9.7.10

... κι εργαζόμενα αγόρια !!!!

Υπάρχουν άνδρες που κάνουν τις δουλειές του σπιτιού. Ποιό καλό κορίτσι ήταν που με "αμφισβήτησε", ότι έχω το καλύτερο stuff, της πόλης? εεεε, τι έχεις να πεις τώρα Ελευθερίτσα?

Αυτό δουλειές δεν κάνει, όμως. Είναι επι του καναπέος!


Ο Βοb
ή να σφουγγαρίζει μάνα μ' ή να μην !!!


Αυτό εδώ, είναι ολίγον κακομαθημένο. Κάθεται στο τραπέζι, το ξέρω, αλλά κάνει μια ψαροσουπα... μμμμμούρλια !

Ο Ben μεγάλος Σεφ, αλλα λίγο ντροπαλός, δείχνει μόνο πλάτη!


Ο Chris, η χαρά του vegeterian

ο Victor
(τούτο, δω, 'ν, δικό μ' κάτω τα ξερά σας - merci)


O Steve, είναι άπειρος, ας τον !
ας τον πάρει όποια αντέχει να τον εκπαιδεύσει!!!


Ο Fredrich, ρίχνει και ένα ...
tease... μαρή, ήθελα να πω...



κι ο Τζίμ, ήρθε ν' ανακατέψει την σαντιγύ! πριν την επιστρώσει.....
στην τούρτα, μαρή αμέσως εσύ...αε!

κι αυτό, μου το ξεθεώσατε.
Απο το πάτωμα, ως το ταβάνι και τσι πολυελαίοι, έκανε...
Σας εύχομαι ένα ολόδροσο Σαββατοκύριακο στις παραλίες
Οποια κάτσει εδώ, να τους φυλάει....
*** κάποια μας έταξε κουλουράκια, τι απέγιναν?
Τάκαψες καλή μου, χαζεύοντάς τους?

21 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Θέλω Fredrich, γιατί πάνω απ' όλα στον άντρα μετράνε τα οπίσθια!!!(μετά από τα κύρια εμπρόσθια!!)

Ούφ, άναψα η γυναίκα!!

Καλώς σε βρήκα κερασοζουζούνα, είσαι φοβερή! Κεράστηκα καφεδάκι και φεύγω!!! Πάρε κι ένα φιλί για tip!!

Νερένια είπε...

Τι να πω τώρα;;;

Κανα μελαγχροινο λίγο πιο μεστωμένο δεν έχουμε;;

Για να ξέρει που να βάλει την πο....διά εννοω!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν αντέχω άλλα μαθήματα η (μεγαλο)κοπέλα!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Καλώς την Emmanouela, με τα καρπούζια. Τσίμπα Fredrich, κοπέλα μ' εσύ και μην σε νοιάζει τίποτα!!!

καλώς μας βρήκες, και να περνάς για καφέ!
φιχαριστώ κι εγώ κερνώ
κερασοφιλιά

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Τι είναι μαρή γκρινιάρα εσύ.
Το μεστωμένο, θα ωριμάσει θα σαπίσει και θα πέσει μαρή

ΔΕΝ ΘΕΛΩ μεστωμένα.
κάτσε να δω τι έχω διαθέσιμο σε μελανούρι. Προηγουμένως κάπου πήρε το μάτι μου τον ΔΙονύση Σχοινά, που μεγαλώνει όμορφος, σ' κάν? ή εν όψει ξεμαλλιάσματος με την καιτούλα ας το καλύτερα.

και τι εννοάς mature?

Νερένια είπε...

Μεστωμένο είπαμε , όχι ζαρωμένο!!!

εκει πουλάκι μου κάπου στα 35 - 40 ... εκει καλά είναι ... μετα το πετάμε και περνουμε άλλο!!!!!


τι χάνω με το mature;

Evie είπε...

Βρε κοριτσόπουλα φάτε μάτια ψάρια, σαν GAY μου φαίνονται. ΚΑΛΟ ΣΚ σε όλους

Νερένια είπε...

Evie μου λες;;;;

Που πάμε ωρε;;; Να μου πάρει και τη γόβα δε θα το ανεχτώ!!!!

Evie είπε...

Καλά κι αν είναι η γόβα, μην θέλει να μοιραζοσαστε το G στρινγκακι.

Νερένια είπε...

χαχαχαχα ... είναι σαν αυτό που μου έλεγαν οι φίλες μου , όταν καμάρωνα τους γιους μου (όταν ήταν πιο μικρά τώρα ξέρουμε ότι είναι "άντρουκλες")
Μου έλεγαν λοιπόν:


"Φαντάζεσαι να σου πουν , μάνα , τι νούμερο είναι κραγιον σου γιατί μου πάει!!!""

Ούτε στη σκέψη δεν άντεχα η δόλια μάνα!!!

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα!!!
Ρε ζουζούνα είσαι τρελή μαρή (για να μιλήσω και την διάλεκτο)!!

Τι αγόρια βρε είναι αυτά???
Οφθαλμόλουτρο κάναμε πάλι..
Να ΄σαι καλά !!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Α παπαπαπα κλείνω τα μάτια!

Τα ύστερα ήρθαν βρε αθεόφοβες!
Τάχα μου τώρα...
Η κλήρωση πότε θα γίνει;
Φιλάκια!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια, το πετάμε και παίρνουμε άλλο?
Α, είσαι πίσω... τόκανα προ 4ετίας!!
χα χα χα !!!

Εvie, καλέ, ας μου κάνει τις δουλειές, δεν θα τον παντρευτώ κιόλας, η μεγαλομπουμπού!!!!


Βρε Νερένια, πως θα βάλει την γόβα σου, μαρή, στο ποδαράκι του? το 45 στο 39 στην καλύτερη, τι θα μπεί, να το δω κι αυτό χ αχ αχα


Λευτερίτσα μου, γλυκειά, δεν φανταζόσουν περί Ζουζούνας ε???
χα χα χα χα !!!

Ποιά κλήρωση βρε Γιαγιά (όπου σε βολεύει),????? είπαμε για κλήρωση? Τσίμπα με διπλό κλίκ ότι σ' άρεσει και φύλαξε!!!! χι χι χι
(τα μαθήματα δωρεάν)
τα φιλια στα μούτρα σου

Ελευθερία είπε...

Το ήξερα πως ήσουν τρελή αλλά τόσοοοοοοο ?????????????????

ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλα να σου φτιαξω εγω σκορπιο με χυμο απο ακριδες να παθεις ..

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eλευθερία... τόσο κι άλλο πιο πολύ. χ αχ χα


Μάγε, welcome κατά δωθε, να μου φτιάξεις να δοκιμάσω.
Φοράς ποδιά, μην σου πεταχτεί απο την μαρμίτα σταγόνα και καείς?
Να φοράς!!!

Ελευθερία είπε...

Ρε ζουζούνα...
Λες και το φλιτζάνι για να ξέρω ......

η σιωπηλή κραυγή είπε...

εεεεεεεεεεεεεε καλέ γιατι μας ξεσηκώνεις?????αχ καλε τι μανούλια ειναι αυτααααααα?????????????

Artanis είπε...

Ζηλεύω, εσύ βρήκες καλύτερες φωτό από εκείνη που είχα βρει εγώ...
Μπράβο Ζουζούνα, καναδυο από τα παιδιά, στείλτα μου που έχω κάτι δουλίτσες...
Σου υπόσχομαι, δεν θα τα ξεθεώσω ;)

(Πωπω, θα μου βγει κακό όνομα στη μπλογκόσφαιρα...)

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΙΜΙΑ !!!ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑ!!!χαχαχαχα.

Manouli είπε...

Καλορίζικο μαρή! Μας σκανδάλισες βραδυάτικα και τί κατάλαβες;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ελευθερία, το λέω, όταν έχω μεγάλα κέφια!!!!

Κραυγούλα, ποιός σε ξεσηκώνει εγγωωωωωωωωωωωωωωωωωωω?


Αρτανις, σιγά μην σου βγεί κακό όνομα. Υποτακτικοί είναι που κανουν εργασίες !!!
χα !!!!



Φορτουνάτα, ναι ναι ναι, δεν κοίταξες, μεσα απο τα ανοικτά δακτυχάλια που είχες βάλει στα μάτια... χ αχ αχ α



Μαμουλομανουλο ! σιγά μαρή, μην σε σκανδάλισα! Αυτά τα έχουμε φωτογραφίες απο το μέσα μέρος της ντουλάπας μας !!!!


Μούτς σε όλες, ναχουμε μια καλή εβδομάδα !!!
(άργησα αλλάαααα, ήρθα)