18.7.10

τρελόσογο..

..έχω κάμποσους θείους.. ένας εξ αυτών.. 84 Μαΐων σήμερα..
στα 70.. αποφάσισε να φτιάξει ένα ακροκέραμο.. δεν έφτανε η σκάλα του.. ήταν και στο 6-7 μέτρα.. έφτιαξε μια πρόχειρη με παλιόξυλα.. το έφτιαξε το ακροκέραμο.. αλλά δυστυχώς ξεκαρφώθηκε το πάνω σκαλί. και βούτηξε από τα 6-7 μέτρα με κεφάλι στο τσιμέντο..
κλαθμοι οδυρμόι.. τρεχάματα στο νοσηλευτικό.. οι γιατροί δεν είχαν ελπίδες.. αφού έβγαλε το 48 μετά την εγχείρηση.. αποφάνθηκαν ότι θα μείνει φυτό.. η θεία μου να βρίζει τις ανδραγαθίες του σογιού μας.. όλους μαζί και έναν έναν ξεχωριστά.. αλλά δεν υπολόγισαν το πείσμα του ανδρός.. μερικές μέρες μετά ξύπνησε.. αλλά επειδή μεγάλο μέρος του εγκεφάλου είχε κατά στραφεί.. είπαν οι γιατροί ότι δε θα μπορέσει να περπατήσει - μιλήσει - αυτοεξυπηρετηθεί .. αλλά σαν κεφάτο παιδί.. έμαθε τα πάντα από την αρχή.. στράτα στρατούλα.. ελή πάρε το τόπι.. και ένα χρόνο μετά δεν μπορούσες να φανταστείς τι είχε περάσει..
στα 73 υπερεκτίμησε τις κολυμβητικές του δυνατότητες.. τον πήρε ένα ρεύμα.. τεράστια κύματα.. ώρες στη θάλασσα.. η θεία πάλι τρελαμένη.. τον ψάχναν με βάρκες και φουσκωτά.. τον μάζεψαν ημιθανή.. τελικά πάλι κατέληξε στο νοσοκομείο.. όχι από το πνίξιμο. αλλά ο επίδοξος σωτήρας.. στην προσπάθειά του να του κάνει μαλάξεις του έσπασε μερικά πλευρά.. σπουδαία τα λάχανα.. μας τα έλεγε στο νοσοκομείο και γέλαγε.. με πόνο βέβαια..
στα 78 φρεζάριζε στο κήπο στο εξοχικό. μάγκωσε η φρέζα σε ένα βράχο και κουτρουβάλησαν αγκαλιά ένα γκρεμό.. σπασμένη λεκάνη.. πάλι νοσοκομείο χειρουργείο. άντε τώρα να κολλήσει. πάλι βρισίδι η θεία.. αλλά μια χαρά κόλλησε. και λίγους μήνες μετά ούτε που το θυμόμασταν..
πριν 2 βδομάδες.. στα 84.. την έπαθε γελοιωδώς. καθόλου ηρωικά. απλά πήγε να κάτσει σε ένα σκαμπό που έχει στη μπανιέρα.. και το σκαμπό δεν ήταν πίσω του.. τσ τσ.. σπασμένο πόδι ψηλά προς τη λεκάνη.. αυτή τη φορά ευτυχώς δε μας έβρισε η θεία.. τρέχαμε πάλι νοσοκομεία χειρουργεία.. ευτυχώς είναι πολύ εύκολος άρρωστος. μέσα στο κέφι κα τα γέλια.. μια χαρά η εγχείρηση.. 3-4 μέρες μετά βγήκε κουτσα κουτσα με το πι.. και προχωρά καλά..
προχθές είδε η θεία μου τα γεγονότα με τις φωτιές.. μια από τις περιοχές που καιγόταν ήταν εκεί που είναι το εξοχικό.. αγωνιούσε η θεία όλη μέρα μη το ακούσει και στεναχωρηθεί ο θείος.. άλλαζε σταθμούς στο ράδιο και στη τιβι μη πέσει σε ειδήσεις.. το βράδυ την ώρα του φαγητού μπροστά στη τιβι.. δε κατάφερε να το αποφύγει.. και αντί για στενοχώρια.. ακούει κάτι τρελά γέλια.. χαχαχα και χαχαχαχα.. πάει λέει η γυναίκα.. μαλάκυνση έπαθε δεν εξηγείται. "τι γελάς χριστιανέ μου;!!!".. "εκείνα τα κεραμίδια ποτέ δε τα πέτυχα.. μπορεί άμα καεί να είναι ευκαιρία να τα φτιάξω.. "..

29 σχόλια:

sunnefoula είπε...

Απίθανος! μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι τέτοιοι άνθρωποι...

Ντρουσίλα είπε...

Τελικά, αυτή η γενιά βγήκε γερό σκαρί! 86+ ο πατέρας μου, 89 (και φουγάρο!) η θειά μου... ο ένας το 'χει ρίξει στην κηπουρική, η άλλη στις βόλτες!

Μεγαλώσανε με τσάι (το γάλα ήταν ακριβό), περάσανε κατοχή, κακουχίες, παγωνιές... κι εμείς στο... μισό μποφόρ είμαστε για την εντατική!

Να 'ναι καλά όλοι τους -τα χρόνια τους να φτάσουμε!

koulpa είπε...

xaxa sunnefoula
υπάρχουν.. για αρχή έχω κι άλλους θείους.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

koulpa είπε...

χαχα ντρουσίλα μου
περάσανε τη φυσική επίλογή.. αυτοί που επιβίωσαν από όλα αυτά ήταν γερά κόκκαλα.. αλλά κι εγώ δεν έχω παράπονο.. για 30 χρόνια υπεβαλα σε εξοφρενικές διαδικασίες τον εαυτό μου μέχρι να καταφέρω να τον στραπατσάρω λίγο.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

Coffeemug είπε...

ζήτω ο θείος! ο θείος βάζει κάτω τριαντάρη, εγώ αυτό κατάλαβα!

Νερένια είπε...

xaxaxa να ζησει σαν τα αψηλα ραshια που λέμε (η μιση μου πλευρα) και μεις οι πόντιοι...

Καπιτεν θέλω να σου εφιστήσω όπως την προσοχή στην παρακάτω παροιμία..

ο γέρος ή απέσιμο θα παει ή από χ...μο...

και αφού το πρώτο το έχουμε ξεπεράσει με μεγάλγ επιτυχια θα πω ...δεωστε λίγη προσοχη στο δεύτερο...

χαχαχα γραφειενια φιλιά...

meril είπε...

Χαλάλι του η γη να την πατεί....

Emmanouela είπε...

Σωστόοοοος ο Θείος!! Μπράβο, να τον χαίρεστε! Το καλό είναι που δεν είναι γκρινιάρης όπως κάτι άλλοι στην ηλικία του! Γι' αυτό το ξεπερνάει όλα, γιατί είναι με το χαμόγελο στα χείλη!

Καλημέρα!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τα βάλατε με τα γηρατειά;
Καλά να πάθετε!!!
Ζήτω ο θείος!!!

Α, ρε Θεοπούλα, ξύλο που τους χρειάζεται...

marilise είπε...

τον δίνεται για υιοθεσία , αυτός είναι ζάχαρη !!!!!
εμένα μόνο κάτι τσιμπομαγουλούδες θείες μου απέμειναν .. απο αυτές τις " φτου σου πως μεγάλωσες πουλάκι μου "
ακαλή βδομάδα

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μια καλημέρα θα σου πω
Για μια ωραία μέρα
Είναι ευχή από καρδιάς
Και τίποτα πιο πέρα.


Θέλω να είσαι
Εσύ καλά
Και όλοι οι δικοί σου
Ένα γλυκό χαμόγελο
Να είναι η ζωή σου!

koulpa είπε...

xaxa coffemug
ζήτω! (κυριολεκτικά).. :):)
ε καλά.. τους σημερινούς κακομαθημένους 30ριδες δεν είναι δύσκολο.. οι γωνείς τους φταίνε.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα νερένια μου
κι εμένα βέβαια μου ήλθε το ριτό.. αλλά μια και τρώεί με όρεξη.. φαντάζομαι ότι δεν έχει αντιμετοπίσει πρόβλημα και με το άλλο.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

χαχα meril
χαλάλι χαλάλι.. και είναι φαίνεται αποφασισμένος να συνεχίσει να την πατεί.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχα emmanouela
ευχαριστούμε τον χαιρόμαστε.. μα περνά καλά εδώ.. όλο με κάτι καταγίνεται.. είναι και ο πρώτος γκατζετάκιας που γνώρισα.. δεκαετίες πριν εθεβρεθεί ο όρος.. γιατί να βιαστεί να φύγει; :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα γιαγιά αντιγόνη
ποιός τα έβαλε με τα γερατιά;; εγώ ακολουθώ το φωτινό τους παράδειγμα.. :):)
την καληπσέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα marilise μου
οχι! θα τον κρατήσουμε για πάρτυ μας.. χαχαχα τσιμπομαγουλούδες!!! ευτυχώς το παρουσιαστικό μου μετά τα 14 τις απέτρεπε φαίνεται.. άντε να κάνεις τσιμπι τσιμπι στον αρχηγό των ατάκτων.. :):)
καλησπέρα και καλή εβδομάδα :):)

koulpa είπε...

χαχαχα
μαγε αν και σε μπέρδεψα
και μ'άλλαξες το φίλο
χαίρομαι που επέστρεψες
και σ'έχουμε για φύλο

ευχαριστώ από καρδιάς
για τις θερμές ευχές σου
κι ως εδώ το ποιημα
σε δυό στροφές αρκέσου :):)

χαχα την καλησπέρα μου :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mαστρο-καπετάνιε, πρόσεχε!!!

Artanis είπε...

Βρε το θείο...Εγώ όλο κάτι μαμούχαλους είχα στο σόι, από θείες όμως, σκίζω!

koulpa είπε...

xaxaxa τι ζουζουνιτσα μου;
μι κολήσω πάλι με τους στίχοι;.. κρατιέμαι.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

χαχα artanis
ότι έχει ο καθένας ότι έχει καλό είναι.. γράψε κι εσύ για τις θείες.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Πρόσεχε εσύ τις καγκελαρίες και τις σκάλες ... νάμαστε σίγουροι..

να, αυτά τα "μου" γράφεις και μετά ρωτάνε οι άλλοι!!! μην δίνεις τροφή, που σου λέω!!! χα χα χα.
Φάγαμε και χορτάσαμε και πειράζουμε το σύμπαν?

Νερένια είπε...

Ρε ζουζου τι του λες του ανθρωπου... καπιτεν εν... εχει φαει σκαλα και κουνημα μαζι που εχει πάει συννεφο....


αμαν πια!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

ξέρω εγώ. Το Καγκελάριος, είναι απο αλλού!
Αλλωστε άμα δεν πειράξω τον κούλπα, μπιόν θα πειράξω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

ξέρω εγώ. Το Καγκελάριος, είναι απο αλλού!
Αλλωστε άμα δεν πειράξω τον κούλπα, μπιόν θα πειράξω!

Νερένια είπε...

απ το πολύ το πειραγμα
ποσταρεις δυο δύο
κι εφυγε το καραβι σου
και σ' αφησε στο κρυο :ΡΡΡΡΡ

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Η ρίμα εσένα σ' έπιασε
και ξέχασες τον Μέρλιν
που ήρθε εις τα μέρη μας
συνέταιρος να γένει.


Καλώς τονε καλώς τονε
ένα γλυκό θα φτιάξω
και για το καλοσώρισμα
ριμάτο θα κεράσω.

Νερένια είπε...

Τι λες κυρα ζουζουνα μου
που ξεχασα τον Μέρλιν!!
Απλά ειμαι σεμνη
δεν το βροντοφωνάζω
πως ήρθε για συνεταιρος
και το καφε αλλάζω :ΡΡΡΡΡΡ