21.7.10

Οι γκόμενες του κανακάρη......





"Λοιπόν μάνα , άμα πάρει η Σούλα , λείπω και δεν ξέρεις πότε θα έρθω! Άμα πάρει η Κούλα, στις 6 στην στοά! Άμα πάρει η Ρούλα, στις 11 στο μπαρ.... άμα πάρει το μικρό μου να με ξυπνήσεις αμέσως!"
    "Ρε που κακός χρόνος να μη σε βρει, δε ντρέπεσαι που βάζεις τη μάνα σου να σου κάνει τις βρομοδουλειές σου;;;; Άμα το μάθουν τα κορίτσια ...ποία είναι η θέσις μου;; Αχαϊρευτε, Καζανόβα ,που να σε πιάσουν και να σε τσουρομαδήσουν συμπούρμπουλο! Που με κάμες και γραμματέα σου! Άντε γιατί καμιά ώρα, θα μου γυρίσει το μάτι και θα σου πω εγώ πόσα απίδια βάνει ο σάκος! Που θα σε κάνω να τρέχεις , γρηγορότερα και από το Βέγγο!!!! 
Τι το έχεις βρε και το τυραννάς κείνο το κούτσικο... που λέει τ' όνομά σου και λιώνει στα πατώματα, που καλά κάνει και κυλιέται γιατί με τόσο κέρατο που να χωρέσει το συφοριασμένο;;;"
   "Στο γιόκα σου μανούλα μου;; Στο μονάκριβό σου; στο γιαβρί σου τα λες αυτά; Άντε άσε με να κοιμηθώ που έχω να βγω μετά..."
   " Που έχεις ρέψει βρε!!! Εμ , βέβαια σε αφήνουν οι έρωτες και τα ξενύχτια;; Που θα μου πάθεις και τίποτα.... άντε πέσε να ξεραθείς να πιάσω και γω τα μολυβόχαρτα  μπα και κάνω λάθος τα ραντεβού κύριε πρόεδρε της δημοκρατίας , τρομάρα σου!!!!"


     Τα παραπάνω , ήταν ο σύνηθες διάλογος της μάνας μου με τον αδερφό μου! Εν έτη 1992 , που ο αδερφούλης μου έβραζε..... ήθελε όμως και γενικό γραμματέα ...και την μόνη που εμπιστευόταν ήταν η μάνα μας! Σιγά μην έβαζε εμάς... εννοώ εμένα και την αδερφή μου...ήξερε εκ των προτέρων  πως η ζωή του θα γινόταν κόλαση... 
Εμείς με τη σειρά μας , δουλεύαμε τη μάνα ψιλόγαζο .... ειδικά όταν έλεγε :
    "Αχ! κορίτσι μου δεν ξέρω τι να σου πω;;; Αν ήταν εδώ ψέμματα θα σου ' λεγα;;"
κι ο άλλος ροχάλιζε στο κρεββάτι του!!! Θα πέσει φωτιά να σε κάψει με τόσα ψέμματα πια ... να πας να εξομολογηθείς καψερή!!!!
Επειδή λοιπόν , η ζωή είναι ένας κύκλος , τα ίδια τραβάω εγώ τώρα και σκέφτομαι ειλικρινά να κάνω ότι έκανε η κυρα - Ναυσικά και ξεμπέρδεψε με τα της γραμματέας!!


        Ένα μεσημέρι λοιπόν , στην συνήθη λίστα προστέθηκε ακόμη μία ! Ε! αυτή η μία ήταν το κερασάκι στη τούρτα ....


"Βρε πας καθόλου καλά;;;; Μη και είσαι μαχαραγιάς και δεν το ' χουμε πάρει χαμπάρι;;; Τι είναι αυτά! Ούτε το κέντρο του ΟΤΕ τόσα τηλεφωνήματα! Στο λέω άμα τις μπερδέψω δε θα φταίω! Άντε να κοιμηθείς τώρα και τα λέμε!!!"


Ντριιιιιιιν ντριννννν λέμε!
"Παρακαλώ;;;"
"Γεια σας , η Σούλα είμαι !"
"Τι κάνεις κούκλα μου;"
"Καλά εσείς αλλά θα είμαι καλύτερα αν είχε αφήσει κανένα μήνυμα για μένα ο Παύλος!!"
"Πως , πως στις 7 στη Zodiac θαρρώ..."
"Αααααχ! σας ευχαριστώ!"
κλικ


Ντριιιιιιιν ντριννννν λέμε!
"Παρακαλώ;;;"
"Γεια σας , η Ρούλα είμαι !"
"Τι κάνεις κούκλα μου;"
"Μια χαρά εσείς, μήπως ο Παύλος σας είπε τίποτα για το βράδυ;;"
"Πως , πως στις 7 στη Zodiac θαρρώ..."
"Χίλια ευχαριστώ!"
κλικ


Ντριιιιιιιν ντριννννν ματαξαναλέμε!
"Παρακαλώ;;;"
"Γεια σας , η Βούλα είμαι !"
"Τι κάνεις κούκλα μου;"
"Καλά σας ευχαριστώ...  ο Παύλος;"
"Μου είπε αν πάρεις ....στις 7 στη Zodiac θαρρώ..."
"Ωραία! Γεια σας !"
κλικ


Του έκλεισε 5 ραντεβού έτσι ...συν του μόνιμου αισθήματος ...που το γλυκοκοίταζε για νύφη η μανούλα μου.... της είπε μάλιστα να κάτσει προς την πόρτα για να την δει εύκολα ο Παύλος.....


Πάει ο άλλος συνάμενος κουνάμενος , φρεσκοπλυμένος φρεσκοξουρισμένος και όλα τα εις σμένος τέλος πάντων και μπαίνει στο καφέ ...καλή ώρα....
Ρίχνει μια ματιά εδώ , ρίχνει μια ματιά εκεί και τι να δει;;;;; Πέντε χέρια ολόρθα να τον χαιρετάνε όλο χαρά.... βλέπει όμως και το μόνιμο αίσθημαααααα..... την αρπάζει και όπου φύγει φύγει.... 
Την άλλη μέρα το τι βρισίδι έφαγε από τις γκόμενες δε λέγετε!!
"Τι έκανες ρε μάνααααα;" 
"Τι έκανα πασάκα μου;"
"Που τις έστειλες όλες μαζί;;"
"Που τις έστειλα ντελικανή μου;;"
"Όλες την ίδια ώρα ρε μάνα στο ίδιο καφέ;;Πώς δε με τσουρομάδησαν;"
"Έλα μου ντε;;; Θα καθόντουσαν μακριά , αλλιώς δεν εξηγείται!!!! Και μη με ξαναβάλεις να σου κάμω τη γραμματέα, γιατί εδώ θα τις φωνάξω την ώρα που κοιμάσαι να σε βαράνε όλες μαζί!!!!"
Σε έξι μήνες αρραβωνιάστηκε ....


Σκέφτομαι να το κάνω ...αλλά τα αρραβωνιάσματα να μην τα έχω!!!!

60 σχόλια:

η σιωπηλή κραυγή είπε...

καλα εγω γελαω ακομη με την προηγουμενη αναρτηση...δεν σας προλαβαινω λεμε....

χαχαχαχα

η ιστορια φοβερη!!χαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

το διάβασα το μεσημέρι κι ακόμα γελάω...!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

το διάβασα το μεσημέρι κι ακόμα γελάω...!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέραααα.

Πάρε την μάνα σου και βάρα με!!!

Μία πενταετία μέχρι να φύγει από το σπίτι, τον ίδιο χαβά ζούσα!!!!
Mόνο που τα αρραβωνιάσματα δεν...τα έχω ακόμα!!!

Νερένια είπε...

Ενα θα σας πω κορίτσια ....η οικογένεια μου είναι ...εκμεκ παγωτο... μόνο εκεινος ο παππούς μας έλειπε ... εκεινος που γυριζε το κεφάλι του και έλεγε μεσα από τα δόντια του .... ααααα στα διάλααα... το θυμάστε το σήριαλ;;;


Αντιγονάκι μου είχε μόνιμη ;;; του εκλεισες με όλες μαζί να τον βαράνε;; άσε που μετα βγήκαν και στην μεγάλη κυκλοφορία τα κινητα και μας χάλασαν τις δουλειες!!!
Δεν αφήνουν την έρμη μανα να κανονίσει τα σωστά τα πρόστυχα ραντεβού!!!!!!!

Σημερα το καφέ βλέπω ανοιξε νωρίς νωρίς!!!!

Μπράβο στα κορίτσια μου .... εναν διπλό ελληνικό ωρε μπίρο μ'...

Merlin είπε...

Δεν υπαρχει η ιστορία!!! Υπερπαραγωγή...

και η Κουλα και η Σουλα και η Ρούλα!

Merlin είπε...

Δεν υπαρχει η ιστορία!!! Υπερπαραγωγή...

και η Κουλα και η Σουλα και η Ρούλα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το καλύτερο σήριαλ θυμήθηκες,δεν το βάζουν καμιά επανάληψη, να δούμε τις ζωές μας στο γυαλί!

Τα τηλ. σταμάτησαν αλλά η ζούρλα μένει! αχ-βαχ...

Ανταίος είπε...

Όλα τα λεφτά και το αποκορύφωμα,οι απαντήσεις της μάνας,όλα τα λεφτά...χαχαχαχα
Καταπληκτική μεταφορά,εφάμιλλη των χρονογραφημάτων ενός Ψαθά.

Νερένια είπε...

Μαγε μου μην κοιτας είχε και μούλα και τσουλα ...αλλά τι να εκανα να τις εβαζα και αυτες;;; χαχαχα


Αντιγονάκιιιι..... με mail εσυ να του κλείσεις τα ραντεβού τα σωστα!!!
χαχαχαχα

Emmanouela είπε...

Αχ, τις κακομοίρες τις Σουλοβουλοκουλοκουλές!!! Απαπαα, εγώ κόρη θέλω να κάνω, δεν τα μπορώ αυτά... Να πάρει και το αίμα μου πίσω για τους γκαγκά που'χω γνωρίσει!!

Καλά του κανε όμως η μάνα σου! Θεά!!!!
Εγώ ένα espressaki θα το'πινα!!!

Νερένια είπε...

Αλκαιο μου .... όλα τα λεφτά ειναι η μανα μου... η οποια μου λέει να μην κανω εγω ότι εκεινη και της πειραχτει ο πρώτος της εγγονος ... όχι που δε θα έκανε διακρίσεις ... τι πράγμα και αυτό με τους παππουδογιάγιους!!

Άλλα τα παιδια ... άλλα τα εγγονια...και έρχομαι η παραπονιαρα κορη και ερωτω:

Γιατιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;;;


Όσο για τον Ψαθά .... γκουχ ουτε στο μικρό του δαχτυλάκι.... αλλά ευχαριστώ ...υπόκλιση.... χαμήλωμα μάτια ...κοκκινισμα μαγουλα ... ενταξει φτάνει ...


Μαρηηηηηηηη ζουζου κόκκαλα εχει εκεινος ο καφες;;;;;;

Νερένια είπε...

Εμμανουελα ...

το εσπρεσακι σου στο στέλω με τον γυροπιτα καθως έχω διακρίνει ενα φλερτ να το πω ... ενα του πεταχθηκαν τα ματια μολις σε ειδες να το πω;; Θα το πω... στο στέλνω λοιπον με τον γυροπιτα μπας και σου πιασει την κουβέντα ... να δεις και η αντιγόνη μικρό ξανθο στον κηπο της και με βέρα στο αριστερο χαχαχαχα

Emmanouela είπε...

Ε, τώρα τα παραλές και κοκκινιζω! Άκου εκεί φλερτ... Έκανε ένα κοπλιμαν εκεί το παιδί και αμέσως μας σμίξατε!
Άσε που κάτι έπαθε αυτός και λωλάθηκε και λέει κάτι για Λίβερπουλ και για μια πανταχούσα που κράζει και μία Άντα που περιμένει! ΑΑααα, δεν θέλω τέτοια με Άντες τώρα....

Νερένια είπε...

Άντα πάντα.... σωπα μικρό μου εσυ ...δεν το ξερεις που λέει ..

λέγε λεγε το κοπελι κανει τη γρια και θελει;;

να το παραφράσουμε και να το κανουμε...

Ας την Αντα ρε κοπελι η εμμανουελα εχει το μελι ....θα πει το κατιτις της και η Αντιγόνη ...και τσαααακ ...

να τα τα σμιξίματα .... εχω ιστορίες και προξενιου....


αλλά σιγα σιγά .... να μας φτάσει ο χρόνος.... χε χε ....

Emmanouela είπε...

Ναι, αλλά ζητάνε κι απ' αλλού, δεν μπορώ να περιμένω εγώ να αφήσει την Άντα... Τι' μαι γώ? Καμιά δευτεράντζα??

Έλααααα, θέλω ιστορίες προξενιούουουου!!!!!!

Emmanouela είπε...

με** ζητάνε κι απ' αλλού εννοούσα!!!!

Νερένια είπε...

Βρε εννοειται... τετοιο καρπουζοκόριτσο!!!

Αλλά σκέψου την Αντιγόνη πεθερααααα....


όλο το χρήμα μαζεμενο λέμε!!!

Emmanouela είπε...

Καλά, θα το σκεφτώ...δεν ξέρω, γιατί το βράδυ θα ρθει λέει να με ζητήσει και ο Δημητρός, ο γιος του κυρ-Τάκη που'χει το χασάπικο στη γωνία? Δίπλα από τα είδη φω-μπιζού?..ΝΑΙ!!

Κι έχει λέει και σπίτι στις Τζιτζιφιές και κτήμα στη Λούτσα! Αμέ!!!

Ανταίος είπε...

Επανέρχομαι για να ζητήσω ταπεινά συγνώμη,για την αγένειά μου.Καλημέρα σε όλες τις κυρίες και τους κυρίους της παρέας.
Βλέπετε όταν ο Θεός μοίραζε τρόπους,εμένα με είχε πάρει ο ύπνος!!χαχαχα

Όσο για το μεγάλο Γιατίιιιιι που αναφώνησες αγαπητή Νερένια,θα σου απαντήσω ως Σουρής!!
o tempora o mores! ω καιροί! ω ήθη!

Άσε τη γιαγιά,εκείνη ξέρει.Οι καιροί αλλάξανε αν με πιάνιειεςς!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

AΝτε κουνηθείτε κυράδες. Θα μας πάρουν την νύφη ο κυρ τάκης κι ο γιός του. Τέτοια κοπέλα θα την χαλαλίσουμε για τας Τζιτζιφιάς?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kαλημέρα Ανταίο, σιγά μην γονατίσεις κιόλας, με την τσίμπλα, ξυπνήσανε τούτες εδώ και πιάσανε το φτυάρ!
Αφού είμαστε μαχμουρλήδες ακόμη... που την βρίσκουν την όρεξη πρωί πρώι

Νερένια είπε...

Εμμαν... Εδώ σου δίνουμε πεθερα με πολυμηχανάκιιιιι ...και συ μου λες για τον χασάπακλα;;;

Σου δίνουμε παιδι με σουβλακερι ... με προικα καφε.... με μανα τεφαρικι... τωρα να πάνε καλα οι δουλειες εδω και μια μαζονετα θα του την πάρουμε ...αμι πως;;;



Αλκαιε ωχ ανταιεε ήθελα να είπω...
Δε με νοιαζει ... εγω θελω η μανα μου να μην κανει διακρίσεις και να μη με εκβιαζει...

"Για ένα καφε ήρθα αμα το μαλώσεις το παιδι (γαιδούρι λεω εγω) να σηκωθω να φυγω ...."

ή το άλλο

"α- κα - σε -κε το-κο παι-κε δι-κι να-κα βγεικει...."

γιατι τα ποντιακα τα μαθανε τα παιδια ... τωρα εξασκουμαστε και στα κορακίστικα!!!!!

Emmanouela είπε...

Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ... Ας κάνει κι αυτός μια κίνηση!!!!

Νερένια είπε...

Αχουυυυυυ και τι με καμνεις... με εβαλες το καπελουιδι όλο σκιέρτσο και νάζι ....πάει το χανουμε το παιδι... πισω απο τον πάγκο λυποθυμιασε... πως να τον μαζεψουμε 2 μετρα ειναι ....

σκέψου εσυ κανε και ενα γλυκό του κουταλιου για το απαραίτητο τρατάρισμα και τον στέλνουμε!!!

Emmanouela είπε...

E, ναι..μ'έπιασε ο ήλιος! Μη γεμίσω και ρυτίδες και δεν με θέλει μετά ο κιμπάρης!!
Μμμμ, 2 μέτρα ακούω!! Δεν'ν'κακό!!!

Γλυκό του κουταλιού σταφύλι πάντα έτοιμο γιατί τώρα τελευταία έχει πέσει κίνησις λέμε και υπάρχει καβάτζα!!!

Νερένια είπε...

Αμα νογας το τι εστι κιμπάρης ...δικια μας εισαι....

Μισο να ξεκουνησω την Αντιγονη που στρογγυλομπουρμπουλωθηκε στον καναπε και πίνει τον δευτερο!!

Αντιγόνηηηηηηηηηηη ...... μαρη αντιγόνηηηηηηη ...Νιυφηηηηηη μαρή ...καλή όμορφη ...προικωμενη και από σπίτιιιιιιιιιι ...... σηκωσ τον ανεπρόκοπο απο χάμου ναι!!! Άντε και θα μας τη φάει ο χασαπακλας!!!




(πως πάω;; ενταξει;;)

Emmanouela είπε...

(ααα, δεν μπορώ άλλο, καθε μέρα με σας μου φεύγει το στομάχι από τα γέλια! ευτυχώς που μαι μόνη στο γραφείο και γελάω με την ψυχή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Πάω να φρεσκάρω τα σεμέν και το καλό το εμπριμέ το φόρεμα! Τα μαλλιά μου πώς είναι? Πωπω, έχω τρακ!!!!!

Νερένια είπε...

απαπα κοριτσι μου ... εσυ και τρακ;; νεράιδα σωστή ....


κανε και ενα φυσικο μακιγιαζ ....

και βάλε και λέλουδα να ζαλιστει απο τσι μυρωδιες και να ξανακυλιαστει στα πατώματα!!! Ο Δον Ζουαν!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ο Δον Αντιγονάν, καλέ!

δεν ξέρω χάρισμά της, εγώ μιας και τόφερε η κουβέντα θελω τον Ανταίο! αυτόν στην φωτογραφία. Τι μου την μοστραρε με το μούσι που είναι η αδυναμία μου !!!

Νερένια είπε...

Ζουζου ... δε μας τα λες καλα!!

και το μωρο;;;;;;


Από την άλλη δε χαλαμε χατηριαααα ...

Ανταιεεεε ... ανταιεεε λέγω!!!

Η ζουζου σε ζητάει!!!!! για κελ μπουρντα!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mια χαρά τα λέει η ζουζου. Ετερον, κότερον!

Emmanouela είπε...

Ωπα!! Να τες, εκδηλώνονται όλες σγά-σγά!!!!!

Νερένια είπε...

έτερον κατουρατον έλεγε η γιαγια μου χαχαχα

τι να κανουμε εμμανουελα μου και μεις απο φουρνο ψωνίζουμε!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σταμάτα το μακιγιάζ, κατέληξε φωτο, μας μπέρδεψες, μεγαλογυναίκες δω χάμω.

Και πουρκουά πα? Και οι μεγαλούτσικες έχουν ψυχή. Σιγά μην δεν πω τι με αρέζει. Σιγά μην καταπιεστώ!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ορίστε μιλάνε οι λεύτερες, μιλάν κι οι παντρεμένες. Τσ, τσ, τσ, χάλασ' ο κόσμος


Μανουέλα, κατέληξες μακιγιάζ για τον χασάπη?

Αντιγόνη, τόστησες το φαί?

Emmanouela είπε...

παιδί μου, δοκιμάζω φορέματα!! Τι έτσι είναι άντε-άντε?? Να μην δοκιμαστώ πρώτα να δω τι με πηγαίνει περισσότερο?? Μπαααα

Ε, οχι και μεγαλοκοπέλες εσείς!! Ζουζουνιάρες απ' τις λίγες!!! Και φυσικά να πείτε τι σας αρέσει, μην καταπιέζεστε!!!

Νερένια είπε...

α να μου χαθεις βρε ... και οι παντρεμενες έχουν ψυχη!!!!!!! αμε τι;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Για να βλέπουμε τι δοκιμάζεις το λοιπόν! περιμένω. Κορίτσι σαν τα κρύα νερά δίνουμε!


Μεγαλοκοπέλες, μεγαλοκοπέλες, που σου λέω.. ξέρω εγώ, άντε στο προφίλ μου να δεις! τόγραψα, μην έχουμε απρόοπτα!!!


Νερένια. Ψυχή έχουν. Ως εκεί!

Νερένια είπε...

ειπα κατι α΄λλο;;;

με παρεξηγησες ωρε!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, γιατί εγώ είμαι και του Παρθεναγωγείου, ξέρεις !

Emmanouela είπε...

Πήγα. Από ανθρώπινο ενδιαφέρον μοναχά (όχι ότι είμαι κουτσομπόλα!), αλλά δεν μου έκανε εντύπωση αυτό που εννοείς εσύ! Πιο πολύ τρόμαξα με το υδροχόος!! Παναγίτσα μου!!!!!!!!! Βάλε κάτι άλλο, κι ας είν' και ψέμα!!!

Νερένια είπε...

πως δεν ξερω ρε ζουζου ... μη σου πω στο ιδιο θρανιο καθόμασταν ..και τοτε ζουζουνα χαραζες στα θρανια....

κι ελεγα τι μου λεει τι μου λεει ..καλα που το πες !!!!


Εμμανουελίτα.... μια χαρά ειναι ...μην της πειράζεις τίποταααααααα...
Τωρα που τη βρήκα....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

To Yδροχόος, τόχω καμάρι κοριτσάκι μου!
Αυτό, όποιος το πειράξει, σε συνδιασμό με τον Κριό, για ωροσκόπο την γάμησε. Κανονικά! τάχεις δει τα κέρατα του Κριαριού!!!


Ναι, εσύ ως Καρκίνος, δεν έπρεπε να μιλάς για Υδροχόους. Στόνα χέρι μας παίζετε!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, πα, πα, Γμ το Παρθεναγωγείο μου μεσα, πως μιλώ και γράφω?

Νερένια είπε...

αμ εγω .... στο δαχτυλο το παιζω....

Emmanouela είπε...

Εγώ η κακομοίρα, ως καρκίνος με ωροσκόπο παρθένο, ένα ήσυχο παρθένο καβουράκι του Θεού είμαι, δεν ενοχλάω κανέναν!!! Και στο κινέζικο να το πάρεις το θέμα, ως βόδι ποιον ενοχλάω?!

Καλά ντε, κατέβασε τα κέρατα, δεν σε είπαμε και καμπούρα! Έχω προηγούμενα με τις υδροχόες!! Βέβαια, ίσως φταίει το ότι δεν είχανε βγάλει το Παρθεναγωγείο. Οπότε, εσύ ξεχωρίζεις...δεν σε βάζω στον σωρό!!

dio.me.gyro είπε...

Εδώ μέσα υπάρχει μια κυρία που σας κάνει την καλή! χαχαααααααααααα!!!!
Ρώτα να σου λέω, η κατάσταση της...

Κοριτσάκι το μαλλί πολύ σένιο, είμαι καρκίνος σου κάνωωωωωω;;;;;;;;

Νερένια είπε...

Ψηθηκες καλα γυροπιτο;;;;

καρκινακι της οικογενειας εισαι;;;

σιγα και μη δε σε θελει!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Εμμανουέλα, ε, πες πως έχεις προηγούμενα. Με τι διασταύρωση ήταν οι γνωστές σου με ωροσκόπο Καβουρογαμόσαυρο? γι αυτό!!!

ο γυρόπιτος, είναι αγορι ή κορίτσι? Ενα μπερδεγουέη το έχω...

Νερένια είπε...

χα! εγω για αγορι το εχω /.... παπαπα να επεσα τοσο έξω;; στο αμστερνταμ με βλέπω να παντρολογώ...

Emmanouela είπε...

Καλά, κανονίστε να σας πάρει η Αντιγόνη με το σκουπόξυλο που βγάλατε ντικιντάγκα τον γιόκα της!!!!

Κοίτα αγαπημένε, καρκίνος είμαι κι εγώ και 2 ίδια ζώδια έχουνε πρόβλημα! Μονοτονία βρε αδερφάκι μου!!!

Ζουζούνα μου, δεν είχα ρωτήσει ποτέ με τι ήταν διασταυρωμένες οι άτιμες! Κι ούτε θα τις ξαναδώ για να τις ρωτήξω!!!

Νερένια είπε...

εμμανουελα και οι δυο γονεις μου καρκινοι ειναι... με βλέπεις να ζουσα μεσα στη μονοτονια;;;;;

(μη του κανεις και πολύ τη ζορικη... τον ζητανε κι αλλες!!)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, να σας πω, απο ένα ουδέτερο, που να ξέρω μάνα μ' τι γένους είναι τελικώς. Προτιμώ να ρωτώ!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Το παιδί της Αντιγόνης είναι?
αρχισαν οι ερωτήσεις της ξανθιάς. Γιατί αυτό πρέπει να το ξέρω?
εεεεεεεεεεεεε?, απο που, ήρθε συστήθηκε. Μα κι εσείς.

Νερένια είπε...

χαχαχα αμιιιιι ο κανακαρης ειναι.....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

ε, τα πλένω τα χέρια, και κάνω και μανικιούρ στην ΤΕΤΑ, που να φανταστώ...

α, δεν με βοηθάτε, δεν με βοηθάτε την μεγαλομπουμπού!


Γειά σου Αντιγονόπαιδο!!!! Σε έχω δει καιρό, απο τον koulpa, αλλά δεν... κάνω επισκέψεις "ασκόπως".
χάρηκα πολύ !!!


** ωρίστε μαρί, για να ησυχάσεις και να δείξω τους καλοί μου τρόποι!

Ανταίος είπε...

Να ξέρετε μαντάμ σήμερα δεν σας ομιλώ!!!
Ο λόγος είναι απλός.Είδα πως έχεις ακόμα την αγγελία Ζητείται Αρσενικό! (για συνέταιρος λέμε!)

Και ερωτώ:Βρε...βρε... που να φτιάχνεις καφέδες και να σου φεύγουν από τα χέρια,εμείς τι είμαστε;
Μπακαλόγατοι;;!!

Νερένια είπε...

βρε οσο πιο πολλοί ειστε τοσο καλυτερα ... γιατι και μεις πολλες γινομαστε...οποτε να μπορείτε ...αν καταλαβαινεις τι ενοοω....


άντε μιλα μας!!!!!!


Ουφ ..περιμενω και γω!

Φυσικένια είπε...

xaxaxaxaxa!!!!!