16.7.10

Μη σε νοιάζει όλα εγώ θα τα κάνω.....


 Ουφ! Καλοκαίρι ... Εμένα μου αρέσει πολύ, μια και ζω -ευτυχώς- έξω από την Αθήνα. Αυτό όμως παράλληλα σημαίνει πολλά σούρτα- φέρτα , φίλων γνωστών και αγνώστων... Δε λέω, καλά είναι, γέλιο έχει, χώρο έχουμε να μην είμαστε ο ένας πα στον άλλο, αλλά ρε παιδιά αυτό το θέμα με το φαγητό δεν παλεύεται...
Γιατί εντάξει , το μεσημέρι θα φας έξω .... ουζάκι εκεί που κάνεις μπάνιο , καμιά ταβερνούλα με φλιτς και φλούτσα, να κάνει το κυματάκι στα πόδια , αλλά το βράδυ;;; Τι τους δίνεις να σαβωρούσουν;
Είμαι και κατά του delivery βλέπετε, "μικρά" παιδιά έχω. Πόση σαβούρα να τους δώσεις; Αναπνέουν που αναπνέουν από όλα όσα ψεκάζουν οι "οικολόγοι" κτηματίες της περιοχής , πίνουν που πίνουν (κρυφά) όλα τα μαρτζαφλαρίκια που κυκλοφορούν , τουλάχιστον ας τρώνε σπιτικό φαγητό.
Η εύκολη λύση είναι το barbecue ... καθότι εγώ έχω να κάνω ελάχιστα πράγματα, και να μη με νοιάζει γιατί θα τα κάνει όλα ο καλός μου ....για να μην είμαι κουρασμένη ύστερα και μουρμουράω..... 
Γιατί ένα παράπονο με πιάνει μετά ... γιατί τα έχω κάνει όλα και πρέπει να μαζέψω και το χαμό στην αυλή .... να βγάλω και το σκύλο , που ο καψερός έχει λαλήσει με όλες τις μυρωδιές και κοντεύει να γκρεμίσει το κλουβί του, μια που άνθρωποι ξένοι και σκυλί στην αυλή δεν υφίσταται ... όχι τίποτα άλλο για να φάμε το κρέας που αγοράσαμε και όχι κάνα κοψίδι από κάνα μπούτι που κυκλοφορεί τριγύρω.
Οι άντρες μου με λένε υπερβολική αλλά μου έστειλαν το παρακάτω , το οποίο και θα αναρτήσω, εκτός από δω, πάνω στην ψησταριά να το βλέπουν οι άντρες της παρέας!!!!!

Διαβάστε προσεχτικά!!!


Να σας θυμίσουμε την συνηθισμένη διαδικασία αυτής της καλοκαιρινής μαγειρικής.

To Barbecue:
Σ'αυτήν την δραστηριότητα τα ταλέντα της μαγειρικής ενός αληθινού άνδρα.
Μόλις ένας άνδρας δηλώσει εθελοντής να κάνει αυτό το είδος μαγειρικής,
η αλυσίδα γεγονότων ακολουθεί ως εξής:

Ο ΑΝΔΡΑΣ
1. Ο άνδρας βγάζει την ψησταριά και τα κάρβουνα. (Εμένα δεν το κάνει ούτε αυτό είναι χτιστή)

Η ΓΥΝΑΙΚΑ

2. Η γυναίκα πλένει την σχάρα.
3. Η γυναίκα παει στο μπακάλικο.
4. Η γυναίκα παει στο χασάπικο.
5. Η γυναίκα παει στο ζαχαροπλαστείο.
6. Η γυναίκα ετοιμάζει την σαλάτα και τα λαχανικά.
7. Η γυναίκα ετοιμάζει τα κρέατα για το ψήσιμο.
8. Η γυναίκα βάζει σε ένα δίσκο τα κρέατα με τα σχετικά μπαχαρικά και τα εργαλεία του ψησίματος.
9. Η γυναίκα φέρνει την σχάρα καθαρή και το δίσκο στον άνδρα που είναι ξαπλωμένος δίπλα στην ψησταριά απολαμβάνοντας την μπύρα του.   (μαζί με τους υπόλοιπους , προσθέτω εγώ )
10. Ο άνδρας βάζει το κρέας πάνω στην σχάρα.
11. Η γυναίκα μπαίνει στο σπίτι να στρώσει το τραπέζι.
12. Η γυναίκα ρίχνει μια ματιά στα λαχανικά που βράζουν.
13. Η γυναίκα ετοιμάζει το επιδόρπιο.
14. Η γυναίκα ξανά βγαίνει έξω να πει στον άνδρα της ότι καίγεται το κρέας.
15. Ο άνδρας βγάζει το κρέας που παρά ψήθηκε από την σχάρα και το παει στην γυναίκα του.
16. Η γυναίκα ετοιμάζει τα πιάτα και τα βάζει στο τραπέζι.
17. Ο άνδρας βάζει να πιούνε.
18. Η γυναίκα ξεστρώνει το τραπέζι και ετοιμάζει τον καφέ.
19. Η γυναίκα σερβίρει τον καφέ και το επιδόρπιο.
20. Μετά το γεύμα, η γυναίκα μαζεύει το τραπέζι και το τραπεζομάντιλο.
21. Η γυναίκα πλένει τα πιάτα και συμμαζεύει την κουζίνα. (και όλη την υπόλοιπη αυλή)
22. Ο άνδρας αφήνει την ψησταριά όπως είναι γιατί ακόμη καίγονται τα κάρβουνα.
23. Ο άνδρας ρωτάει την γυναίκα του αν χάρηκε που δεν μαγείρεψε σήμερα.
24. με ένα απορημένο ύφος ο άνδρας βγάζει συμπέρασμα ότι οι γυναίκες δεν είναι ποτέ ευχαριστημένες. 


 .... και μετά με λένε  γκρινιάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όχι πείτε μου έχω άδικο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

31 σχόλια:

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν ξέρω τι λέει παραπάνω, εγώ διαβάζω διαγώνια, δεν προλαβαίνω, αλλά ότι και να λέει, το σκυλί σου και τον άνδρα σου όπως τον μάθεις!!!!
Το σκυλί στο σπίτι του και ο άνδρας στα υπόλοιπα. Μέση δεν έχεις να πονά? Πόδια? Κεφάλι?

α, γι αυτό και για άλλα προτίμησα την ησυχία μου και την ανεξαρτησία μου!!!!
σιγά μην πλυνω, σιγά μην καθαρίσω... Οταν πρέπει.
Οποτε θέλω τα κάνω... κι άν.

Ασε που όταν έχω τραπέζια έχω και γυναίκα για τα λοιπά.

η γουρούνα!

koulpa είπε...

xaxaxa ε μα τους κακομαθαίνετε ως μαμάδες.. και μετά έχετε παράπονα ως σύντροφοι.. εμένα με έστρωσε η δική μου στις δουλειές από μωρό.. είμαι και ολοκληρωτικός ώς χαρακτήρας.. την πρώιν μου την κακομοίρα την κατέστεψα.. 54 κιλά την παρέλαβα.. 74 την απέδωσα.. :):)
καλημερούδιααα :):)

Νερένια είπε...

πάτε καλά;;;

εδω ψηνουμε .... για να μην κάνουμε δουλειες:ΡΡΡ

koulpa είπε...

xaxa μα απέδειξες πέραν πασης αμφισβητήσεως ότι είναι μύθος η χαλαρώτητα του bbq.. :):)

Νερένια είπε...

Εμ εσεις να τα βλέπετε!!!

Emmanouela είπε...

Νερένια μου γλυκιά, υπάρχει και το αντίστοιχο όπου το βράδυ ό άντρας λέει ''πάω για υπνο'' και πάει και η γυναίκα λέει ''πάω για ύπνο'' και πάει μετά από μία ώρα, γιατί πρέπει να βγάλει τα σκουπίδια, να βγάλει το σκύλο, να κλείσει τα παντζούρια, να κοιμίσει τα παιδιά, να πλυθεί, να αρωματιστεί, να να να να και μετά τον άντρα τον έχει πάρει ο ύπνος!!!

Τι ανάγκη έχουν αυτοί χρυσό μου!?!!?

Νερένια είπε...

και αυτο το ζω.... δεν εχουν βρε αναγκη ... αλλά τι να πω;;;

koulpa είπε...

xaxa εγώ τα βλέπω.. και πρωτιμώ τον μουσακά.. και μου αρέσει και περισσότερο.. :):)

koulpa είπε...

χαχαχα είδα και την αφεντομουτσουνάρα μου αριστερα.. ευχαριστώ.. αλλά ρε παιδιά είπαμε.. ΔΕΝ είμαι καπετάνιος.. θα πέρσει κανένας καπετάνιος εδώ πέρα και θα με φτύνει όλη μέρα.. :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kούλπα, σταματα με τον μουσακά, και πεινάω και θα φάω βλακείες!

που σούρθε τώρα...
ασε που περνάς πίσω απο την πλάτη μου!!! χωρίς μια κουβέντα (ζηλίτσες α, χα, χα, χα, χα)!!!

Νερένια είπε...

κάτσε και θα φερω εγω τον καπετανιο!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν του άρεσε αριστερά του παιδιού?
βάλτον δεξά!
βάλτον κέντρο!
μην τον βάζεις πουθενα

βρε πως μου τον κάνατε δω μέσα έτσι, μια χαρά σας τον έφερα
Σταματα την μουρμούρα ρε, που την κόλλησες?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν θέλει καπετάνιος?
βάλε τον στην κωπηλασία και γρήγορα!
δεν θέλει μακαρόνια
φτιάξε του μουσακά
δεν θέλει κιμά
κάνε του μπιφτέκια
δεν θέλει?
ααααααααααααααααμαααααααααααααααν!

Νερένια είπε...

κοιτα γιατι εσυ τους καλομαθαινεις
εγω δεν εδωσα τετοιου ειδους υποσχεσεις


εγω το ψηστηρι το κανω αλλιως!


τωρα μαγειρευε!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Χα χα...
Νερένια μου δεν έχεις και άδικο..
Και μετά μιλάμε και για ισότητα...
Που την είδανε, μου λές ;;;;;;;;;;;;

koulpa είπε...

xaxaxa ζουζουνιον μου.. έμπενα κομητοειδώς.. τώρα ήλθα να φάω κι έχω περισσότερο χρόνο.. :):)

μα ισα ισα.. ευχαρίστησα για την αναφορά.. απλά στον τίτλο "καπετάνιος" έχω αναστολές.. :):)

και δε θέλω να μου μαγειρεύουν.. τα καταφέρνω μια χαρά και μόνος.. ε τον μουσακά δεν το βγάζω από το μυαλό μου.. έφαγα και μερικούς συμπαθητικούς στις κυκλάδες.. και ξεθώριασαν την κακή ανάμνηση του πόρου.. :):)

όσο για την ισότητα.. δε την πιστεύω.. οι ηλήθειες μαμάδες αρένων φταίνε για όλα.. ο κόσμος θα ήταν τουλέχιστος ομορφότερος με λιγότερους άνδρες.. :):)

καλησπερούδιαααα :):)

marilise είπε...

μπα προτιμώ να ψήνει στα κάρβουνα , να κυνηγάει τις γάτες που συνωμοτούν μαζί μου και εναντίον του και καιροφυλακτούν να γλείψουν τις σκάρες μόλις κρυώσουν απο το να μπεκαμάρι μου στην κουζίνα για να φτιάξη την μοναδική , καταπληκτική φουρτάλια του και να κλάει μετά το σύμπαν και 2500 χιλιάδες βοηθοί του !!!!
Εκεί όχι απλά γκρινιάζω , όχι γκαντεμιάζω αλλά θυμάμαι και συχτηρίζω που δεν έφτιαξα ένα παρακούζινο να τον βάζω μέσα και να ησυχάζω !!! Βέβαια ομολογώ ότι η φουρτάλια του είναι τέλεια , αλλά όχι στην δική μου κουζίνα !!!

Νερένια είπε...

Καπιτεν .... εσυ πως νιωθεις με τοσο γυναικομανι;;;

marilise μου ... ξερω αυτο το εκανα μια ομελετα ... μια χαρα ειναι η κουζινα ...μετα πας και τριβεις κανα μήνα αυγα και λάδια από παντου!!!!!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa μια χαρά στο τοιχείο μου.. μονο μιά με ταλεπορεί.. με φωνάζει όλο καπιτεν και ντρέπομαι.. :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Marilise, σε παρακαλω, αν αυτός που κάνει την φουρτάλια, την κάνει όπως στην Ανδρο (
έλκω την μακρινή απο εκέι), μπορείς να μου τον στείλεις να κάνει την δική μου κουζίνα άνω κάτω, και μετά σου τον στελνω εγώ πίσω μαθημένο να καθαρίζει. ορκίζομαι


!!!!

κουλπα, σταμάτα την γκρίνια !

koulpa είπε...

χαχαχα θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα.. και δε χρηάζεται να καθαρήσει.. μιαμμμ (μα τι κοιλιόδουλος έχω καταντήσει πια!!!) :):)

sunnefoula είπε...

αχχχχ παντού διακρίσεις!
Επίσης έχω ακούσει και το:
Μα τόσο ωραία που μαγειρεύεις δεν πρέπει να έχεις κάποιον για να το φάει και να σε παινέψει???
(και πλύυυυσιμο πιάτων μετα..)

Υγ: την "παράκληση" στο τέλος της σελίδας την τύπωσε και κόλλησε ο διευθυντής μας στον πίνακα ανακοινώσεων στη δουλειά... μηπως είμαστε συνάδελφοι και δεν το ξέρουμε????

marilise είπε...

σας τον δανείζω , σας τον δανείζω γιατί πράγματι την πετυχαίνει σε όλα τα είδη κουκοφουρτάλια , κολοκυθοφουρτάλια και κλασσική με λουκάνικα και λούζες , εγώ σας τόπα πάντως εσείς δεν με ακούτε ....
koulpako γιατί χαίρεσαι μόνος σου στο άκουσμα της φουρτάλιας , αντε βρε να σε κεράσουμε μια μιας και σπανίζεις στο χώρο . Εδώ που τα λέμε οι μανάδες των αγοριών φταίνε πχχχχ η μαμά του καλού μου δεν τον αφήνει να μπει στην κουζίνα της !!! εγώ τι φταίω !????????

koulpa είπε...

xaxa ε μα κατά τον αγώνα στις κυκλάδες.. έφαγα πατάτο στην αμοργό.. ρεβυθάδα στη σίφνο.. από άνδρο δε περάσαμε.. έχω μια έληψη.. :):)
χαχα μπορεί η πεθερά να φταίει για τον σύζυγο.. (εγώ άρχισα να ασχολούμαι μώλις έφτανα πάνω σε καρέκλα την κατσαόλα).. αλλά εσείς οι νέες θα φταίτε για τους μελοντικούς.. μη σου πω και χειρότερα.. :):)
ευχαριστώ για την προσφορά.. μιαμμ :):)

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ενα γλυκο του κουταλιου ηρθα να παρω κι αν εχεις αποριες ρωτα με να στις λυσω . τα φιλια μου οπως παντα μαγικα...

Νερένια είπε...

μαγε ... δεν εχω αποριες ..όλο το βραδυ επλεα μεσα στο νετ ...γιατι θεωρω πως όχι ότι αυτα δεν γινονται ... αλλά δεν πρεπει να γινονται...

Τωρα ο καθενας εχει μια γνωμη ... αλλά βλέπω και συ παρακολουθεις τα παντα στο μπλογκ του μαγοσφάχτη , πως τον λένε, και δε θα επρεπε να σε απασχολει τι γραφει αν ότι εγραφε εκτος απο υπερβολικο δεν ήταν και αληθινο...

Σε κάθε περιπτωση , ειναι κατι αναμεσα σας , απλά μου κίνησε την περιεργεια και ειπα να το ψαξω καθως εχω και αυπνιες!!

Τωρα αν εσυ θελεις να μου πεις κάτι ακουω ....

Νερένια είπε...

καπιταν ... αφου σου πάει .. ασε που πρεπει να εχουμε καποιον να κραταει το μπουσουλα!!!


όσο για τους άντρες σας κρατηστε τους ... εχω δεν θελω αλλους!!!

φιλάκια

koulpa είπε...

xaxa αντε καλά.. ντρέπομαι αλλά να μη σου χαλάσω χατήρι.. :):)

α εγώ δεν ανίκω σε κανέναν.. αδέσποτος.. :):)

καληνυχτούδιααα :):)

Νερένια είπε...

ο αδέσποτος καπιτέν;;;
ωραίο είναι ... αν εισαι εδω μείνε ...

ετοιμάζω βόμβα (ελπίζω γέλιου)...

koulpa είπε...

χαχα έλεγα πως θα κοιμόμουν.. αλλά πάω να διαβάσω.. αν και μου φάνηε μακρυνάρι.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Νερένια είπε...

έτσι τα γράφω εγω μακρουλάαα...


καληνυχτουδια στη μουρη σου....