. :p
να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να σου χαρίζουν πάντα τέτοιες στιγμές!
Καλημέρες!

Νερένια είπε...

next day:

Σε ευχαριστώ πολύ... αλλά δε φταιώ εγώ που... κάτι έφαγα ... εκείνος φαγώθηκε για αδερφάκι...

Τι να έκανα η καψερή;;


φιλάκια....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σιωπηλίτσα, έστειλα οδηγίες προς ναυτηλομένους στην Νερένια, να σου προωθήσει το μεηλ να το δεις κι εσύ πως προγραμματίζεις.
Θάλεγα να προγραμματίζουμε ένα την ημέρα...
το είδα κι εγώ το πρόχειρό σου.. Βάλε αυριανή και βάζω την μεθαυριανή εγώ... έτσι κι αλλιώς προηγείσαι.


εσύ, που έφαγες και δεν ξέρεις τι έφαγες...
χα χ αχα χα χα χα χα χα χα
πέθανα στο γέλιο απο το πρωί που το διάβασα...

δείξε στην νέα, δεν σας προλαβαίνω !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αντιγονίτσα, θες βοήθεια? να τρέξω στο μεηλ?

Νερένια είπε...

Σιωπηλούλα το βάζω εδώ ....

έκοψα τα μαλώματα και έμεινε αυτό...
----------------------------------------------------------------------
γράφεις... και αποθηκεύεις,... ασχετα αν κάνει αυτόματη μόνο του... το ετοιμάζεις

και μετά πας εκεί που λέει...επιλογές ανάρτησης, στο πλαίσιο, του κουτιου που γράφεις, το πατάς και ανοίγει. εμφανίζεται η ημέρα και η ημερομηνία. αλλάζεις κατα το δοκούν (ασταδιάλα πως το σπικάρω το αρχαίο... ναι)
και ΞΑΝΑΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙΣ...... και μετά πατας δημοσίευση.
ΠΡΟΣΕΞΕ, αν δεν αποθηκευσεις όταν αλλάξεις την ημερομηνία, και πας δημοσίευση απλά, αυτό εμφανίζεται, κι άντε μάζευέ το! το μαζεύεις, αλλά έχει μπελά, να το κοπιάρεις να το αντιγράψεις κλπ...


αυτα είναι ... έπρεπε μάλλον να το αποθηκευσεις ξανα.....

για να οργανωθουμε εδω χαμω!!!!
πολύ στο σορολοπ το ρίξατε!!

Νερένια είπε...

κοριτσια βάζω το mail σας να παίρνεται και σεις τα μηνυματα...


τωρα που το έμαθα ;; αλιμονο σς...