21.7.10

Οχι ότι είμαι κουτσομπόλα!!!




Ελα Μαιρούλα, στα μπιφτέκια βάζεις πολύ κρεμμύδι;
Καλέ τα έμαθες τα χαίρια του μπατζανάκη μου ε;…
και ξέρεις σου μιλώ σαν δικό μου άνθρωπο, γιατί
δεν μου αρέσει να κρίνω.. την κεράτωσε..μάλιστα!

Είπες βάζεις και ρίγανη;
Α, καλά.. που λες η Σούλα, μπορεί να είναι κουνιάδα μου
αλλά καλά να πάθει της τα λέγαμε.
Βρε δεν θα πικρίσει, η ρίγανη αν την βάλω στην αρχή; …
Που λες αυτή το μόνο που την ένοιαζε ήταν η μεζονέτα που έχτιζε…
τι δεν στο έχω πει;..
είδες μωρέ δεν μ’ αρέσει να ανακατεύομαι…

Να βάλω φέτες ντομάτας από πάνω;…

Μου ήθελε και μεγαλεία η μαντάμ από το Αιγάλεω..
αλλά τι να πεις ας τα λουστεί τα κέρατα…

Τις πατάτες κυδωνάτες τις κόβεις;

Σου έχω εμπιστοσύνη και σου μιλώ έτσι, αλλά μου κάνει εντύπωση
τα λεφτά πού τα βρήκανε με ένα ξερό μισθό εφοριακού;

Τον φούρνο πάνω κάτω; Στον αέρα;

29 σχόλια:

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

O καφές με ρίγανη?


χα χα χα χα χα !!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θα ρωτήσω την φίλη γιατί τώρα δεν αδειάζω..παρακολουθώ τον καυγά της Σούλας!

marilise είπε...

Κουτσομπόλα πτπ πτπτπτπτπ κακά , κοινωνικό σχόλιον απο ανδιαφέρον , καλά και αυτή η Μαιρούλα , δεν βάζει κανέλλα .....

σιγά σιγά μην στραβοκαταπιείς μόσχος και κανέλλα χρυσάφι μου !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Oχι όχι

"Ενα υγιές ενδιαφέρον για την ανθρώπινη φύση" το λέμε!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και κανέλα; Θα ξαναπάρω τη Μαιρούλα γιατί έμαθα και άλλα για την Φωφώ..

Η κοινωνική κριτική απομακρύνει το...στρες ναι καλέ γιατρός μου το πε!

Νερένια είπε...

σχολιο;;;;;

σχόλιο;;;; που πήγε;;;;


έλαγα λοιπον (αν δεν εμφανιστει) ότι αν κατακρίνουμε εδω μέσα την κοινωνική αμφιταλάντευση ανάμεσα σχόλια και κους κους ...ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ!!!!!

πανω που πάει να βγάλει τα έξοδα του!!!

και σε ρωτώ Αντιγονάκιιιι,

λιγουλάκι κύμινο δε βάζετε;;
Τι έγινε με τον παρατρεχάμενο;;; Τον χώρισε ή το κατσικώθηκε το κέρατο;;;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κύμινο μόνο στα σουτζουκάκια!

Εγώ δεν ξέρω, η Μαίρη τα λέει που τάχα είναι καλή μαγείρισσα (μεταξύ μας αυτά)

Και οι Σούλες δεν χωρίζουν ποτέ τις "μαζονέτες"..όπως λέει μια ψυχή!

Καλέεεε μου καίγεται ο ταψής!!!

Φυσικένια είπε...

Καλά βρε Αντιγόνη, δεν το ξέρεις;
Ποια λεφτά του εφοριακού... προχτές ήτανε στον άντρα, της αδελφης της κουνιάδας μου...

Μμμμ... κυδωνάτες τις πατάτες είπαμε;
Αχ...
τι να στα λέω...
100 χιλιαρικάκια του έφαγε... για να μην μιλήσει για πλαστά τιμολόγια!
Χα! θα κάνει και πισίνα στη μεζονέτα! θα δείτε!

Την κανέλα τη βάζεις στην αρχή, να βγάλει πολύ άρωμα ή προς το τέλος;

Ναι, και σκοτίστηκε αυτή για το κέρατο! Το κατσικώθηκε και είπε κι ευχαριστώ! Εμ... μεζονέτα είναι αυτή... με πισίνα, μαρμαροκολώνες... δεν είναι παίξε γέλασε!

Να βάλεις και φετούλες ντομάτας να γίνει ζουμερό!
Και το άλλο; της έταξε και μερσεντές της κυρίας για να της βουλώσει το στόμα της, καλέ! Και γούνα βιζόν της αρκούδας... Θε μου, σχώρα με...
Εγώ κουτσομπόλα δεν είμαι, Αντιγόνη μου, με ξέρεις... από ενδιαφέρον βέβαια... για την κόρη τους βρε!

Τι; δε τα ξέρεις; Με κείνα και με τ' άλλα ξώκυλε το παιδι και δεν έχει συμμαζεμό!

Άμα θες βάλε και λίγο κορίανδρο που είναι αφροδισιακός!

Αχ... και βαχ..... Αααααααααααα! καλέ το φαγητό μου!!! πάω πάω, θα τα πούμε αργότερα για τα χαΐρια της μικρής!

Νερένια είπε...

καλε να βάλετε λιγουλάκι κυμινο ίσα ισα ...θα δείτε τη διαφορά!!
Ωστε μεζονετα και πύργοι η κυρα φωφωκα... μαιστα ...

να βάλετε και λίγο μελι στις πατατες χάρμα γίνονται...

Τότε καλό είναι το κέρατο και με γούνα και χωρίς τι να λέμε...

καλα κουτσομπόλες δεν είμαστε αλλά αφου ανεχτηκε ενα κερατομπουλο ... δε μπορεί θα εφαγε κι αλλο!!!

Φυσικένια είπε...

Kαλέ, ναι; Για λέγε! από ενδιαφέρον βέβαια ρωτάω...
Μέλι ε;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλέ όχι δεν είμαστε κουτσομπόλες!!!

Ενα καφέ ήπιαμε, να μη μιλήσουμε και λίγο;;

Και μέλι είπες;;;

Νερένια είπε...

Ναι μελάκι ...γιαμ γιαμ...

εμ λέω εγω αμα περάσει ένα κέρατο...γιατι να μην περάσει κι αλλο;;

Νερένια είπε...

Μια κουταλια μπαμπάτσικη μέλι ...να λιώσει με το νερακι και το λεμονακι ... να περάσουμε τις πατατουλες από αυτό πριν τις στώσουμε στο ταψι...και μετα τις λούζουμε από πάνω... ένα χρωμα μουρλια και μια γευσηηηηη ...μου έπεσαν τα σαλια παναθεμα !!!!


Για πες και συ ρε Αντιγονάκι!!

Φυσικένια είπε...

Και το παιδί να γυρίζει δώθε κείθε σαν την άδικη κατάρα;

Το μέλι εγώ το βάζω και στο κοτόπουλο! Γίνεται.... λουκούμι!!!

Που λες, μέχρι χαλκά στη μύτη έχει περάσει το θηλυκό!!! Δεν βαδίζει καθόλου καλά... να το φωτίσει ο θεός γιατί δεν το βλέπω καλά!

Προχτές κατέβηκε από μια μηχανάρα... με αλλους δυο σερνικούς! Κι αντιπροχτές καθότανε στο παγκάκι μ' ένα μαλλιά και.. μπαλαμουτιαζότανε... θε μου σχώρα με!

Κουτσομπόλες εμεις; Απαπαπαπα!!! ε, ας τις μαζέψουνε τις μπομπές τους!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

κοινωνική κριτική ε; βγάλτε τα φτυάρια τα μεγάλα καλέ.χαχαχαχαχα.φιλάκια σε όλες.

Φυσικένια είπε...

Ax... το γύρισα το φαΐ μη μου κολλήσει...

Που λες, γιαβρί μου, σουρτούκω μεγάλη η κόρη! Και με βλέπει η Φωφώκα προχτές και τι μου λέει!
Εσύ καλέ, γούνα δεν έχεις; Τι να της πω εγώ; ΠΟυ να κλείσει ο βρωμόστομάς της της σκρόφας, θε μου σχώρα με!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το μέλι δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά με πήρε η Μαιρούλα και μου είπε πως είναι τέλειο...

Σου είπα τι έκανε ο γιος της, με το ανήλικο;;;;
Δράαααμα άσε γιατί δεν είμαι κουσκουσιάρα αλλά έχουν τρεχάματα...

Πάει κάηκαν τα δόλια τα μπιφτέκια!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

To μέλι δεν θέλει λεμόνι, χυμό απο μισό περτικάλι θέλει.
Αλλη γεύση, άλλα κόλπα.

Και αυτή που ήταν προχθές με τον πρώην γιατί τάχα μου είχε τα γεννέθλια΄του? τι έκαναν ως τις 2 το ξημέρωμα, κάλτσες έπλεκαν? Α, ο δόλιος ο άλλος, που τον έστειλε να κοιμηθεί...

Τα μπιφτέκια πως τα φτιάν'ς?

Νερένια είπε...

Ναι βρε σου λέω το μελάκι θαυμααα...


εγώ πάντως αμα μου φέρει ο καλός μου τίπουτις γουναρικά ή γαμωδακτύλιδα .. στη μούρη θα του τα τρίψω ... θε μου σχώρα με δηλαδη βεβαιως και ως εξ επι τουτου!!!

άσε που εμας η γειτονια είναι τιγκα στη κάμερα... βλέπεις ο γειτονας εχει στριπτιζομάγαζο και φοβαται ο ΄χεστης...

ρε λες ο δικός μου να του κάνει κοινωνικες επισκέψεις στο μαγαζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;


Βουή του μαύρηηηηηηηηηηηη!!!!!!
Τα ρεντίκολα !!! οι ρεμπεσκεδες!!!!

Φυσικένια είπε...

Τι έκανε καλέ ο γιος με το ανήλικο; Για πες;;;!!!

Emmanouela είπε...

αχαχαχαχα!! Θεά η Μαιρούλα!!! Μπράβο σας που το θυμηθήκατε, γέλασα πολύ!!! Βάλτε και μαντάμ Σουσού!!! Την αγαπώ την Παναγιωτοπούλου!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πάνε να τα κουκουλώσουν!!!!!!!

Μόλις βρω την Πέπη θα μάθω!!!

Οχι πως και εκείνη ανακατεύεται, αλλά μένει από κάτω και ο φωταγωγός είναι απλά ο καταδότης!!!!

Φυσικένια είπε...

Kαλέ, η Πέπη δεν είναι που της είχε πέσει ένα σκουλαρίκι στο φωταγωγό και είχε φάει τα λυσσιακά της να το 'βρει; Μου το 'χε πει η Κατίνα που μένει από κάτω απ' τη Φωφώ! Είχανε λέει γίνει βίδες στην πολυκατοικία!! Η Φωφώκα μαλλιοτραβούσε την Πέπη πως την παρακολουθεί κι αυτή της φώναζε πως έδιωχνε τις κατσαρίδες που βγαίνουν απ΄ το βρομόσπιτό της!!! χαχαχα!
Γιατί -χώρια το κέρατο- είναι και σκατονοικοκυρά!!! σου λέει τρέχουνε οι κατσαρίδες στο σαλόνι η μια πίσω απ' την άλλη! γλέντι!

Φυσικένια είπε...

Όχι πως με νοιάζει δηλαδής... συζήτηση κάνω... θέ μου σχώρα με!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Α, γειά σου αυτή είναι!!!
Οχι είδες τα χάλια της;;;

Μου έπιασε ΚΑΙ το νερό για τα μακαρόνια, τρέχωωωωω

Φτιάξε και ένα espresso να στυλωθώ,
να πάρω και το χάπι και έρχομαι να σου πω τα κουσέλια της......

Νερένια είπε...

Τι λες βρε;;; τωρα το θυμήθηκα ... δεν του ειχε πέσει του λεγάμενου και ενα μοβουλιι σουτιεν που το είχε παρει δωρο της σουρτούκας του και το ειχε κρύψει σε ενα καρφί ... τον αθεοφοβο ... στον φωταγωγο σαν σιγουρη κρυψωνα... και ήρθε κι αυτη η Ποκοπίκου και πεταξε τα βρομόνερα της και το έστειλε στο υπόγειο;;;

Και μετα κατεβηκε ο λεγαμενος ... ταχα μου ντε για να δει για την απολύμανση;;;

Ξεχασμένο το χα ..αλλά μια που το φερε η συζήτησις ...καθότι όλες ξερετε ...στόμα έχω και μιλιά δεν εχω....

yannidakis είπε...

εχω περιμενω την συνεχεια της ιστοριας.
Γυρισε ο κυριος συζυγος και δοκιμασε το φαγητο. Πως αντεδρασε; αν του αρεσε ολα καλα, αν ομως οχι, τοτε εχουμε ενα θεμα με την κουνιαδα που καλα να παθει δηλαδη :[

Νερένια είπε...

ψιτ ψιτ....

κερνάω τσιπουρακι με μεζε....

Merlin είπε...

Δεν υπαρχεις Γιαγια Αντιγόνη! Συλλεκτικη αναρτηση...


Τα μαθες για την κορη της Βαγγελίτσας;;; Με γιατρό..και παντρεμεν0-χωρισμένο! Αμεεε