17.7.10

Αχ κορίτσι μου.... όχι δεν ξέρω τον πλούταρχο...






Την ιστορία που θα σας πω σήμερα , έγινε αιτία να την θυμηθώ η Ζουζούνα .
Είμαστε στο Ηραίον Κορινθίας πριν κάμποσα χρόνια ... εννοείται μονοήμερη και επίσης εννοείται πως έχουμε όλα τα μάντζαλα - σάντζαλα μαζί.
Παιδιά - σκυλιά - κουβαδάκια - ξαπλώστρες και απλώστρες (που να έβρισκες εκεί ξαπλώστρες τότε, μη σου πω ούτε τώρα θα βρεις) είμαστε δηλαδή ο έρωτας της Ζουζούνας, ο απόλυτος έρωτας! 
Συνεχάω λοιπόν, έχουμε πάει εκεί και είμαστε μόνοι , μια που τότε υπήρχε μια ψωροταβέρνα , ναι ψωρο δεν είναι τυπογραφικό του ψαρό , ούτε ο δαίμων του τυπογραφείου , μια ψωροταβέρνα όλη κι όλη , αν μπορούσες να βολευτείς με αυτήν είχε καλώς , αλλιώς κακός σου ψόφος.... θα έτρωγες όταν ξανασυναντούσες τον πολιτισμό!
Ήμασταν μόνοι  και χαιρόμασταν την ησυχία μας . Όταν τα δικά σου παιδιά κάνουν φασαρία, δεν πιάνεται γιατί αυτήν την έχεις συνηθίσει , των άλλων μετράει που δεν τα ξέρεις και καλά θα κάνει η μάνα τους να τα μαζέψει!
Εκεί που καθόμασταν στην ησυχία και τη σιγαλιάαααα , να σου και σκάει λεωφορείο εκδρομικό..

"Φιτου σου!" λέω όπως θα έλεγε και η ζουζούνα , " Θα μας χαλάσουν την ησυχία μας!"
Εννοώντας ότι θα μας χαλάσουν την ησυχία της ανησυχίας μας , μιας και θα έπρεπε να μαζέψω τα μικρά λυσσασμένα τερατάκια μου και να αρχίσω  τις σκοπιές! 
Ότι είχα χαλαρώσει , μιας και σου παίρνει κάμποσο να στρώσεις όλα τα μασκαραλίκια που κουβαλάς! 
Μας ήρθαν τα ΚΑΠΗ .... βέβαια δεν νομίζω να ήταν τα γνωστά τα τωρινά , αλλά ο μέσος όρος του λεωφορείου ήταν ... 70 είναι να τ΄αφήσω;;;
Με πιάνει ένας πανικός , διότι σκέφτομαι ότι θα θέλουν οι άνθρωποι την ησυχία τους , την τύχη μου μέσα!!!
Τέλος πάντων , μαζεύω τους τυράννους της ζωής μου και τους απειλώ με βίαιο ξεσηκωμό και επιστροφή στο σπίτι , αν αρχίσουν τις ταρζανιές και δεν μπορώ να τα μαζέψω... 
Τι να κάνουν κι αυτά; Τους άρεσε δεν τους άρεσε , το κατάπιαν και κάθισαν με δημοκρατικές διαδικασίες....τώρα το τι βρισίδι θα έφαγα ένας θεός το ξέρει...
Αρχίσουν να εξαπλώνονται λοιπόν, οι γέροι και οι γριές , πιάσαν παραλία , πιάσαν καρέκλες και τραπέζια από την ταβέρνα , τα έπιασαν όλα και μερικοί ήθελαν να μου πιάσουν και κουβέντα!
"Δικά σας είναι;"
"Μάλιστα!" όχι της γοργόνας είναι , αλλά αφού με είδε εδώ είπε να μου τα αφήσει πεσκέσι!
"Πωπω δεν μοιάζουν για αδέρφια!"
"Είναι όμως!" άμα σου πω ότι πήγα με έναν Κινέζο και έκανα το μικρό (είναι σχιστομάτης ) και με έναν Σουηδό και έκανα το μεγάλο θα με παρατήσεις στην ησυχία μου;
"Από τον ίδιο πατέρα;;; Τι μου λέτε;;"
"Μάλιστα!" τα θέλει ο κώλος σου μάνα μου , να πας από εγκεφαλικό, μη με παραζορίζεις λέμε.
Φωνάζω τα αγόρια και αναγγέλλω με κάθε μεγαλοπρέπεια λήξη συναγερμού!
Αν είναι να τρελαθώ εγώ, καλύτερα να τρελαθούν αυτοί.
Γίνεται ο κακός χαμός ....παιδιά και γέροι , διαόλου καλογέροι ....
"Τι χαριτωμένα που είναι..."
"Ευχαριστώ" τι θα γίνει μάνα μου θα με αφήσεις να αλλάξω σελίδα;;;; Ή να φωνάξω και ενισχύσεις;;
Εν τω μεταξύ , μερικοί και μερικές έχουν πάρει καρέκλες (ξέρετε αυτές του γύφτου) από την ταβέρνα και τις έχουν βάλει στη θάλασσα και κάθονται ....
"Έχουν μεγάλη διαφορά όμως...δεν μπορούσατε να κάνετε εύκολα το δεύτερο;;"
"Μπορούσα!" ποιός είναι ο αντίστοιχος Ηρώδης για τους γέρους;;
"Τότε γιατί δεν τα κάνατε κοντά , να ξεπεταχτούν μαζί;"
"Γιατί έκανα μικρή το πρώτο!" γιατί αν ήξερα τι θα μου τύχαινε σήμερα θα σκεφτόμουν πολύ να το κάνω και αυτό!
"Αχ! και τώρα μικρή είστε!"
"Βρίσκετε;;" να και ένα καλό του καταρράχτη , άλλα βλέπουν και άλλα καταλαβαίνουν. 
"Μα βέβαια, εγώ στην ηλικία σας είχα και εγγόνια!"
"........" άει σιχτίρ που θα γίνω και γιαγιά στα 36!




Το μαρτύριο συνεχίστηκε , τι να έκανα ; Δεν καταλάβαιναν και εγώ είμαι από φύση ευγενικός άνθρωπος , λέμε τώρα...


Κάποια στιγμή , μια κυρία που καθόταν στη θάλασσα και μούλιαζε ... λέει στις δικές μου...
"Κατίνααααααα γνωρίστηκες με το κορίτσι;;;"
"Ναι , και είναι και ευγενικό!"
Θα σας είχαν βρίσει οι προηγούμενοι σκέφτομαι...
"Αχ! μπράβο , τι καλά , σπανίζουν οι ευγενικοί άνθρωποι..." λέει η μουλιασμένη.
"Ναι ναι... έλα, έλα!" της λέει η δικιά μου και γω σκέφτομαι , τι αμαρτίες πληρώνω θεέ μου....
'Ερχεται λοιπόν , μαζί με την καρεκλίτσα της και κάθεται και τούτη δίπλα μου , στην καρέκλα με τα πόδια της στη μούρη μου ....
Την τύχη μου , σκέφτομαι και ξεβολεύομαι. 
Κάθομαι στον απ ' αυτόν μου και σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να μαζεύω και να την κάνω για παρακείμενη παραλία , χωρίς ταβέρνες , καρέκλες , γριές και γέρους... 
"Αχ , κορίτσι μου , σπανίζουν τα καλά κορίτσια την σήμερον!" λέει η μουλιασμένη.
"Σωστά τα λες!" λέει η δικιά μου.
"....." μωρέ πόση ώρα να μου πάρει να μαζέψω;;
"Και τώρα που γνωριστήκαμε , να σου ζητήσω μια χάρη;" μου λέει η μουλιασμένη.
"Δεν ξέρω αν μπορώ..." αρχίζω εγώ, τα μαζεύω και μη με είδες σκέφτομαι.
"Μπορείς κορίτσι μου καλό... " μου λέει όλο γαλιφιά .
"......" θέε μου κάνε να είναι κάτι λογικό .... γιατί τα μάζεψα και που να ξαναστήνω τώρα;
"Να μήπως μπορείς να μου κόψεις τα νύχια των ποδιών μου τώρα που έχουν μουλιάσει και είναι μαλακά;"


"Αγόριααααααα , ελάτε φεύγουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" κοάζω εγώ!
και η απάντηση....


"Μα δεν κάναμε τίποτα ρε μαμά!!" 


και εννοείται όπου φύγει φύγει.....






22 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaa ρε συ είσαι παραγωγικότατη.. τι μας φώναξες; δε χρηαζόσουν τελικά βοήθεια να γεμίζεις το χώρο με μια χαρά ποστ.. :):)
χαχαχα η ζωή μας έιναι ένας κύκλος.. μοιάζουν πολύ γέροι και μωρά.. :):)
καληνυχτούδια :):)

Νερένια είπε...

σας φωναξα αλλά εσειςεχετε αλλου τα μυαλια σας...

ας ηξερα που ...


αντε μαξεψτε κανα ποτηρι όλα μονη μου τα κανωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

Artanis είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δεν έχω λόγια, μόνον γελάω ;Ρ

koulpa είπε...

xaxaxa καλέ δε με φώναξες εσύ.. η ζουζουνα με φώναξε.. και ήλθα αμέσως.. α.. :):)

χαχαχαχα artanis σε ξέχασα.. εκεί στους αντίποδες.. αλλά τι να πρωτοθυμηθώ.. :):)

έφτασεεεεεεεεεεε
μαζέυω.. βετέξ στα τραπεζάκια.. οι καρεκλιτσες πάνω στα τραπέζια με τα ποδαράκια προς τα πάνω.. σκουπισμα σφουγγάρισμα.. ωραίααααα.. σβίνω τα φώτα..
καληνυχτούδιααααα :):)

dio.me.gyro είπε...

Το φωνάζω αλλά δεν ακούτε..οι γριές είναι μανούλες να σου αλλάξουν τις φλάτζες΄΄

Παρακαλώ μια φραπεδιά 6 ζάχαρη 3 καφέ μόλις γύρισα από κραιπάλη..

marilise είπε...

απαιχτοι είσααστε ρε !!!!! όχι που θα τόχανα εγώ το σκηνικό ....
Κρίμα το μούλιασμα στα πόδια οι παπαουδόγεροι μπρρρρρρρρρρρρρ !!!
και πάλι Νερένια σου βγάζω το καπέλλο , έκατσες πολύ ώρα και το διαπραγματεύτηκες ......

Τόχασα και γω κάποτε με έναν Αλεξανδρουπολίτη _ Βούλγαρο ( γκρρ) σε αγώνες ιστιοπλοίας με την μεσαία μου την κόρη που μου ζήτησε να υπογράψω να αποκλειστεί το βλαστάρι μου απο την πρόκριση της εθνικής αφού δεν μπορεί να ήταν ελληνίδα με φακίδες και πράσινα μάτια το καταχείμωνο , προφανώς έτρεχε επι χρήμασι στη θέση αλλου παιδού . Τον αγριοκοίταξα και τούσκασε το σκασμένο μου ένα βαρύγδουπο ελληνικό μέσα απο το σκαφάκι του ( 12 χρονών μιλάμε ) απο αυτά που κιτρινίζουν οι ψαροκασέλες !!!
Απο τότε όταν βρισκόμαστε με το σεις και με το σας ΤΟ ΤΥΡΊ !!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Marilise, να προσέχουμε τις εκφράσεις μας,σε παρακαλώ.
ΝΕΡΕΝΙΑ,είσαι άπαικτη σου λέω,γέλασα πολύ.να είσαι καλά.φιλιά.

marilise είπε...

Φορτουνάτα γλυκεία μου sorry , ο ίδιος μας φοβέριζε πως είναι Βούλγαρος και δεν αστειεύται , εξάλλου αποδείχτηκε εξαίρεση !!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Marilise, πρέπει να είναι ένας απαίσιος προπονητης,αν δεν λέω άλλον.

Νερένια είπε...

παιδια ....


ήταν άπαιχτη η φάση .... και μου τη θύμισε η ζουζου που μου έλεγε για παραλίες.....

αφου εγραφα και γέλαγα μόνη μου....


φιλιά .... πάω για πλατς πλουτς...

νέοι συνέταιροι να μαζέψετε και να κρατήσετε τον κόσμο εδώ .....

άντε να δουλεύουμε και λιγάκι....

koulpa είπε...

xaxaxa ορίστε η νερουλένια έρχεται για να μας δηλώσει ότι πάει για μπάνιο.. :):)

και ποιός θα προηπαντήσει τον κοσμο εδώ; :):)

dyo me gyro σε ξέχασα κι εσένα.. είναι κι αυτό το γκουντα.. :):)
καλά για πρωινό καφέ δε.. τον απογευματινό πως τον θέλεις; :):)

marilise
τρις θυγατέρες;; και η μεσαία ιστιοπλόος;.. σε συμπαθώ όλο και περισσότερο.. χάρηκα για τη γνωρημία.. :):)

fortunata
σε γνωρίζω απο τη ζουζουνα μας.. αλλά δεν έτυχε να επισκευτώ ακόμα.. σιγά σιγα.. :):)

νερενια
καλό μπάνιοοοο καλά να περάσεις.. κανε και μια βουτιά για μας.. :):)

καλησπερούδιαααα :):)

ΜΑΓΟΣ! είπε...

οχι δεν εχω να σου πω τιποτα αλο ξερεις καθαρος ουρανος απλα δεν ξερω η μαλλον ξερω γιατι γινονται ολα αυτα αλλα εισαι νεα στην παρεα και δεν το ειδες απ την αρχη ομως στο μπλοκακι μου δεν θα βρεις καμια κακια μονο στιχακια που μιλουν γι αγαπη αν αυτο ενοχλει εμενα με αφηνει αδιαφορο αν καποιο τα κλεβουν παλι αχρειστα τους ειναι
οσο για την κακια ειναι φιλη μου αδελφικη πολυ καιρο ασε μου το δικαιομα καποιες φορες να τις γραφω οτι θελω εκεινη ξερει παντως δεν ηθελα να το παρεις προσωπικα τα φιλια μου...παντα μαγικα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

θα διαβάσω αργοτέρως.
προς το παρόν
koulpa, ήξερα εγώ καμάρι μου, τι νοικοκύρης είσαι. Γι αυτό είχα πρόσκληση!
Οταν λείπουμε, ξέρω πως το καφέ θα είναι τακτοποιημένο, τα ποτά σερβιρισμένα όλα και οι πελάτες ευχαριστημένοι, αφού είσαι ΕΣΥ, εδώ!

koulpa είπε...

xaxa μαγε.. η ζωή είναι ωραία.. ελπίζω ότι μετά την εξήγηση δε θα σου κρατήσει μούτρα κάποια κυρία από την παρέα.. :):)

ζουζουνίτσα μου με κακομαθαίνεις παιδί μου.. κι ένας μάστορα παλιά με έλεγε "προικα αφάγωτη".. αλλά έχω αρχήσει να φαγώνομαι γύρω γύρω.. :):)

εδώ γύρω θα είμαι.. ότι θέλουν οι πελάτες.. :):)

καληνυχτούδιαααα :):)

αχτίδα είπε...

Νερένια μου αρχίζω να σε ..ερωτεύομαι! Το διάβασα με το ..καφές στο χέρι και ο άνδρας μου με έβλεπε να γελώ και αναρωτιώτανε ο ζηλιαρόγατος ο σιτεμένος ποιός ...με φτιάχνει πρωινιάτικα στον υπολογιστή!!!
- Τρείς λαλούν ....αγάπη μου του λέω..

Νερένια είπε...

koulpa:

μπραβο αγόρι μου!!!! τώρα πρεπει να φτιάξουμε και το πρωινο ξυπνημα και θα ειμαστε κομπλε....


μαγε:
Σου ειπα δεν εχω κατι μαζι σου προσωπικα... αν θες να ξαναποσταρεις καλό θα είναι να το κανεις με σχολια για τον καφε και την παρεα
Αν νοιωθεις την αναγκη να μου πεις κατι στο mail της Νερενιας ..
την καλημέρα μου....

Ζουζουνα μου ....

κάνε και καμια δουλεια!!!!!!!!!!
σε φιλώ.....


Αχτιδα μου ....

καλημερα κουκλα μου... σε ευχαριστώ πααααααααρααα πολύυυυ....
Άσε που σε ζηλευω που εχεις τον ζηλιαρογατο εκει με τις λιχουδιες του.... σλουρπ σλουρπ

να ειστε καλα και οι δυο και παντα αγαπημενοι....

koulpa είπε...

xaxa ήλθα κατα τις 8 αλλά είδα ότι θα αργήσει το ξύπνημα.. και είπα να αφήσω το δικό σου κείμενο που έχει και πλάκα.. :):)
εγώ τώρα γύρισα για το πρωινό μου.. αλλά δεν είναι κινής αποδοχής.. φάβα από χθές το βράδυ.. :):)
καλημερούδιαααα :):)

Drmakspy είπε...

Που λες, εγώ ήμουν στης γιαγιάς Αντιγόνης, στης "μάνας" μου, και καθότι με λίγο ύπνο, ο πρωινός καφές δεν έδιωχνε τις τσίμπλες.... και τότε είδα το "Κερνάμε καφέ... Τρέξε γρήγορα...". Κι έτρεξα... Είδα τον τιμοκατάλογο, έκρινα λογικές τις τιμές..... Σου σκάω λοιπόν 4 φιλιά για έναν espresso περιποιημένο και εν αναμονή διάβασα την θαλασσινή ΚΑΠΗπεριπέτεια..... Παραλίγο να μου πάει στραβά ο καφές από τα γέλια... Ωραίο το καφέ σου. Θα ξανάρθω είναι σίγουρο. Πέρασα καλά. Αλλά και συ βρε παιδί μου χάθηκε ο κόσμος να κάνεις τα παιδιά κοντά κοντά χρονικά και να μοιάζουν μεταξύ τους σαν αδέλφια;;;; Κι έπειτα να σε χαλάει τόσο να κάνεις ένα pedicure στην γριά!!!! Πάει χάλασε η νεολαία σήμερα....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Βρε άτιμα πλάσματα πού πήγε το σχόλιο μου;
Που τα βάλατε με τις γριές!

Αχ, να κάτσω λίγο γιατί μούλιασα...

Νερένια είπε...

καπιτεν ....

ειμαι γω μια πλακατζου τζου τζου τζου....

αναψε τσιγάρο και στρώσου στη δουλεια ... δεν ειμαστε εδω να ανασηκωνουμε μονο τα πόδια ...από τις καρεκλες εννοω για να γλύψουμε ... να σφουγγαρίσουμε ήθελα να πω μόνο τα πατωματα...

άντε λέμε ... εγω πάλι τωρα μαζευτηκα από το πρωινο μπάνιο ....


Δοκτώρρρρρ .... ελπίζω να έφτασε κάποτε το εσπρεσάκι ...

να απαντησω τώρα ...
όταν εισαι 23 και κάνεις το πρώτο πριν ακόμη παραδώσεις την πτυχιακή σου .... ε το σκέφτεσαι λιγουλάκι το δευτερο...
Ύστερης έχεις ενα παιδι που μοιαζει σε σενα (ίδιο όμως) και ενα παιδι που μοιαζει στον έτερο Καππαδόκη ... ειναι αδύνατον αυτα τα δυο παιδια να μοιαζουν ...

...και περιττό να πω , πως για τις δικές μου αντοχες και ανοχες οι γιαγιες δεν άκουσαν τιποτα ...άσε που πτυχιο πεντικουρίστρας δεν εχω ...οποτε μιση δουλεια θα εκανα...
Φιλιά πολλά....


Αντιγονάκι μου , εσύ δεν είσαι γρια, σλουρπ .... σλουρπ.....

koulpa είπε...

xaxaxa νερουλένια μου.. παπα και νεκρούς αναστένεις.. :):)
α 36 δεν είναι κακή ηλικία να γίνεις γιαγια.. ένα θείος μου έγινε παππούς στα 36.. αλλά είχε γίνει μπαμπας στα 16.. και μια φίλη έγινε γιαγιά στα 32.. και τώρα έχει μια εγγονή στα 18.. θα μπορούσε ήδη να είναι προγιαγιά αν η εγκονή δεν έσπαγε την παράδοση της τεκνοποιησης στα 16.. :):)
ωραία.. μια χαρά με έχεις εικονοποιήσει.. μεσ στους καπνους και τα τσιγάρα.. θα προσθέσω το λιθαράκι μου αργότερα.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Νερένια είπε...

αντε καπιτεν μου ...

και γω απο μια (σχεδον) τέτοια οικογενεια προερχομαι ...τη μανα μου την εκανα γιαγια στα 43 ... αλλά εντάξει στα 36 και γιαγια ... εδω και 40 μεχαλάει :ΡΡΡ


Άντε πάω να ξαπλωθώ ...και περιμένω το λιθαρακι ... μην ταξεις σε μικρό και τρελο ...και εχω μια δοση και απο τα δυο:ΡΡΡ

Φιλια στη μουρη σου!