15.7.10

Πάμε σε μια παραλία .... με ησυχία !!!



Nα πάτε να διαβάσετε, "τα τρομερά παιδιά" της μανουλομαμούλας, να πεθάνετε στο γέλιο. Πρώτον αυτό.
Μετά μπορείτε να πάτε όπου θέλετε σας επιτρέπω. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο στο καφέ για ποιητική βραδυά, ριμάτη, οργανωμένη. Γιατί είχαμε απώλειες... και "παραπονέθηκαν".

τρίτον έρχομαι να ρωτήσω ποιός είναι γκαντέμης! Διότι κάποιος είναι. Δεν γίνεται. Δεν μπορεί ! Θα τον ανακαλύψω. Κάποιος με γκαντέμιασε εφέτος. Ξεκινά... μια ψαροπούλα...εεεε, όχι αυτό είναι απο αλλού!!!!
Ξεκινά η Ζουζούνα εχθές να πάει απογευματινή βόλτα στην παραλία, ως συνήθως ! Δις εβδομαδιαίως. Για καφέ και ξάπλα. Μόνο. Μπάνιο κάποτε όταν ζεστάνει το νερό! Αμα...
Ρωτά, εδώ κι εκεί, μην παρεξηγηθεί που δεν ρώτησε, είχαν δουλειές οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, σκασίλα της μεγάλη, κι ογδόντα παπαγάλοι, πήγε μόνη. Μόνος δεν είσαι εκεί ποτέ, κάποιος γνωστός, κάποια γνωστή, κάποιοι απο πιο πέρα...
Φθάνει σ' ένα παρκινγ, που τα μηνύματα ήταν ξεκάθαρα. Μόνο Κυριακή πρωί κατά τις 11 έχει 50 αυτοκίνητα ήδη... Χμ... καλέ που είμαι? που βρίσκομαι? τι μέρα έχουμε? Τετάρτη απόγευμα. Ολα τα γύρω μέρη με μαγαζιά ανοικτά, ποιοί είναι όλοι ετούτοι που 7 η ώρα πλατσουρίζουν?
Εγώ που θα απλωθώ, εγώ που θα ξαπλώσω? Προχωρώ και αρχίζουν οι χαιρετούρες. απο 40 ομπρέλλες βρίσκω μόνο μία με μία ξαπλώστρα να στρωθώ. Κύριε ελέησον.
Δίπλα, γνωστοί, αλλά πιο δίπλα παιδάκια, που σκούζουν. Το τηλέφωνο του Ηρώδου γρηγόρως.
Παραπέρα, άλλα που πλατσουρίζουν. ηλικίας απο 5 ώς της αγκαλιάς.... Κοιτώ στραβά, έναν γνωστό"ναι μου απαντά, πολύ παιδί σπαρμένο". Γαμώ την καντεμιά μου, μέσα!!! Απλώνομαι, ο γιαννάκης, τριγυρνά να κάνει γνωριμίες, υπο τας φωνάς της γιαγιάς "μηηηηην ενοχλείς την κυρία". Του χαμογελώ, μου χαμογελά, και με κοιτά. Είναι δεν είναι 2 και κάτι... μου λέει λογάκια, του απαντώ και ξεκαρδίζεται. Η γιαγιά φωνάζει. "αααααααααχ, δεν χαμογελά σε κανέναν. εσείς πως τα καταφέρατεεεεεεε? "Κώστα τρέχα, ο γιαννάκης, γελάει στην κυρία..." Τρέχει ο Κώστας, ο πατέρας να τον μαζέψει "ρε μάνα, ενοχλεί, πάρτον απο εκεί" ζητά ευγενικά συγνώμη και τον βουτά. Βάζει τις φωνές ο μικρός, η διπλανή παρέα με κοροϊδεύει...
"Σκάστε" τους γελάω, "΄να σας δω έτσι σε λίγα χρόνια".... το τάβλι αρχίζει αγώνα παρακάτω. Γιατί εδω? γμτ!!!
Βάζω στ' αυτιά μου μουσική και απλώνομαι στο περιοδικό μου. Ζέστη και δυσφορία. Κοιτώ γύρω. 35άρηδες μπαμπάδες, φορτωμένοι με όλα τα τζιμπράγκαλα κάνουν μπάνιο τα μωρά τους!
Γιατί χριστέ μου εδώ? Εμείς που θα πάμε? Μια χαρά περνούσαμε τόσα χρόνια γμ την κρίση μου μέσα. Γιατί δεν φεύγουν? Που πήγαιναν τ' άλλα χρόνια? Τέτοια εποχή τρείς κι ο κούκος είμαστε και τι καλά περνούσαμε! Τώρα??????

αγγελία
Αναζητείται παραλία με ξαπλώστρες σε απόσταση μόνο έως 45 χλμ απο την Αθήνα, με ησυχία και γνωστούς.

11 σχόλια:

Νερένια είπε...

θες και γνωστους τρομαρα σου!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

παραλίες έχουμε για όλα τα γούστα,αλλά χαλάει η δουλειά στα χλμ.χαχαχαχα.φιλάκια.

Emmanouela είπε...

Κάτσε στη βεράντα σου χρυσό μου, άμα είναι να μην βουτάς κι όλας! Τι τα θες τα μπανιερά? Αυτό με τα παιδάκια στην παραλία εγώ το αντέχω! Τις ρακέτες και τα τάβλια δεν μπορώ! Και η Αθήνα πλέον δεν είναι για μπάνια, πάρτε το απόφαση!
Η κρίση δεν έχει γεμίσει μόνο παραλίες εφέτο, αλλά και πάρκα και πεζόδρομους και παγκάκια! Όλοι στους δρόμους έχουν βγει λαλημένοι και κοιτάνε να τη βγάλουν τσάμπα! Έτσι είναι...

koulpa είπε...

xaxaxa θα έλεγα ότι είμαι εγώ ο καντέμης.. αλλά δεν έπεξα στο έργο.. :):)
καλά λέει η εμανουελα.. να πάρεις και μια φουσκωτή πισινούλα να καθόμαστε στη βεράντα σου.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια
ε, πως να το κάνουμε? χωρίς γνωστούς δεν γίνεται....


Πες τα ρε φουρτουνίτσα, είσαι πολύ μακριά !!!

Ρε Εμμανουέλα, ρε Εμμανουέλα, έδωσα για το κάθε μαγιώ 112 ευρώ, είσαι σοβαρή που δεν θέλω παραλία!!!!
αυτό το ένα γινήκαμ' ούλοι, μου την δίνει, εφέτος!!!!
ένοια σου κι η βεράντα μου, πάντοτε έχει κόσμο!!!



Πισινούλα, θέλει το Κουλπάκι μου? να σου πάρω αγόρι μου να πλατσουρίζεις!!!!!

Emmanouela είπε...

Κι εμένα μου τη δίνει, ρε γαμώτο, δεν μπορείς να ευχαριστηθείς τίποτα.

Αλλά, κι εσένα ούτε 2 ευρώ δεν σου έκοψαν απ' τα μαγιά? Έλεος!!!Τι να σου κάνω που έχεις και ακριβά γούστα! Λούσου τα τώρα!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

δύο και δύο τέσσερα
μου κόψανε κορίτσι
μα τι να κάνω τώρα εγώ
που δεν πατώ στο μπίτσι!

Coffeemug είπε...

δεν ξέρω πού είσαι αλλά σε παραλία της αθήνας ούτε να με πληρώσεις δεν πάω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αθήνησι καλέ, κατάκεντρο!
Απο την ώρα που γεννήθηκα στα πέριξ πάω, ανάλογα τα κέφια και την "καθαρότητα". Τώρα τελευταία δίπλα, στο club med στον Μαραθώνα. σίγουρα καθαρα. Αλλά και τόσα χρόνια ΔΕΝ επαθα τίποτα ποτε απο την θάλασσα.!!!!
αυτό το που είμαστε ντάλα απόγευμα 8 η ώρα ο ένας πάνω στον άλλον, πρώτη φορά γμ τη φτώχια τους μέσα!!!!

marilise είπε...

Διαθέτω ταράτσα που βλέπει παραλία - Αιγινα , έχει ήλιο και διαθέτει και διαβατάρικα σύγνεφα για ατμόσφαιρα . Απο ήχους διαθέτω απόλυτη ησυχία με μουσική υπόκρουση τζιτζικιών , ξελιγωμένα στρίγκλικα που ουρλιάζουν σε δανεικές πισίνες , και που και που γιούφτους με καρότσες να διαλαλούν την πραμάτεια τους και σκύλους να τους γιουχάρουν . Επίσης διατίθεται η ίδια ταράτσα και με σεληνόφως για ασημένιες ανταύγιες .... και σου εγγυόμαι δεν θα βρεις γνωστούς σου ....
Μόνο πάρε τηλέφωνο πριν για να πάρω φρούτα απο την λαική ....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν βρεις την παραλία που ψάχνεις θα έχει φύγει η γκαντεμιά σου και δεν το βλέπω.
Λέω να πάω στη marilise μου φαντάζει ωραιότερο θα πάω και τα φρουτάκια μου μια χαρά θα περάσω!!