19.7.10

Ριμάτο του Ανταίου

Ανταίος ήρθε στης νυχτιάς,
την ποίηση μονάχος
Αήττητος και ευθυτενής,
ωσάν μεγάλος βράχος.

Πήγε η Ζουζούνα τρέχοντας,
και είδε το "Ανταίος"
το μόνο που της ρίμαρε
ήτανε για το "πέος".

Μαρή Ζουζούνα, τι είν' αυτά
που γράφεις του Τιτάνα
διόρθωσε ευθύς με μιάς
μην γίνει της Τατάνα...

Ευθύβολος ο γίγαντας
Τάβαζε με τους πάντες,
Τον Ηρακλή προκάλεσε
και τους ιεροφάντες !

Ο Δαντης έγραψε γι αυτόν
μεγάλη παρωδία
ταχα μου, τον συνάντησε
στην Θεία Κωμωδία

Ελπίζω τώρα Ανταίε μου
που λόγο πιά σου άλλαξα
και απο τον λόγο τον βαρύ,
ευθύς να σε απάλλαξα.



Ητανε μια ριμάτη "συγνώμη" για την αποκατάσταση του αήττητου, που τον κατατρόπωσα την βραδυά της ποίησης!


* κι αν και σε βρίσκω λυπημένο ν' αποχαιρετάς το φίλο σου, είναι δύσκολη μέρα για όλους, αποχαιρέτησα κι εγώ κάποιον το πρωί, σου αφιερώνω το παραπάνω για να σκάσει ένα χαμογελάκι ! τόφτιαξα απο εχθές και το φύλαγα! βλέπεις τα γεγονότα...

31 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Αυτή τη φορά βλέπω η Ζουζούνα η σκανδαλιάρα έμεινε στην άκρη,και φανερώθηκε η Γλυκοκεράσο!!
Την καλησπέρα μου λοιπόν,αλλά να ξέρεις κι εσύ και κάποιες άλλες εδώ μέσα το εξής:

Σίγουρα παλαβώσατε
κυρίες μου πέρα ως πέρα,
δεν ξέρετε πως δεν μετρά
το ...μέγεθος δω πέρα;

Την αγάπη μου

Νερένια είπε...

Αήττητος και ευθυτενής,
μας λέει η ζουζουνα
και το μυαλο ορεγετε
μπαρμπουνια μες τη σκούνα!

Ανταιε μου συ μη μασας
και στασου εδω ολοθρος
το μετρο δεν επηραμε
και μη σε πιάνει ο μόχθος....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν μέτρησα το μεγεθος
Ανταίο εδώ πέρα
κοκκίνησα απλώς προχθές
απο το καλησπέρα!!!

Ανταίος είπε...

να πω τη μαύρη αλήθεια μου
εσκιάχτηκα λιγάκι,
σαν είδα για πόντους να μιλά
και χάρακες να φέρνει.
Κι έτοιμος ήμουν να φωνάξω ο καψερός,
τι λες ευλογημένη;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σκανδάλω δεν είν η έρημη,
της βγήκε όμως η ρίμα
και πήρε φόρα κι έλεγε
όσα φερνει το κύμα!

Ανταίος είπε...

Κι αν κοκκινίζεις θα στο πω,
το μάγουλο γυαλίζει,
και για φιλάκι σβουριχτό
εμέ με διαολίζει!

Νερένια είπε...

μας βγήκε και τραγόπαπας
που λες ευλογημενη
τι λες σου ειπε ευγεννικα
μα σκύψε και συ καημενη



αχαχαχαχα....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ρίξτο Ανταίε το φιλί
και τι το μελετάμε
μην μ' απειλείς εσύ εμέ
νυχτέρι θα κρατάμε?

Ανταίος είπε...

Αχ βρε Ζουζουνούλα μου
γλυκό μου ζουζουνάκι,
ακόμα δεν γνωριστήκαμε
και θέλεις και φιλάκι;

koulpa είπε...

xaxaxa
μα ο ανταίος νόμιζα
ακόμα πως θα τρέχει
μα ο τιτάνας φαίνεται
όλα πως τα αντέχει

νομίζω πως το μέγεθος
σε όλα πια μετράει
σε με συμφέρει να το πω
να δουμε που θα πάει.. :):)

καλησπερούδια :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

αμα το τάζεις το φιλί
να δίνει στο παιδάκι
όπως του άγιου έταξες
μεγάλο λαμπαδάκι !!!

Νερένια είπε...

χαχαχα

να το και το αισθημα
που ηταν διπλωμενο
σκυψιματα και φιλιά
μου ειναι πια ζωσμένο

Αχου καπετανακι μου
χανουμε το γλυκο μας
μας την επήρε γίγαντας
να ναι στο μεγεθος μας;;;

Ανταίος είπε...

Σίγουρα το μέγεθος
μετράει φίλε koulpa
μόνο ν'αργήσει η στιγμή
να πούμε mea culpa

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Κούλπα σε βλέπω ορμητικό
και για μεγάλη αμάχη !
Με τον Ανταίο θα χτυπηθείς
και γινει εν τάχει !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

και θα γενεί εν τάχει ! (τάχη) αει σιχτίρ πως γράφεται

Νερένια είπε...

μες της ζουζουνας τη ποδιά
χανονται παλικάρια
που έχουν για σημαία τους
όλοφρεσκα δοκαρια!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια μέρισασε κι εσύ
να δούμε τον αγώνα
εδώ κεράσια κρέμονται
σε μαρμαρένια κλώνια!

Νερένια είπε...

κλαψ στην ακρη κανω
και εγώ να δω τα παλικάρια
που ερχονται μες το καφέ
με τόξα και κλωναρια!!!

Ανταίος είπε...

Ζουζούνα μου πανέμορφη
της άνοιξης φεγγάρι,
αίμα δεν θέλω να χυθεί
για ποιος θα σε επάρει.

Το βλέπω προτιμότερο
εσύ να ξεδιαλέξεις,
και λύση σ'αυτό το πρόβλημα
εσύ να επιλέξεις.

koulpa είπε...

xaxaxa
κανείς δεν είναι κανενός
θα πρεπε να το ξέρεις
κι άλλα παραδείγματα
δε θέλω να μου φέρεις

το μέγεθος το σεβαστό
νομίζω το διαθέτω
σε λέθος μέρη δυστυχώς
γι αυτό και ξέχασέ το.. :):)

Νερένια είπε...

τι εγινε ωρε παιδια
σας τελειωσε ο οίστρος
και φυσηξε μες το καφε
ενας γλυκος μαϊστρος;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ιππότες σιδερόφρακτοι,
χτυπιούνται στην αυλή μου
κι εγώ μιλώ στ' αγόρι μου
στην άλλη τη γραμμή μου
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

επιστρέφω παιδιά καλή η ρίμα αλλά έχω θέματα σόρρυ!

Ανταίος είπε...

χαχαχαχαχαχα

Αυτό η ζουζούνα η γλυκιά
ας λάβει σοβαρά υπόψη,
και κάθε επιθυμία σου
στη ρίζα να τη κόψει!!!

Νερένια είπε...

αμα την κοψει στα ριζά
τοτε θα εχει θέμα
πόσο μετραει το μεγεθος
ελα να πεις σε μενα!!

koulpa είπε...

χαχαχα
παραδειγμα, είναι άσχημο
νά χεις αυτιά μεγάλα
μα είναι επιθυμητό
νά χεις μεγάλα.. άλλα.. :):)

Νερένια είπε...

χαχαχα

αμαν ρε καπετάνιο μου
τι ειναι να χει αυτάρες
ο νταμπο ο ελεφαντας
εχει και άλλες ...άρες...



αχαχαχαχα

koulpa είπε...

του ντάμπο του ελέφαντα
του πάνε τα αυτάκια
να αν εμείς τα έχουμε
θα μαστε αεροπλανάκια :):)

που είναι ο ανταίος
σκέφτομαι για τη ζουζουνα ήλθε
μώλις αυτη την έκανε
κάνει πως δεν υπήρχε :):)

Νερένια είπε...

Πήγε για υπνο το παιδι
καταβραδο ξυπναει
να πάει στη δουλίτσα του
κι ολους μας χαιρετάει


Την κάνω και γω με ελαφρα
πουρνο θα σηκωθούμε
και στο γραφειο
εδω και κει
όλους θα κουτουλούμε!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ανταίο όσο κι αν μέλωσες
όσο κι αν εγλυκάθης
το κέρασοζουζούνικο
έφυγε κι επικράθης

!!
Κούλπα, τι σ' έπιασε νωρίς
και τάχεις με τ' αυτιά σου
άντε ευθύς να κοιμηθείς
στα γλυκο όνειρά σου

Νερένια μου, όνειρα γλυκά
στα γλυκοβλέφαρά σου

koulpa είπε...

χαχαχα
κι εγώ δουλίτσες άφησα
για να σας καμωρώσω
μια καληνύχτα θα σας πω
χαμόγελα θα δώσω.. :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kούλπα, θα βγάλω το σπαθί
θα πάρω το μαχαίρι
τι είναι αυτά που γράφεις βρε
με το δεξί το χέρι?

Θέλεις να πεις, πως έπρεπε
να μην σας παρατήσω
και ότι είχα εχθές εδώ
ταχιά να το αφήσω?

!!!!!!!
θυμηθείτε μου να τιμωρήσω τον Koulpa.... για να δω, τι περιέχει το μενού.....


ΚΟΜΜΕΝΟΙ ΟΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ
ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!