13.7.10

Από που κι ως που;

Αχχχχχχχχχχχχχχ!!! Μανάδες όλου του κόσμου ενωθείτε!!!
Τι θα γίνει με τα βλαστάρια μας;;;;;
Όπως σαφώς θα ξέρετε, είτε γιατί έχετε ή είχατε μικρά παιδιά, είτε γιατί θυμάστε τα δικά σας τα καλά, η εφηβεία είναι εντελώς ... κουλή θα το πω!!
Θα μου πείτε τώρα και με το δίκιο σας, χαλάρωσε και απόλαυσέ το!
Κάνω και τίποτα άλλο η έρμη μάνα;;;;
Έλα όμως, που είναι μερικές φορές, λόγω ηλικίας , διαταραχή ορμονών, υψηλής πίεσης,  το άει σιχτίρ που έπρεπε να πεις πριν κάνα δίωρο και δεν είπες, η ζέστη, το μαλλί που έπεσε ενώ της είπες της ηλίθιας να στα "ψήσει" λίγο παραπάνω, τα λόγια του παπά τέλος πάντων, που τα νεύρα χτυπάνε κόκκινο και η απόλαυση τερματίζει.
Και λες :"Πού είσαι ωρέ Ηρώδη;;;;;"
Θες λοιπόν να πνίξεις το σπλάχνο σου, που δεν καταλαβαίνει, ότι σήμερα "δεν τον παίρνει" και να χαλαρώσει λίγο...
Μπορεί να υπάρχουν τέτοια παιδιά, μετρημένα θα είναι δεν μπορεί εμένα να μου πέτυχαν δύο στα δύο από τα άλλα, μπορεί να υπάρχουν ξαναματαλέω αλλά δεν είναι τα δικά μου!
Ο μικρός, λόγω ηλικίας είναι πιο συμμαζεμένος, την αλήθεια θα την πω, ο μεγάλος όμως δεν παίζεται!
Έχει μιαν απάντηση σε ό,τι του το πω! Έχει και πολύ χιούμορ, έτσι σώζεται πάντα.
Πείτε μου λοιπόν τι απάντηση να δώσω στο παρακάτω, εγώ πάντως δεν είπα τίποτα και πήγα να συνεχίσω το σίδερο.
        Είναι απόγευμα και θέλω να πνίξω κάποιον, γιατί πάντα λέω πως κάθε φορά που θα μαζεύω ένα απλωμένο πλυντήριο  θα το σιδερώνω, μα φευ! Είχα να σιδερώσω τέσσερα και μου ερχόταν αναγούλα μόνο που τα έβλεπα. (Ναι καλά καταλάβατε , είναι από τις δουλειές που μισώ!)
Κάνει ζέεεεεεεστηηηηηηηη, θα προτιμούσα να πίνω καφέ στην αυλή, να κάνω αποτρίχωση, να βάφω νύχια, ό,τι άλλο παρά το μαρτύριο της Σπυριδούλας!
Το παίρνω απόφαση, βάζω το σίδερο στην πρίζα, φέρνω και όλα τα μάντζαλα - σάντζαλα κοντά μου, να μην υπάρχουν δικαιολογίες για να φεύγω από τη σιδερώστρα και ξεκινάω βρίζοντας!
   "Δε με έκανες άντρα ρε μάνα; Άτιμη κοινωνία! Την τρέλα μου τι ρουχομάνι είναι τούτο; Άχρηστη μια κόρη δεν έκανες να σε βοηθάει! Πάλι εγώ ο μαλάκας τα κάνω όλα!" και άλλα τέτοια, που φαντάζομαι τα λέτε και σεις, όταν κάνετε δουλειές! Κι αν δεν τα λέτε "απ΄έξω" σας, τα λέτε από μέσα σας ή τουλάχιστον τα σκέφτεστε...
   Σε αυτήν την όμορφα ευχάριστη οικογενειακή στιγμή μου, κλαπ κλουπ ακούω τις παπουτσάρες παμ ζουπαμ παμ ζουπαμ, του γιου μου να κατεβαίνουν την εσωτερική σκάλα. 
Ντυμένος, έτοιμος για καφέ με την γκομενίτσα. Εγώ πάλι ιδρωμένη, με μια παλιά μακριά μπλούζα (η στολή σιδερώματος) με κλάμερ στο μαλλί, η χαρά του άντρα ένα πράμα! 
Μου σκάει ένα φιλί, ντιν ντιν ντον τα καμπανάκια μου αρχίζουν  να χτυπούν τους δέκα συναγερμούς!
"Προς τι το φιλί; Τι θες; " του λέω με έναν τόνο που σημαίνει, "πάρε τα κουβαδάκια σου και αλέ!"
"Γλυκιά μου μανούλα, τι όμορφη που είσαι!" μου λέει ο Ιούδας!
"Λέγε τι θες, που με δουλεύεις κιόλας! Πρόσεχε τι θα πεις , δεν είναι και καλή η ώρα!" του λέω και η πίεση αρχίζει να χτυπάει κόκκινα.
"Να με πας πλατεία, μόνο αυτό." μου λέει και μου κάνει "ματάκια" που ξέρει ότι μου τη δίνουν!
Άρα και άλλη κοροϊδία.... δεν αντέχω και :
"Καλά αγόρι μου , είσαι ντιπ βλαμμένο;;; Δε με βλέπεις;; Είναι να πάω να ντυθώ και να σε πάω πλατεία;; Τι το πήρες το σούπερ ντούπερ ποδήλατο αλουμινίου; Για να σε πηγαίνω εγώ πλατεία;;;;;;;;;; Θα με τρελάνετε εδώ μέσα! Σήκω και φύγε από δω πέρα; Γιατί δεν πας με το ποδήλατο;;;;;"
"Γιατί θα χαλάσω το μαλλί!" μου λέει χαλαρά.
"Τι λες ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;;;;;;;;;; Πας καλά;;;;;;;;;;;;;;;;;Τι είσαι ωρέ; Κοριτσάκι και φοβάσαι μην πετάξει καμιά τρίχα και πως θα την μαζέψουμεεεεε;;; Από που κι ως που θα με νοιάζει αν χαλάσει το μαλλί σου;;;; " ξεσπαθώνω εγώ.
"Τι από  που κι ως που ρε μάνα;; Από δω ως εκεί!"



Τι να του απαντήσω;;;;;;;;;;;;;; Πείτε μου!!!!!!!!!!!

32 σχόλια:

Heliotypon είπε...

Εγώ ο αρσενικός τι να πω, τώρα, που παιδιά δεν έχω και τα δύο ανήψια μου είναι δύο γλυκύτατες ανηψιές που τις λατρεύω; Δύσκολο να πιάσω το νόημα και τα αρνητικά του να έχεις αρσενικό παιδί. Επειδή υπήρξα όμως, αλλά σε άλλλες εποχές, προτείνω να μην του χαλάς τα χατήρια του κανακάρη...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΧΑΧΑ Τη Σπυριδούλα που την θυμήθηκες;

Σ'αυτές τις ηλικίες ούτε οι κόρες σώζουν την κατάσταση!

Η περιγραφή των βασανιστηρίων απίστευτη!!!!

η σιωπηλή κραυγή είπε...

ax ετσι ειναι τα αγορια,μια τρελα την εχουν!!!αλλα και τη σημερινη εποχη τα κοριτσια δεν πανε πισω...λες να φταινε οι τροφες?ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΗ??

Νερένια είπε...

Heliotypon:

Καλώς ήρθες στον καφενέ μας!
Επειδή δεν του χαλάω χατήρια έχει γίνει έτσι ....
Δεν την λυπάται την μανουλίτα του... Αντί να μου πει να σε βοηθησω....

Αντιγονάκι μου,
Πως να την ξεχάσω ; Ολόκληρο σούσουρο είχε γίνει.... και είδες τι έπαθε η Σπυριδούλα που δεν άκουγε; Μάλλον από κει το μισώ το σίδερο...δεν εξηγείται αλλιώς! Η αδερφή μου που είναι πιο μικρή το λατρευει:Ρ

Σιωπηλούλα:
Έχω να σας γράψω ιστορίες να ψοφήσετε στα γέλια!
Εμένα πάλι είναι λεπτος (τον είδατε) αλλά τρώει και μένα!!!!


Εγώ πάντως στην ηλικία του έκανε γενική στο σπίτι! Μόνη μου! Αχ ρε μάνα! Αχ ρε μάνα!

Coffeemug είπε...

Εμαθα πώς έχετε καλό καφέ και είπα να περάσω.
Δεν ξέρω από έφηβους και σιδερώματα. Έφηβους σε οικογενειακή σχέση εννοώ. Γιατί επαγγελματική...τους λατρεύω. Αλλά βλέπεις δεν είμαι η μαμά τους. Τώρα σίδερο τί να πω. Πλένω 10 πλυντήρια αλλά σιδερώνω ελάχιστα. Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται και δεν χρειάζεται να είναι και τέλεια. Μόνο ότι φαίνεται. Και πάλι θα ομολογήσω ότι δεν τα σιδερώνω εγώ. Ισως γιατί λυπάμαι τα λεφτά οπότε κάνω γερές εκπτώσεις στο τί πρέπει να σιδερωθεί. :)))

Νερένια είπε...

Καλως όρισες στο καφέ μας,

όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα, Έλληνες είμαστε!!!

Και γω τα πάνω πάνω θα ήθελα να κάνω ... αλλά θα με εβαζαν να τα ξανακάνω:Ρ

Είναι ένα θεμα η εφηβεία... εγω συνήθως γελάω και το προσπερνώ ...αλλά είπαμε είναι και μερικές φορές πιυ θα τα έπνιγα και τα δυο!!!

Coffeemug είπε...

Μια μέρα πριν κανένα χρόνο ο άντρας μου το πήρε πατριωτικά και "το παιδί βγαίνει τσαλακωμένο έξω" και τέτοια. Το παιδί σου λέω ότι ειναι 7 χρονών με μισή μερίδα ρούχα. Αλήθεια ούτε φαινονται. Τα μαζεύει όλα και μου λέει θα τα σιδερώνω εγώ απο εδώ και εμπρός. 2 μήνες μείνανε στη στοίβα. Οσο τα σιδέρωσες εσύ άλλο τόσο κι αυτός. Ασε με. Καλύτερα να ασχολούμαι με εμένα παρά με τα σιδερωμένα σώβρακα.

Νερένια είπε...

Υπάρχει μια σημαντική διαφορα ... άλλο 7 άλλο 17 .... είναι και το αίσθημα βλέπεις :ΡΡ

Coffeemug είπε...

Αχ βαχ! σε νιώθω :)))))απλά δεν έχω φτάσει εκεί ακομα

Νερένια είπε...

σαν φτάσεις θα με θυμηθείς... θα σιδερώνεις και θα βρίζεις ...

ενω εγω τότε τα καααααααθομαι... (πλάκα κάνω ο άλλος μου γιος είναι μονο 8 κλαψ λιγμ!)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

εγώ... αποχωρώ με το βρακί που φορώ, διότι δεν έκανα παιδιά και 5-6 τέτοιους λόγους.
Σίδερο πλύσιμο... θα μου πεις ποιός τα κάνει. ΚΑΝΕΙΣ στο σπίτι μας.
Δεν σιδερώνουμε τίποτα!!! Οπως σας το λέω. Κάτι πουκάμισα όταν δεν έχει να φορέσει ο πατέρας, και περάσει η γυναίκα που κάνει το σπίτι (καμώνεται πως το κάνει, αλλά η μαμά δεν την αλλάζει)>>>>

Ομοιως δεν παντρεύτηκα για να μην έχω μπελάδες στο κεφάλι μου!!!!



εεεε, εσύ coffeemug, δεν θαρρείς, πως έχεις μια θέση εδώ μέσα, εκτός απο το να σχολιάζεις? Βρε παιδί μου, τόση νεραϊδα, τόση γιαγιά, τόση σιωπή, τόσα κεράσια, ένα φλυντζανάκι του καφέ ΝΑΙ μας λείπει!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Τώρα, βρε Ηeliotypon, είδαμαν και πάθαμαν, να βρούμε έναν αρσενικό να καλοπερνάει εδώ μέσα, ο ΚΟυασιμόδος μας προέκυψε. Μα, κι εσύ... τστστστστσ τι φωτό!
τόφαγα το φαγάκι, θα φάω και το άλλο!

Coffeemug είπε...

Ζουζούνα, τους μπελάδες τους δημιουργούμε εμείς έως ένα σημείο. Η αντίληψη που έχουν οι άλλοι για τη μαμά-νοικοκυρά-γκόμενα-νταντά-παραδουλεύτρα-σεξοβόμβα-εργαζόμενη. Και ο ρόλος που τελικά επιλέγουμε να υποδυθούμε εμείς που συνήθως είναι όλα μαζι τα παραπάνω. Και τρέχουμε και δεν φτάνουμε φυσικά. Φταίμε όμως στο λέω.

Τώρα τί να πω. Με τιμάτε, δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό. Δεν ξέρω τί να πω.....Ευχαριστώ πολύ.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αγαπητή κυρία Φυλτζανοπούλου (κατά το σωστό όνομα της φυλτζάνας) μου.

Δεν ήθελα ποτέ οικογένεια, δεν ξέρω τι μπελάδες, δημιουργούνται, ευθύνες όμως δεν... μόνη με ένα έτερον ανα καιρούς (μην βαριόμαστε κιόλα) που να κοιμάται σπίτι του!
Τώρα όποιος έχει τα γένια, διασκεδάσει με τα χτένια, διότι αλλιώς δεν γίνεται, θαρρώ...


Ελα, καλέ, δεν τόχεις ξανακάνει. Τόχα εγώ θαρρείς? πρωτάρα είμαι !


Στάσου να σκουντήξω την κυρία Νερο-νεραϊδουπούλου στο μεηλ και θα σου πει.

Ντριιιιιιιιιιιιιιιιν, ντριιιιιιιιιιν λέω.
Νερενιοπούλουουουουουου, άσε μαρή το σιδέρωμα... κι έλα να εξηγήσεις στην κυρία Φυλτζανοπουλου, τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να γίνει συνεταίρα!

Νερένια είπε...

ζουζουνα που σημερα καλαηδας, στείλε της πρόσκληση (μπορείς!) γιατι έχω 3 λαλακες από το πρωι μπαστακωμενους εδω και μου έχουν πρηξει αυτα που δεν έχω!!!!


καλως μας ήρθες συνεταιρα!!!!!!!!!!!!!!

Νερένια είπε...

ζουζουνα που σημερα καλαηδας, στείλε της πρόσκληση (μπορείς!) γιατι έχω 3 λαλακες από το πρωι μπαστακωμενους εδω και μου έχουν πρηξει αυτα που δεν έχω!!!!


καλως μας ήρθες συνεταιρα!!!!!!!!!!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Το μπορώ, μια κουβέντα είναι.... κάτσε να μελετήσω.... να μελετήσω λέω...
κι εγώ συμβάσεις έχω, μην σκάς. ανάμεσα σε μια δυο λαλώ...
χι χι χι !!!
πάω πάω,
κυρία Φυλτζανοπούλου μου, μισό και να κοιτάξετε το μεηλ σας

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

συμπάσχω μαζί σου, 3 έχω ζωή νάχουνε,αλλα η κόρη πλένει -σιδερώνει μόνη στο σπίτι της.τα αγόρια όμως......φιλιά.

Emmanouela είπε...

Εμ αγάπη μου, γι' αυτό εγώ αποφάσισα να γίνω σκυλομάνα!! Μαζεύεις μια κουράδα παραπάνω (μετά συγχωρήσεως!), αλλά γλώσσα δεν σου βγάζει παρά μόνο για να σε γλύψει!!!

Τώρα, αν πάθουν κάτι οι ορμόνες μου και με πιέσουν να κάνω κι εγώ παιδί, νομίζω ότι θα το κακομάθω μέχρι αηδίας!

Δεν μας είπες όμως τι έγινε τελικά? τον πήγες μέχρι την πλατεία?? Πάω στοίχημα πως ναι! Οπότε, δεν φταίνε πάντα τα παιδιά, αν τα κακομαθαίνετε εσείς οι μανάδες!! Να μάθει να παίρνει το λεωφορείο γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι πες του!

Για το σιδέρωμα δεν έχω συμβουλή! Κι ούτε υπάρχει, σόρυ!!!!

Καλή συνέχεια!!

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

χαχαχαχαχα

Μη μιλάς καθόλου και πήγαινε πλατεία τρέχοντας όπως είσαι και με το κλάμερ :)
Και πάλι καλά να λες.
Γιατί αν ήταν κόρη θα ήθελε επίσης να την πας, αφού πριν στα είχε ζαλίσει με το τι θα φορέσει και τι χρώμα θα βάψει νύχι και με τα τζάμια του αυτοκινήτου κλειστά να μην ξεφύγει καμια τρίχα από τον αέρα...

Νερένια είπε...

Πείτε μου λοιπόν τι απάντηση να δώσω στο παρακάτω, εγώ πάντως δεν είπα τίποτα και πήγα να συνεχίσω το σίδερο.



το είπα στην αρχή ... σιγα και μην τον πήγαινα , μία κυρία κοκοβίκου ΠΟΤΕ δεν βγαίνει με το κλαμερ στο κεφάλι!!! :ΡΡ

Emmanouela είπε...

ΑΧ, καλέ συγνώμη, που το'χω το μυαλό μου?! Νόμιζα ότι τελικά θα τον πήγαινες!! Αλλά, ήταν και το μαλλί άφτιαχτο! Έχεις δίκιο! Καλά του' κανες!! Ελπίζω μόνο να μην ζητήσει μηχανή μετά το ποδήλατο!!

Νερένια είπε...

τη ζητημένη;;;;;;;;;;;;;;;;

Emmanouela είπε...

Ε, δεν σας προλαβαίνω εσάς! Είστε ένα βήμα μπροστά! Τότε, καλά θα κάνεις να είσαι μονίμως με το μαλλί στην τρίχα και να τον πηγαίνεις από κει ως εκεί και όπου αλλού θέλει, γιατί αν πάρει μηχανή σε βλέπω να είσαι μόνιμα με την τρίχα κάγκελο από την αγωνία!!!!

Νερένια είπε...

350€ ποδηλατο .... μη χέσω!!!

να κάνει υπομονη , να καβαλάει το ποδηλατο ή ό,τι αλλο μπορεί... χατήρια τέλος!

Coffeemug είπε...

Ήρθα, Μία ώρα τώρα #$%^&()&^^%$ ο blogger. Ή ο ΟΤΕ. Παίζει κι αυτό.

Μή λες ποδήλατο. Μόλις έκανε φτερά ΜΕΣΑ από το γκαράζ ποδήλατο 450 ευρώ.

Νερένια είπε...

Να ζήσετε να το θυμόσαστε.... γιατί για να το ξαναβρείτε ....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

το ποδήλατο αποθηκεύεται ως εξής
Ανοίγεις την πόρτα του ασανσέρ! Το σηκώνεις στην πίσω ρόδα, γέρνεις λίγο την μπροστινή και το βάζεις διαγώνια στο ασενσόρι. Το ανεβάζεις στον όροφό σου. Ανοίγεις την πόρτα (όποια μάνα φωνάξει θα την μπουφλίσω...η δικιά μου, δεν καταλαβαινε απο τέτοια ποτε), το περνάς μέσα απο το σαλόνι, στην χειρότερη σηκώνοντάς το ψηλά, γιατί τώρα θα ουρλιάξει η μάνα και δεν θα την μπουφλίσω, και το πας μπαλκονοβεράντα μεριά.

ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ. τα υπόλοιπα είναι πρόχειρες λύσεις με φιτερά! πετούμενα!

εγώ αυτό έκανα και ας βριζόμουνα 20 φορές την ημέρα με την πολυκατοικία. Χέστηκα. εγώ είχα ποδήλατο όμως! του αλβανού μικρού που δεν τον αφησαν στον διάδρομο, και πήρε άδεια να το έχει στην είσοδο με αλυσίδα (απο μέσα εννοείς) του το πήραν μέρα μεσημέρι...
χα χα αχα

Marouli είπε...

Απαιχτος ο μικρος!! Προσκυνω!!

Μαρουλοφιλακια!

Νερένια είπε...

Να στον στείλω καμμιά βδομάδα, να μην ξαναγκρινιάξεις ποτε μαρουλίτα;;;
χαχαχαχαχα

Marouli είπε...

Να ερθω εγω να τον σιγονταρω????

Νερένια είπε...

Όχι κοριτσακι μου .. ειμαι που είμαι του ένδοξου "Δαφνιου" πόσο πιο βαθιά να με στείλετε;