27.7.10

Ιορδάνης



Σήμερα, αγαπημένοι μου, θυμήθηκα να σας πω για τον καφέ που έπινα μικρή. Στο ειδικό φυλτζανάκι, απο την προίκα της προγιαγιάς μου. Οχι σ' ότι κι ότι. Δεν πίνουμε! Σώζεται, αλλά δεν θυμάμαι που είναι να σας το φωτογραφίσω... Προς το παρόν, τσιμπάτε μια με την μικρή Ζουζούνα και την αγαπημένη της γιαγιά, παραλιακώς. Απο τότε έπινα καφέ!
Κάθε απόγευμα λοιπόν, η γιαγιά με τον παππού έπιναν τον ελληνικό τους, στον αντρέ!
Στρωνόμουν κι εγώ κι ήθελα καφέ η μικρομπουμπού!!!
Αει και μου έβαζαν τον "Ιορδάνη". Μέχρι μεγάλη εγώ νόμιζα πώς είναι μάρκα καφέ ο "Ιορδάνης". Εφθασα 15-16 και άρχισα να πίνω κανα καφέ (νερό και ζάχαρη με χρώμα) και τότε ρώτησα η αθώα παιδίσκη. "Ιορδάνη" δεν έχει πιά? Βρήκα και την ωρα να ρωτήσω. Κυριακή μεσημέρι στο τραπέζι. Ολοι με την μπουκιά στο στόμα. Βγήκε το φαί απο την μύτη! Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και σχολίασαν " πέθανε, και δεν βγάζει καφέ πιά"... και γέλασαν.
Εμεινα με το πέθανε για άλλα τόσα χρονια. Κάποτε η γιαγιά, στην μετακόμιση απο το πατρικό της σπίτι, δεν άντεξε και μου είπε το μυστικό, δίνοντάς μου το φυλτζανάκι για την προίκα μου! Ιορδάνης ήταν μόνο ο ποταμός, και ο καφές ήταν νερό στο φυλτζάνι και μια κουταλιά καφέ απο της γιαγιάς !
Ετσι ήμουν σαν παιδί. Οτι ιστορία μου έλεγαν η γιαγιά Βασιλικούλα και η μάνα, το πίστευα. Και δεν είχα λόγο και να μην. Εβλεπα προχθές τα παιδιά της αδελφής μου 5 και 7 και έχασκαν που τους έλεγα κάτι. Το πίστεψαν. Τρόπο θέλουν τα παιδιά !!!
Αντε εις υγείαν του Ιορδάνη!

14 σχόλια:

Coffeemug είπε...

καλή μας μέρα!
Η γιαγιά μου, μου έβαζε από τον δικό της καφέ, λίγο στο πιατάκι και τον ρουφούσα από εκεί. Το αγαπημένο μου!
Πολύτιμες οι γιαγιάδες.

marilise είπε...

ακριβώς και μέσα το ίδιο με την Coffemug μου έκανε η προγιαγιά και οι θειάδες μου κάθε απόγευμα στις 5.00 , ιεροτελεστεία σου λέω !!!
Εσύ Ζουζούνα μου είχες ατην εποκλειστικότητα σου σε συγκεκριμένη μαρκα , άρα πρέπει να είσαι πολύ περηφανη !!!
Στο χω ξαναπεί στις φωτογραφίες είσαι πολύ γλυκό παιδάκι !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Εχετε ακούσει αυτό που λέει, όπου ο Θεός δεν προλαβαίνει να βρίσκεται, στέλνει τις γιαγιάδες?


Kαλημέρα Φυλτζ!
αυτός ο καφές στο πιατάκι, ρε που τον θυμήθηκες!!! αλλά είχα και την μάρκα μου, στο φυλτζανάκι!

ετοίμασες βαλίτσες, ή ακόμη κάνεις λίστες?

γλυκό δεν βλέπω για πρωϊνό κι ανησυχώ!


Καλώς την Μarilise καλημέρα, ναι αυτή η ιεροτελεστία στις 5 ήταν άλλο πράγμα! Και λίγο τυρί φέτα και λίγο κασέρι και κανα παξιμάδάκι, τα θυμάσαι τα παξιμάδάκια?
Αχ, ωραίοι καιροί, που χρόνος τώρα. Δηλ, βρίσκω χρόνο, μην τρελλαθούμε, αλλά με άλλες συνθήκες!

Ναι το σκασμένο, ήμουν γλυκό παιδάκι, μουστρούφικο και κατσουφιασμένο πάντα! χα χα χα, η μανα έλεγε πως μου λείπει ο μπαμπάς μου που ταξίδευε και γι αυτό δεν χαμογελούσα.
Τώρα να με δεις, μέσα στη χαρά και την απάνω σκάλα!!! ολη μέρα ! χι χι χι !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Τ' αγόρια, που είναι τ' αγόρια?
κανα γλυκό, τίποτα σε αλμυρό για πρωί... δεν θα φέρεις κανείς τίποτα?

Ανταίος είπε...

Βάζω έναν Ιορδάνη που με έκανες να το πεθυμήσω κι έρχομαι....
Καλημέραααα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

καλημέρα καλημέρα! πρωίνό σε κόβω σήμερις !!!
κι εγώ στον Τζόρνταν βρίσκομαι ακόμη, ειναι πολύ πρωί για άλλον!

μμμ, πείνασα, πάω για τοστάκι !
πιάσε κι ένα ντόνατς όπως έρχεσαι!

Emmanouela είπε...

Τι έγινε Ζουζούνα μου, πολύ όρεξη βλέπω σήμερις για φαγώσιμα! Κουράστηκες εχτές και θες δυνάμεις??

Υπέροχες οι γιαγιάδες και εμένα ζει ακόμα η προγιαγιά! Τη λατρεύω! Καφέ δεν είχα ποτέ όρεξη να πιω από τους μεγάλους, αλλά έπινα λίγη μπίρα στο τραπέζι από τα 7 μου. Τρελαινόμουν!!

Καλημέρα σας!!! Ντόνατς θέλω κι εγώ άμα φέρετε, ε?!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Nα την χαίρεσαι την προγιαγιά, και να την βλέπεις συχνά. Δεν πρόλαβα προγιαγιά, έζησα με δυο γιαγιάδες, πολλά πολλά χρόνια.

Ντόνατς, απο το πρωί ονειρεύομαι αυτός ο Ανταίος, δεν μου έφερε ένα να φάω την σοκολάτα απο πάνω...!

Ανταίος είπε...

Για να μη μου παχύνεις βρε ζουζουνάκι μου....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

μμμ, το αδυνατούλι. Εννοια σου και διατηρώ την στρουμπουλάδα μου, κι αρέσω!!!

Drmakspy είπε...

Φοβερό... Με έκανε να χαμογελάσω αυτή η αθωότητα που κράτησες μέχρι και πέρα από την εφηβεία σου... Φιλιά...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Χαίρομαι που χαμογέλασες!
αλλά ώρες-ώρες δεν με πιστεύω..

Προχθές ακόμη, μιλώντας με φίλους, είπαν "κρινάκια" για ένα λέλουδο στην βεράντα μας. Απάντησα "Ορσα" το λένε, αντιγύρισα. "δεν ξέρω" ό ένας "Κρινάκια" ο άλλος, "Ορσα" εγώ, αφησαμε την κουβέντα στη μέση!
Οταν το είπα της μαμάς, απάντησε...
"ε, βέβαια κρινάκια". "Ρε μανα, κι εμείς γιατί τα λέμε όρσες"? και ήρθε το τουβλο να μου πέσει στην κεφάλα! "Γιατί μας τα είχε δώσει η Ορσα(λία) η γειτόνισσα". .....
έλα ξαναχαμογέλα με την βλακεία μου αυτή τη φορά 50 χρονώ γυναίκα!!!

Drmakspy είπε...

Θα χαμογελάσω ναι!!! Αλλά δεν το θεωρώ καθόλου βλακεία.... Κρατήσατε την μνήμη του ανθρώπου και της χειρονομίας του, στην μετονομασία των λουλουδιών κι αυτό είναι απίστευτα τρυφερό!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Nάσαι καλά Dr..., σ' ευχαριστώ πολύ. Μ' αρέσει που η μάνα κι η γιαγιά (νύφη και πεθερά κιόλας) κι εγώ τελικά, είμαστε της ιδίας σχολής!