24.7.10

Σαββατοκύριακο και όχι μόνο,...... στην παραλία



Σκεπτόμουν, για ΣΚ, και την επόμενη εβδομάδα, να μεταφέρουμε το καφέ στην παραλία. Ας το κάνουμε beach bar !
Να φορέσουμε το παρεο μας, την σαγιοναρίτσα μας, να αισθανούμε πιο άνετα, να αράξουμε στις σκιές και στον ήλιο για ένα ποτό. Να κάνουμε μακροβούτια, προσοχή στα σκυλόψαρα, στον Ωκεανό, σας έχω πάει, όχι πολλά θάρρητα!!!.
Απο το πρωί ως το βράδυ. Οποια ώρα βολεύεται ο καθείς.

Η ρουτίνα που περιμένει μερικους απο εμάς, απο Δευτέρα, μας το επιβάλει θαρρώ, τι λέτε κι εσείς?

Το μενού, περιλαμβάνει

πρωί πρωί για τους αξημέρωτα, ελληνικός και γαλλικός (ζεστός καφές ν' ανοίξει η φωνούλα).
10.30 - 11.00 πμ. σερβίρεται φρέννντος!

12.00- 14.00 μμ. σερβίρουμε σνάκ και κόλα (όχι UHU βρε!!!)

14.00 - 16.00 μμ το κατάστημα έχει μενού για τους πεινασμένους

18.00 - 20.00 μμ αναψυκτικά και φρούτα

21.00 - ως το πρωί, αλκοολουχα!!!

Ναι δεν έχουμε φραπεδιά. Δεν είναι της τάξεώς μας! Στον Ειρηνικό βρισκόμαστε, βολευτείτε με κάτι άλλο. Στις προμήθειες χώραγε μόνο ο ελληνικός, άσε που κοψομεσιάστηκα με το κουβάλημα, κι ένα χέρι δεν βάλατε!

Bοηθάτε βρε παιδιά, Γιαγιά Αντιγόνη, θα φτιάξεις γλυκά του κουταλικού, Κραυγούλαααααααααα, να φωνάξω δυνατά, που είσαι, θα κάνεις ένα - δυο γεύσεις παγωτά νάχουμε να τρώμε? Εμμανουέλα, ανάλαβε το γαλακτομπούρεκο, χρυσό μου, Φυσικένια τα καταϊφια, τα ξέμπλεξες, νάχουμε κι ένα σιροπιαστό? Κούλπα, αμα δεν φτιάξεις λουκουμάδες, σ' έφαγα.... Ανταίο, να αναλάβεις το μπάρ? το βράδυ εννοώ. Ο Μάγος, που είναι, μέρες έχω να τον ακούσω. Την έκανε και δεν μίλησε ή ποιεί την νήσσα? μεταμορφωμένος. Ο Μάγος, λέω, τι θα φτιάξει? περιμένω... Ποιός άλλος θα είναι εδώ να αναλάβει αρμοδιότητες. Οχι όλα στο χέρι τα περιμένετε. Εδώ ευτυχωωωως, δεν έχει σκούπισμα.
Ολη μέρα, κυρία Φυλτζανοπούλου μου, θα βοηθάς, να αναλάβουμε καφέδες, χυμοί, αναψυκτικούλια και σνακάκια? Ολη την εβδομάδα, εννοάω, μην ρεποζάρεις! Εδώ, είσαι next γουίκ ε?

Περιμένω. Και δεν βλέπω και αναρτήσεις στο πρόχειρο για τα πρωϊνά, τι έγινε? η Havajana, δεν βοηθά το μυαλό να συγκεντρωθεί? χμ....

5 σχόλια:

Coffeemug είπε...

μέχρι Τετάρτη θα κάνω ότι θέλεις. και σούπερ μηχανή εσπρέσσο διαθέτουμε! Μετά...Λευκάδα, να μαυρίσει και λίγο το κορμάκι μου. Τί λες;

Ανταίος είπε...

Καλημέρα!
Τι καλημέρα δηλαδή που άρχισε στραβά..

Δε μου λες κυρά Ζουζούνα μου-αν κατάλαβα καλά,όλοι μέρα ραχάτι και πλιτσ πλάτσ,για όλους και το βράδυ θα δουλεύω εγώ που θα διασκεδάζεται εσείς...ε όχι,αυτό δεν το θέλει ούτε ο Ποσειδώνας!!
Βρες άλλον ένα για τα ρεπό μου,και το συζητάμε!!χαχααχ

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kυιρία Φυλτζανοπούλου μου, αποτελείωσε το έργο σου , στο πρόχειρο και σου το ανεβάζω Δεπτέρα! ναι?
Αει, φύγε κι εσυ να γίνεις αραπάκι, να δω τι θα καταλάβεις!!!

ναι ναι σ' επιτρέπω.....
την καλημέρα μου




Ανταίος, γιατί στραβά ? Ακουσες το 41 και σε πήρε απο κάτω? βάλε μια λεκανίτσα νεράκι και μπλουμ το ποδαράκι μέσα... κρατάει δροσιά!
Δουλειές? Ποιός είπε για δουλειές. Τόχω γω το παλλικάρι μας για δουλειές?
Αιώρα θα σου φέρω
κάτ' απ την μπανανιά
αέρας να φυσάει
και όρτσα τα πανιά!!!!!

πως με κάνεις και ριμάρω δεν ξέρω
άντε τα λέμε μετά το φαγητό.

Ανταίος είπε...

Πως με τουμπάρεις,πως με τουμπάρεις!!!Τουμπαρίστρα χιχιχι

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Οπως κουβαρίστρα, στρογγυλή και να τσουλάει στην κατηφόρα!!! χι χι χι