25.7.10

Καλημέρααα...ξυπνήστε καλέ!!

Είπα σήμερα, που η Ζουζούνα μας κοιμάται ακόμα,
να πάρω την πρωτοβουλία και να φτιάξω πρωινό!!
Ελπίζω να μου το επιτρέπεται...


Να ρίξουμε λίγο νεράκι στο προσωπάκι μας όμως πρώτα,ναι;Ακόμα καλύτερα ένα ντουζάκι!
Μη μας φεύγουν τα φλυτζάνια από τα χέρια κιόλας χαχα

Χμ!!Καλέ τι μάτια κόκκινα είναι αυτά;Ντοματόζουμο πίνατε όλο το βράδυ;
Τώρα θα σας φτιάξω εγώ....
Ποτηράκια στο χέρι για γαλατάκι, να καθαρίσει λίγο το εντός μας...
και μη βλέπω μορφασμούς, ορίστε μας!!

Όχι Φυσικένια, δεν θα πας να ξαναπλείνεις τα δόντια σου εσύ.Μετά λέμε..
Κι εσύ Coffeemug σταμάτα να ξύνεις νευρικά τη μύτη σου..θα τη γδάρεις πια!!

Λοιπόν,μαζώχτε τα χέρια σας πάνω απ'το τραπέζι να φέρω και τα υπόλοιπα, και δεν θέλω γκρίνια και τσακωμούς ναι;
Σιωπηλή κραυγή σταμάτα να παίζεις με το μαχαίρι,θα βγάλεις κανένα μάτι λέω...βρε που έμπλεξα...

Τι είναι αυτό...είπα να μαζέψετε τα χέρια από το τραπέζι, όχι να τα βάλουμε στις τσέπες Merlin...

Ελπίζω να σας αρέσουν,δεν δούλευε και το μίξερ και καταλαβαίνεται..
Νερένια σταμάτα να μουρμουράς σε ακούω..είπαμε, έχει καφέ!!!
Εσένα Αντιγόνη στο έχω ξαναπεί...δεν πλέκουμε στο τραπέζι...θα βγάλεις κανενός τα μάτια με αυτές τις βελόνες!!Τι τραβάω ο Μάγειρας...


koulpa αν δεν σταματήσεις να χτυπάς το πιρούνι στο τραπέζι δεν έχει μαμ, τελεία και παύλα!!!

Αυτό το κελάηδισμα τι  είναι;Το ακούτε;
ΑΑααα η φωνούλα της Ζουζούνας μου είναι...ξύπνησε το πουλάκι μου!!Έρχομαι,έρχομαι...

19 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Καλημέρα, καλημέρα..μόνον εγώ πουλάκι μου είμαι ξύπνια τα πρωινά πάντα..δεν πρόλαβα και πρωινό για τον εαυτό μου ..ήρθα στην ώρα.Για να δω..έχει πολλά ο μπουφές..θα πάρω βέαβαι καφέ, λίγο χυμό, κάτι τηγανίτες με μέλι βλέπω στο τέλος ..ή τις φαντάζομαι; αυγά πρωί πρωί δεν τα μπορώ , το κεκάκι θα δοκιμάσω αν και έχω σπίτι δικό μου μα εκε΄πινο με τη σοκολάτα είναι σαν να με ..φωνάζει έλα να με φας. Ευχαριστώ ..θα καθόμουνα να τον πιούμε μαζί μα ..δεν βλέπω άλλους και δεν την αντέχω τη μοναξιά.

koulpa είπε...

xaxaaxa καλημερούδια καθυστεριμένα.. κοιμήθηκα 4 βράδυα στην αγροτική κατοικία.. χωρίς νετ.. μώλις ήλθα να ξεσπασω λίγο από την έλειψη.. :):)
μμμμμμ ποτέ δε χτυπώ το πυρουνι μου αναιτίως.. μπορεί να το έχω ελλατώσει το φαγητό.. αλλά όχι κι έτσι.. τώρα πέρνω κι εγώ ένα δεύτερο πρωινό.. έτσι για την παρέα.. που είναι η παρέα; :):)

Ανταίος είπε...

Καλημέρα και καλή Κυριακή

Αχτίδα μου σκούπισε τα χέρια σου από τις μπογιές και κόπιασε...

Καπετάνιο μου καλώς ήρθες πίσω στον πολιτισμό (;;;)

Δραπέτης είπε...

Καλημέρα!! Φούσκωσα! :)

Ανταίος είπε...

Εμ κι εσύ Δραπέτης πράμα πλακώθηκες πρωί πρωί.
Να δω πως θα ...δραπετεύσεις τώρα!!χαχαχα

Emmanouela είπε...

Καλέ, εσένα θα σε πάρω και στο Eating Around τώρα που βαριέμαι να μαγειρεύω με τις ζεστες!!! Καλός είσαι, ντάξει θέλεις λίγη προσπάθεια ακόμα για να με φτάσεις, αλλά στα κέικ είσαι καλός, οφείλω να το ομολογήσω!!
Καλημέρες!!!

marilise είπε...

Πολυτάλαντος μας προέκυψες !!!!
Όλα αυτά τα κάνεις και τον χειμώνα για να σέ έχω υπόψη μου , να σε φιλοξενώ Σαββατόβραδα ......
Ακου αν σου περίσσεψε τίποτις απο το πρωινό και έχεις και γλυκό του κουταλιού θα περάσω για καφεδάκι το απόγευμα μετά την παραλία , μιας και όλοι φύγανε γι αλλού !!!!

Ανταίος είπε...

Emmanouela είπε...
Καλέ, εσένα θα σε πάρω και στο Eating Around τώρα που βαριέμαι να μαγειρεύω με τις ζεστες!

Χμ δεν έχω πρόβλημα εγώ,αλλά επειδή πρόκειται για ανταγωνιστικό Blog θα ήθελε να μιλήσετε πρώτα με την Ζουζούνα!!
Αν με αφήσει έρχομαι...χαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Ο/Η marilise είπε...
Όλα αυτά τα κάνεις και τον χειμώνα για να σέ έχω υπόψη μου , να σε φιλοξενώ Σαββατόβραδα ......

Είμαι 4 Saisons αγαπητή marilise,οπότε τέτοιο πρόβλημα δεν υφίσταται.
Όσο για το απόγευμα μην ανησυχείς,σίγουρα θα βρεις κατιτίς για το καφεδάκι σου..
Πέμε μόνο πως τον πίνεις να το έχω έτοιμο..

Coffeemug είπε...

Κριμα! να χάσω τέτοιο πρωϊνό. Μα πού είχα το μυαλό μου!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eγώ ηρθα να φάω τα αυγά για βραδυνό!
Οχι δεν κοιμώμουν. Ρεποζάριζα!
Απο αύριο θα σας παραλάβω, εγώ...
αν και η κα Φυλτζανοπούλου για πρωί πρωί, θα μας σερβίρει καφεδάκι!

Ανταίο, ΑΞΙΟΣ!!!! ΠΑΝΑΞΙΟΣ, να παιδί για σπίτι!

Εmma, Κάτω τα κουλαδάκια, θα γίνει Meeting, και θα αποφασίσουμε ΑΝ... Τον Σεπτέμβριο. ως τότε να στρώσεις πωπό να μαγειρέψεις α!
Εδώ τρείς είμαστε, αν φύγει και ο κούκος, τι θ' απογίνω?
εεεεεεεεεε?

Ανταίος είπε...

Coffeemug είπε...
Κριμα! να χάσω τέτοιο πρωϊνό. Μα πού είχα το μυαλό μου!

Να φανταστώ, στη Λευκάδα μήπως;;;χαχαχα

Ανταίος είπε...

Ρεποζαρίσματα και σούρτα φέρτα θα κοπούν,εν ενθέτω χρόνω!!!
Άιντε γιατί αααααα...
χαχαχαα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μια Κυριακή μου μένει κύριε Ανταίε μου!
Μια Κυριακή να ρεποζάρω!και πλακώσανε τ' ανήψια απο το μεσημέρι...

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ένα φεγγάρι λησμονιάς
Χαρούμενο αλήτης
Να διώχνει πάντα μακρια
Τα σύννεφα της λύπης…

Καλή εβδομάδα!

Coffeemug είπε...

Ηρθα για το πρωϊνό.
Αθήνα είμαι ακόμα. Και μια και το έχασα χτες είπα να σε επισκεφτώ σήμερα. Βρήκα και τί θα φάω. Εκείνο το κέικ βανίλια και τον καφέ τον πίσω πίσω με το γάλα. Απ΄όλα έχεις. Μας προσέχεις πολύ :)))

Emmanouela είπε...

Καλέ Ζουζούνα, παρεξήγησες! Δεν μιλώ για κανονική μεταγραφή, για μια εξωτερική συνεργασία τονε θέλω τον σερ Ανταίος!! Να με βοηθά λίγο δω χάμω που ιδρώνω πάνω απ' το τσουκάλι ολημερίς!

Ανταίοοο, σε είπε Κούκο!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

καλημέρα, και θέλω να καταθέσω πως ο Κούλπα, χτύπαγε το πιρούνι στο τραπέζι, τον είδα, γιατί του έφαγα τρείς ολόκληρες μπουκές!!!!

Emma, θα το σκεφθούμε! εδώ ο κόσμος καίγεται, κι εσύ στο τσουκάλι σου! κάτσε να περάσω με το κουτάλι μου.

Μεταφέρετε τις συζητήσεις παραπάνω, να μην γράφουμε δώ κι εκεί!!!

Ανταίος είπε...

Έτσι με λέει όταν είναι στα καλά της.
Όταν όμως είναι θυμωμένο, χρησιμοποιεί
άλλο πουλί...με λέει Μπούφο!!!
Αλλά αυτά είναι δικά μας κυρά emma μου και παρακαλώ πολύ!!
(μεταξύ μας...εγώ όταν δεν με ακούει την λέω ...καρακάξα χιχιχιχι)