28.7.10

Για δροσιά και γλύκα!



Κατόπιν, απαίτησης, όσων βρίσκονται Αθήνησι και τριγύρω, χωρίς διακοπές προς το παρόν, βγήκα διανομή η γυναίκα. Ως Γλυκό και Κερασό, τι θα έκανα? Με το αυτοκινητάκι μου, την ποδίτσα μου, να σας τρατάρω παγωτούλι.

με την καρδιά μου,
απ΄την καρδιά μου..

για όλα τα γούστα,
όλες οι γεύσεις !
με μαγική μουσική
και χρώματα κι αρώματα !

με γεύσεις λογιών-λογιών
και στολίσματα μοναδικά !


με φρούτα και μπισκότα !

κι οποιος θέλει να διαλέξει ....


μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα!!!
το κουτάλι, που ειναι το κουτάλι?

8 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

αχ!βρε Ζουζούνα τι με κάμνεις;τα θέλω όλα τα παγωτάκια.θα μου τα στείλεις;φιλιά.

marilise είπε...

έχω και σκούφο νάρθω να σερβίρω και να σερβιριστωωωωωωωω!!!

Ανταίος είπε...

Την γόνδολα στη μέση την θέλω εγώ, γιατί μου αρέσουν τα ....ταξίδια και είμαι και ρομαντικός!!!!
Μα που είναι ο γονδολιέρης....το κουταλάκι ήθελα να πω...χαχαχαχαχα

Emmanouela είπε...

Αχ!!!!!! Εγώ θέλω τις καρδιές, απλες και λαχταριστές!!!

Τι έπαθες μαρή ζουζουνιάρα!?. Εσύ ούτε ζωγραφιστά δεν μπορείς να τα βλέπεις τα γλυκά? Για μας την έκανες τη θυσία ή ξύπνησε η υπογλυκαιμία μέσα σου??

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Φουρτουνίτσα, θα σε τα στείλω γιά! χαλάω εγώ χατήρι βρε?



Μarilise... Ναι ναι ναι ναι ναι ναι!!!


Ανταίο, τι, χωρίς κουτάλι ήρθες?
εεε, της σούπας, έπρεπε να φέρεις!!!!


Εmma, τα απλά είναι τα καλύτερα! εεεε, όχι σας λυπήθηκα. εγώ μπλιάχ, όπως και νάχει!!!

Drmakspy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Drmakspy είπε...

Πάω να πάρω κουτάλα σούπας κι έρχομαι!!!!! Αμάν το είπες εσύ σε άλλον!!!! Τρέχω να προλάβω αλλιώς θα προλάβει ο Ανταίος!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aυτόν τον βάλαμε για ύπνο!
μη φοβού.
Μα, κι εσύ, άργησες. φωνάζω όλο το απόγευμα!!!

άντε φεύγω, να φας με την ησυχία σου!