23.7.10

Για τη Νερένια που μας τη κοπανάει..


Τα πλουμιστά σου τα φτερά, τ'ασημοστολισμένα,
που λάμπουν και φεγγοβολούν όταν τα πεταρίζεις,
βγάλτα για λίγο,να χαρείς,κάτω απ'αυτό το δέντρο,
και με το φως του φεγγαριού νίψου να ξαποστάσεις.


Βλέπεις, ο δόλιος προσπαθώ ,μέρες να σε προκάνω,
να ξαναδώ τα μάτια σου,ν'ακούσω τη φωνή σου,
που μαγεμένο μ'άφησαν και με τραβούν κοντά σου.
Μα εσύ γελάς, πάλι πετάς, και φεύγεις μακρυά μου,
και μένω μόνος στο βουνό,ν'ακούω τα ουρλιαχτά μου.




Ανταίος



ΥΓ:
Το ποίημα εμπεριέχει λέξεις και έννοιες εντελώς συμβολικές ή μεταφορικές.
Για να γίνει καλύτερα κατανοητό θα κάνω ένα μικρό σχολιασμό.
Τα πλουμιστά φτερά και η λάμψη τους, δείχνουν πνευματική ανωτερότητα,
καθώς και χάρη στη χρήση της γλώσσας.
Το φως του φεγγαριού συμβολίζει την έμπνευση.

Βλέπεις, ο δόλιος προσπαθώ ,μέρες να σε προκάνω

 Αυτά τα λόγια, θέλουν να  τονίσουν το μάταιο και το άνισο του να προσπαθούμε
να ξεπεράσουμε κάτι, που είναι πέρα από τις δυνάμεις μας και τελικά ανώτερο.

να ξαναδώ τα μάτια σου,ν'ακούσω τη φωνή σου
Αυτά τα λόγια έχουν να κάνουν με την οπτική ματιά
και τη φιλοσοφία ζωής,που η Νερένια έχει για τα πράγματα,
και με τα οποία λίγο πολύ συμφωνώ.

Μα εσύ γελάς, πάλι πετάς, και φεύγεις μακρυά μου
Αναφέρεται σαφώς, στην απουσία της για μια βδομάδα που επίκειται.

και μένω μόνος στο βουνό,ν'ακούω τα ουρλιαχτά μου.
 Θέλει κι εξήγηση αυτό; Απλά δεν μου αρέσει το προηγούμενο!!


Να περάσεις όμορφα Φτερωτή....


23 σχόλια:

Artanis είπε...

Καλά να περάσει...
Καλημέρα από μια μια βροχερή -και παγωμένη μέχρι το κόκκαλο- ΝΖ...

Φυσικένια είπε...

Kαλά, έχω μείνει άφωνη με τον περιφτερα....

Νερένια μου να περάσεις καλά... Και μη φορτώσεις προσδοκίες πολλές στις βαλίτσες...

Coffeemug είπε...

Καλές διακοπές! και να γυρίσεις με τις βαλίτσες γεμάτες ιστορίες, αναμνήσεις και γέλια!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

"έγραψες" Ανταίο, υποκλίνομαι! την καλημέρα μου !

Μικρή συνεταίρα, καλο ταξίδι, καλή διαμονή και καλή επιστροφή, γιατί που θα πας, εδώ θα γυρίσεις


ζζζζζζζζζζβουριχτά ! εις αμφοτέρους

Emmanouela είπε...

Τυχερή Νερένια!! ΚΑΙ διακοπές ΚΑΙ προσωπικό ποιητή!! Σε χαιρετίζουμε και σε περιμένουμε πίσω με λαχτάρα!!

Είδες οι περιφτεράδες?!!

Νερένια είπε...

xaxaxa .... σας ευχαριστώ κορίτσια να ξέρετε πως θα μου λείψετε!!

Ανταιε ω! Ανταίε ..... το ευχαριστώ είναι λίγο

(θα περάσω από το περιφτερο να σου αφησω εκεινα τα € που συμφωνησαμε!!!)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Νερένια μου, να περάσεις καλά και να ανταμώσουμε με τις εντυπώσεις μας!!

Την μουσική ποιος θα την γράψει;

Emmanouela είπε...

καλά, εγώ το'χω πει πολλές φορές ότι πρέπει να βγάλετε το μπλογκ σας σε cd!! Τη μουσική ας τη βγάλει κάποιος εθελοντικά, θα γίνει σίγουρα διάσημος, έτσι κι αλλιώς!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Εmma, θα αναλάβεις την παραγωγή?

Νερένια είπε...

Αντιγόνη ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ... χωρις διαπραγματευσεις.... και θα γυρίσουμε να έχουμε να λέμε!!!!


Εμμανουέλα μου ... θα σκεφτώ στις διακοπες το cd.... μην περιμενεις τίποτα της εποχης ... ειμαστε και μεγαλομπουμπουδες :)

Emmanouela είπε...

Κάτσε, παραγωγή είναι αυτό που χρηματοδοτείς?? Μπά, όχι μωρέ, άστο! Γράφω όμως μουσική άμα θέτε!!!!

Και κάνω και τον μάνατζερ!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Emma, κάτσε και σούχω δουλειά απο εβδομάδας!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια, πολύ ήσυχη σε κόβω, δεν έχουμε πιεί τρεις καφέδες, δεν έχουμε ανοίξει το μάτι, ή έχεις πέσει ξερή απο την ελεγεία.

Emmanouela είπε...

Τέλεια!!!! Τη μουσική δεν πιστεύω να τη θέλετε σε νότες! Με το στόμα τη μουρμουρίζω!! Στο μανατζαριλίκι όμως είμαι, αυθεντία!!!

Νερένια είπε...

βλέπω βρε ..... αλλά στο τελος ξουριζουν τον γαμπρο!!!!

Φυσικένια είπε...

Βρε θα το ξουρίσεις το παλλλληκάρι; Τι αχαριστία...!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, όχι δεν θα ξουρίσεις κανέναν, εμένα μου αρέσει το μουσι! α!

Φυσικένια είπε...

Μετά την έκδοση του cd να προσθέσουμε στον τίτλο "και δυο χορεύουν" να είμαστε στο πνεύμα!

Emmanouela είπε...

Άσχετο, αλλά το αναφέρω!!!

Ορίστε, τον τρομάξατε τον κιμπάρη με τα παντρολογήματα και εξαφανίστηκε!! Κάνω να μπω στο μπλογκ του και λέει δεν υπάρχει αυτό που ψάχνω!
Τον Δον Πιταν, ντε!!!!
Όπου φύγει, φύγει!!!

Νερένια είπε...

Αμαν ρε κοριτσια ... καλα θα τον αξούριστο ... αμα ειναι να εχει σουξε ...τον αφηνω με τα μουσια και ότι γίνει!!!



Ησυχάσατε μεσα στην ανησυχία σας γλιέπω....

Νερένια είπε...

Φευγωκαιμεβούλαπια!!!

κοιτάτεναπεράσετεκαλαναπροσεχετενατακάνετεγυαλιακαρφιακαιναδωτιθαπεριμαζεψωαμαγυρισωωωωωωωω!!!!!!!


Ναπροσεχετεεεεεεεεε!!!!Φιλιαπολλάμουλειπετεηδη ...

(σας μπερδεψα;; όχι τι έτσι θα έφευγα;;; χαχαχαχαχα)

Emmanouela είπε...

Καλά, αυτό θα το διαβάζουμε μέχρι να γυρίσεις, προσπαθώντας να βγάλουμε νόημα!!!

Καλά να περάσεις!!!! Καλές βουτιές!!!!! Φιλιά!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Tι έγινε? Φύγαμε όλοι? Ωρα για σιέστα?
εεεεεεεεεε?
μ' ακούει κανειιιιιιιιις????