14.7.10

Ανοικτή πρόσκληση ποιητικής βραδυάς



Με συγχωρεί η coffeemug,
που ήρθε προ ολίγου
Ποιητικό μου βγαίνει αυτό
και είμαι χορδισμένη
με πρόσκληση όλες σας καλώ
να δούμε τι θα βγαίνει
Εις τις εννιά περάσετε
εδώ να ποιηθούμε
ρίμα να κάνουμε τρελλή
ποιήτριες να γινούμε !!!
Να έρθει και ο Καπιτέν
κι αυτός για να ριμάρει
μιας και τόχει το χάρισμα
η νύχτα να μας πάρει.

Η ποιητική βραδυά δεν θάχει θέμα, τα σχόλια θα είναι ανοικτά εδώ απο κάτω για ολους.
Εννοάω, ότι όποιος μπαίνει να σχολιάσει, θα σχολιάζει ριμάροντας
αν αργήσω, ξεκινήστε!

11 σχόλια:

Coffeemug είπε...

υποκλίνομαι στην έμπνευση!

Coffeemug είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

a, merci

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

αλλά τα εύσημα στην Νερένια που διαβάζοντας κάτι παλιό, είπε "θέλω κι εγωωωωω".
Ως να το προγραμματίσω εγώ ν' ανέβει στις 5, είχε προγραμματίσει... διάβασε στις 7... την ανάρτησή της...
χα χα χα
γι αυτό είμαστε εδώ, γιατί τα μεγάλα πνεύματα.... στη γωνία !

koulpa είπε...

xaxa
την έστηλες λοιπόν να δει
άλλα μας κατορθώματα;
δεν είμαι πια αυτός
δε κάνω παραπτώματα.. :):)

οι λέξεις είναι δύσκολες
δεν έρχονται με τίποτα
που είναι εκείνοι οι καιροι
που λέγαμε τα ανήποτα.. :):)

Νερένια είπε...

Τα ανείπωτα θα ειπωθουν
υπομονη να έχεις
γυρισα τωρα για να δω
αντέχεις δεν αντεχεις;;;

Ελευθερία είπε...

Ω! τι τιμή ..
Τι τιμή...
Μάνα μας κλέψαν το αρνί....

Νερένια είπε...

Κακουργοι κλεφτες φερτε το
το αρνακι στη μαμα του
γιατι φωναζει η ερημη
σηκώνει τα βρακια του!

Ελευθερία είπε...

Απόψε...
Σήμερα...
Και χθες..
Όλες οι πόρτες ειν' κλειστές...
Και εγώ είμαι απέξω...

(Βέγγος)

Υ.Γ= Νερένια μου φαίνεται μόνο εμείς ήμαστε εκκολαπτόμενες ποιήτριες Φανφάρες!!!
Χα χα..

koulpa είπε...

διαβάζοντας τα περσινά
με πιάνει απελπισία
τις λέξεις πιά τις κυνηγώ
φταίει η αμνησία.. :):)

(κάτσε να το φέρω κι εδώ μια και ήλθα με σε βάζω να ξαναέλθεις.. koulpa2@gmail.com .. :):))

Ελευθερία είπε...

''Κάνοντας τη βόλτα μου

σε τουτο το καφέ

φώναξα στην coffeemug

ρε φέρε ένα μεζέ''