20.7.10

Η στρίτζω ταξιδεύει!!!!




Με τσιγκλίσατε, δεν πταίω εγώ κι άρχισα τις ταξιδιωτικές αναμνήσεις. Διότι περί αναμνήσεων πρόκεινται!!! περί το 95-96. Οτι δεν μ' αρέσει το πετώ απο την μνήμη, δεν παύει όμως να ευρίσκεται στο βάθος!

Αφού "ξεδίπλωσα" δυο ταξίδια στα σπίτια μου, ήρθα εδώ να γράψω για ταξίδι στην Κρήτη με καράβι... Διότι, είπα να κάνω την καλή, να κατεβάσω εγώ 2 αυτοκίνητα και οι άλλοι να έρθουν με πτήση, γιατί δεν προλάβαιναν.
Τα δύο αυτοκίνητα ήταν των άλλων...Εγώ ενοικίασα μόλις έφθασα εις Ηράκλειον! Τους τα παράτησα στο λιμάνι και πήγα, εκεί που θα μέναμε. Είχα κάνει τις κρατήσεις και είχα ζητήσει 2 καμπάνες για τους 4 και για 2 είχα κρατήσει στο κεντρικό κτίριο γιατί εγώ δεν είμαι της ταλαιπωρίας...

Ολη νύχτα ξάγρυπνη στην γέφυρα - ναι εκεί που απαγορεύεται - γιατί δεν μπορώ ούτε σε καμπίνα να κλειστώ, ούτε να καθίσω με την πλέμπα! στα σαλόνια. Τος παν, μου κάνανε το χατήρι, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες.... αλλά δεν πειράζει, το δικό μου πέρασε έτσι κι αλλιώς... αυτό μετράει...

Φτάνω στο ξενοδοχείο, αξημέρωτα. Δεν είχαν έτοιμες παρά τις καμπάνες, γιατί δεν μας νοιάζει. Βολεύομαι κι αρχίζω να βρίζω. Δεν μ' αρέσει αυτό το στύλ, θέλω η πόρτα μου και την μπαλκονόπορτα, να κλειδώνει και στον περίβολο να μην παίζουν σκασμένα. Για αιρκοντίσιον, δεν συζητώ.

Ξεκινώ να κάνω μπάνιο, κόκκινη σημαία στην παραλία, τεράστια κύματα. Βρε μια χαρά η Βουλιαγμένη, τι το θέμε το πελαο... Στην πισίνα, της αναταραχής. Πάω μια βόλτα λέω, δεν γίνεται αλλιώς. Παίρνω το τουτούνι, θυμώμουν ένα μέρος που ήθελα να δω... τρεχοβολώ (με προσοχή στους βλαχόδρουμους, δεν είμαστε και μαθημένοι).

Βλέπω ότι είναι να δω, τρώω ότι ήταν να φάω, κάνω μια βόλτα στην παλιά πόλη... εντάξει... περνάει η μέρα. Αντε να κοιμηθούμε. Πάω να μπώ, 69.000 μαμούνια όλα μέσα... Ρωτώ την ρεσεψιόν, "δεν βάλατε κατολ" μου λένε.... Εγώ το κατόλ δεν ξέρω τι είναι... ξαναρωτώ αλλά θυμάμαι πως έιναι κάτι που βρωμάει... ναι δεν θα το βάλω. Κάνω μια βόλτα στην πόλη και επιστρέφω για φαγητό στο ξενοδοχείο.

Πέφτω για ύπνο νευριασμένη κάργα. Κοιμάμαι όσο κοιμάμαι και το πρωι αποφασίζω μόνη και χωρίς να ρωτήσω κανέναν. Μαζεύω τα πράγματα, λέω ευχαριστώ, γειά σας, έρχονται οι άλλοι αργότερα εγώ πάω σπίτι μου. "Μα να σας φτιάξουμε το δωμάτιο στο κεντρικό κτίριο". Χέστηκα, ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑ.

Στα γραφεία της ΟΑ, εισιτήριο και 13.30, στο σπίτι μου. Ελληνικό να μυρίζει Αθήνα και τίποτα άλλο στον κόσμο. Είχα ειδοποιήσει μόνο την μάνα, μην με δει και πάθει συγκοπή, που δεν παθαίνει αλλα λέμε.

Τους άλλους που κατέβαιναν, είχα ξεχάσει. Αμελητέα ποσότης και ο φίλος μου. Το έμαθαν όταν έφθασαν! Δεν πειράζει. Μια χαρά όλα. Εγώ δεν πέρασα καλά για 24 ώρες, δεν θα ταλαιπωριόμουν κι άλλο. Ευτυχώς είχα θυμηθεί και είχα αφήσει τα κλειδιά στο ξενοδοχείο.

Τι τα θες, δεν με θέλει η Ελλάδα, μία, δεν την θέλω 10000000. Δεν θα χάσω αν δεν δω τον Αχέροντα, χέστηκα πως είναι ο Βήκος και η Σαμαριά. Τσιμέντο να πατώ και τίποτ' άλλο.

Εξ ου και τα περιώνυμα ταξίδια μου με αεροπλάνο στο εξωτερικό! Στις πόλεις.

Η μοναδική εξαίρεση η φίλη μου στην Σουηδία, μέσα στο δάσος, δίπλα στη λίμνη, αλλά κι εκεί δεν πατάμε παρά μόνο στα σίγουρα..... Ξέρει αυτή, παιδί της πόλης. Με καταλαβαίνει απόλυτα. Ασε που εκεί δεν έχει μαμούνια. Απο το κρύο... Τα υπόλοιπα, τσιμέντο να γίνουν!!!

14 σχόλια:

Coffeemug είπε...

βάλε στη λίστα και την καινούρια αρχιτεκτονική τσαχπινιά, που δεν βάζουν παντζούρια.
Να είσαι στην Κρήτη, το δωμάτιο απέναντι από την πισίνα, να ξημερώνει στις 5, να βαράει η αντηλιά και να σου λένε μα έχουν κουρτίνα σκούρα, και να εννοούν τούλι μπορντώ.

Emmanouela είπε...

Ε, εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα, χειρότερη από μένα!!

Είμαι κι εγώ παράξενη και μουρμούρα, αλλά εσύ...

Οκ, σε κάποια έχεις δίκιο, αλλά αν δεν σ΄αρέσει το ξενοδοχείο, τα σκάς και πας σε σουίτα και παίρνεις κι έναν αράπη να σου κάνει αέρα και κατα τ' άλλα υπάρχουν πράγματα για όλους στο νησί. Αλλά το Ηράκλειο είναι και άσχημο, αν πήγαινες Ελούντα, θα΄βλεπες τι ωραία θα΄τανε!

Τι να σε κάνουμε όμως που είσαι γκρινιαρο-ζουζουνο-κλαψο-τσαχπίνα!?!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Κα Φυλτζανοπούλου μου, (αυτό σου κατεκυρώθη), γι αυτό προτιμώ σπίτι μου ή σε ξενοδοχείο σε πόλη. Τι θάχει?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Emmanouela, Μπαααααααα, πουθενά δεν μου αρέσει παραπάνω απο όλη την ημέρα! το βράδυ σπίτι μου.

Θεωρούμαι βολική, ανεκτική και υπομονετική.
Αλλά την ώρα που θα μου περάσει η ιδέα να γίνει το δικό μου, κρατάτε τούρκοι τ' άρματα και την βασίλω πίσω...!!!

Νερένια είπε...

απαπα μεσα στη γκρίνια εισαι ....

τι εχουν τα ζουζουνια δηλαδη;;;
πλάσματα του θεου ειναι!! ασε πως νομίζω αν θυμαμαι καλα ...πως σε λένε Ζουζούνα και δεν έχουμε και κατολ!!!

φιλάκια ζουζου μου!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aν δεν γκρινιάξω, δεν είμ' εγώ,
αν γκρινιάζει άλλος, φεύγω!

Γι αυτό μου κόλλησαν και το Κερασό στην αρχή απο την φρουτοπία και μετά το Γλυκό γιατί καποιανού του γλυκανα.....
οπότε πάρε το κατόλ και σ' άλλη παραλία

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aν δεν γκρινιάξω, δεν είμ' εγώ,
αν γκρινιάζει άλλος, φεύγω!

Γι αυτό μου κόλλησαν και το Κερασό στην αρχή απο την φρουτοπία και μετά το Γλυκό γιατί καποιανού του γλυκανα.....
οπότε πάρε το κατόλ και σ' άλλη παραλία

Νερένια είπε...

Αμα πάρω το κατολ ... δε θελει ρεύμα;; στην παραλία που θα το συνδέσω;;


Ασε μην πεις κατάλαβα!!! χαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

το κατόλ, είναι φιδάκι μαρή, τρομάρα σου!!! και στα λέω και δυο να τα εμπεδώσεις !!!!

Νερένια είπε...

Που να το ξέρω ρε ζουζου;;;

δεν εχω σχέση με φιδια..

και αυτοί κοντζαναμ ξενοδοχεσι ενα της πρίζας που δε βρωμαει δεν ειχανε για τα εκτακτα;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

κι εγώ δεν ήξερα, κάποτε μου βρώμισε κάτι, κόντεψα να πνιγώ και ρώτησα...
μου απάντησαν και είπα "θα πεθάνω..."

εχεις υπόψη σου για Ελλάδα?μμμμ!
απ αυτό!

Νερένια είπε...

δεν ηξεραν και αυτοί δε ρώταγαν;;;

marilise είπε...

Μπραβο τσαγανό τσαχπινομπιρμπιλιάρα γλυκοκερασοζουζου , σε θαυμάζω , έιπαμε έχω ταράτσα στη Βούλα όπως λένε έχω κότερο , Κρήτη δεν βλέπει όμως γλέπει Αίγινα έλα !!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Marilise, χα χα χα !
ε΄ναι να μην πάρω την αναπόδου!!

Με το κυάλι μια χαρά σε κόβω!!!