5.7.10

Αχ! Λαϊστέρα....

Είπα ναιιιιιιι.......






Μετά από δυο χρόνια δεσμό , είπα το τελικό ναι , που έκανε τον αγαπημένο μου να πετάει στον 8 ουρανό!
Προφανώς δεν ήξερε τι τον περιμένει, τον καψερό!
Δεν ήξερε δε ρώταγε;
Που να ρωτήσει , που είχε τυφλωθεί και δεν έβλεπε μπροστά του!
Τέλος πάντων ... Ανακοινώσαμε τα "ευχάριστα" στις οικογένειες και ήρθε τα Χριστούγεννα του ΄90 να με ζητήσει...

Εφοδιασμένος με μια γλαστράρα με ένα τεράστιο "Αλεξανδρινό" , το οποίο ακόμη έχουμε , έχει γίνει δέντρο στην αυλή , χτύπησε το κουδούνι.
Υποτίθεται απλά πράγματα , εκείνος , εγώ , οι γονείς και τα αδέρφια μου , σε πρώτη φάση !
Αυτήν την ιστορία και πως εξελίχθηκε θα σας το περιγράψω μια άλλη φορά!
Αλλού έχω το μυαλό μου τώρα!

       Κανονίστηκε ο αρραβώνας, τον οποίο θέλαμε να τον κάνουμε την ημέρα της γνωριμίας μας 14 Φεβρουαρίου , αλλά δεν βρήκαμε κάπου ... οπότε και το κάναμε το αμέσως επόμενο σαββατοκύριακο...
Επειδή και οι δυό μας είμαστε κατά των πολλών μπίρι μπίρι ... σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα γλέντι στον αρραβώνα , που θα μπορούσαμε να καλέσουμε όποιον εμείς θέλαμε και όχι όποιον έπρεπε , μιας και είμαστε τα πρώτα παιδιά των οικογενειών μας και οι γονείς μας είχαν πολλές "υποχρεώσεις"!

Έτσι τους πείσαμε ότι και πιο ωραία θα περνούσαμε, ανάμεσα σε ανθρώπους που πραγματικά μας  αγαπάνε και στον γάμο, όποτε τον κάναμε, δε θα μπορούσε κανείς να παραπονεθεί ότι δεν τον καλέσαμε!

'Ετσι και έγινε .... κλείσαμε ένα κουτουκάκι που στέγαζε την αγάπη μας αυτά τα χρόνια, που ο άνθρωπος που το είχε δεν είχε καμιά σχέση με αρραβώνες και events τέτοιου είδους , που μας είπε το ναι , αλλά έτρεμε ολόκληρος ο καψερός , αλλά είπε το ναι μέσα από την καρδιά του , γιατί στο κουτουκάκι είχαμε κάνει αμέτρητα γλέντια με τους φίλους μας και μας ήξερε!

Καλέσαμε λοιπόν , όλους όσους ξέραμε πως θα ήταν κοντά μας , όχι από υποχρέωση , αλλά γιατί πραγματικά θα χαιρόντουσαν με τη χαρά μας....

Δυστυχώς για μένα , τρεις μέρες πριν τον αρραβώνα , η προγιαγιά μου μπήκε "προληπτικά " στο νοσοκομείο , γιατί δεν αισθανόταν καλά!
Όταν βγήκε, την ημέρα του αρραβώνα, ο γιατρός της απαγόρεψε κάθε είδους μετακίνηση από το κρεβάτι της ....
Του είχε μιλήσει βλέπετε πως το δισέγγονο της αρραβωνιάζεται και πως έναν απτάλικο θα τον χόρευε για το καλό!
Ο γιατρός που έφριξε της απαγόρευσε την μετακίνηση ... έτσι η γιαγιά έχασε τον αρραβώνα και γω τον απτάλικο της που τον περίμενα πως και πως!

Την άλλη μέρα , πήγα πρωί πρωί να της πω τα πάντα! Πως και τι έγινε!
Με άκουγε και με άκουγε και έβγαζε επιφωνήματα χαράς , μου έδινε ευχές αλλά διέκρινα ότι στεναχωρήθηκε πραγματικά που το έχασε όλο αυτό!

Το επόμενο Σαββατοκύριακο , είχα την βιντεοσκόπηση του αρραβώνα στα χέρια μου!
Χαρούμενη λοιπόν , πήγα , την πήρα και την έφερα στο σπίτι μου να δει όλα όσα έδειχνε η κασέτα!
Έφτιαξα δυο ελληνικούς , την κάθισα στην αγαπημένη της πολυθρόνα , έβαλα την κασέτα άναψα τηλεόραση και πάτησα το play....

Η λυκομάνα μ' κατάλαβε αμέσως τι έβλεπε .... έκανε σχόλια ..

"Α! ο θείος ! Α! Εσύ Λαϊστέρα (κουνίστρα ) πωπωπω , όλοι εκεί ! "

Έβλεπε και σχολίαζε .... σχολίαζε και έβλεπε!
Τα σχόλια όλα στα ποντιακά , μια που τα ελληνικά ποτέ της δεν τα έμαθε καλά, αλλά εμάς δεν μας πείραζε αυτό , ίσα ίσα που τις κάναμε χάζι να μιλάνε όλες μαζί (μαμάδες - γιαγιάδες- προγιαγιαδες) ποντιακά!

Κάποτε τελείωσε η κασέτα , τέλειωσε και ο αρραβώνας και η τηλεόραση επέστρεψε στο κανάλι της , στο mega...
H γιαγιά σκεφτική είπε :


"Αχ! Λαϊστέρα μ΄! Ωραίος ο αρραβώνας , μα κρίμας!"

Σκέφτηκα κρίμα που δεν ήταν εκεί, μα πάλι ρώτησα γιατί με την γιαγιά ποτέ δεν έπρεπε να είσαι σίγουρος!

" Ντο εν' ατό το κρίμας, λυκομάνα μ';" (ποιό είναι το κρίμα γιαγιά;)

Και η απάντηση!

"Κρίμας που το έδειξε το mega ... η ΕΤ3 έπρεπε να το δείξει να το δούνε και οι συγγενείς μας στην Καστοριά!"

Κάγκελο η εγγόνα!

15 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

χαχαχαχα!!!αχ αυτές οι πόντιες γιαγιάδες.να είσαι καλά,ωραίο το κανούριο μπλογκ.η ζουζούνα πότε θα γράψει;φιλιά.

Νερένια είπε...

Φουρτούνα μου,

ετοιμαζεται και η ζουζούνα :)

Έχει χώρο για όλους...

Ψήνεσαι;;;;

αχτίδα είπε...

Υπέροχη αφήγηση φίλη μου, το διάβασα χαμογέλασα με τα ποντιακά γιατί έχω φιληνάδα ( το διπλανό μαγαζί) Πόντια που έχει βαλθεινα μου μάθει ποντιακά και τα καταλαβαίνω πάνω κάτω.Σας εύχομαι ολόψυχα με τη Ζουζουνίτσα μου να περάσετε καλά κι εμείς μαζί σας ...καλύτερα.Δεν ..στέλνω γλάστρα.. με γαλακτομπούρεκο που έχω βολεύεστε;

Νερένια είπε...

Αχτίδα μου ,

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

Εμεις είμαστε καλά κορίτσια , γαλακτομπούρεκο, γαλακτομπούρεκο!
'Οχι δε λέμε :)

Χμμμμ όσο για την φίλη σου θα σκεφτώ κάτι καλό να σου μάθω να της λές:)

Φιλια πολλά...

Νερένια είπε...

αχτίδα το 'χω... λοιπόν θα της πεις:

Γουρπάν-ι-σ να ΄ίνουμε...

που σημαίνει: θυσία γίνομαι για σένα...

άντε να σε δω....

η σιωπηλή κραυγή είπε...

επιτελους συνδεθηκα στο καινουργιο μου μπλογκ !!!το τρεισ λαλουν!!σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση νερενια μου!!!!

καλα η ιστορια πολυ καλη
καπως ετσι ηταν κι ηγιαγια μου στα τελευταια της!!

αντε να μαζευτουμε κι αλλες για καφε εδω!!!ειναι τελεια!!!!!!

φιλακια πολλααααααα

rena είπε...

Καλορίζικο!!!!!!!!!!!!!!!!

Νερένια είπε...

Σιωπηλούλα ,

έλα βρε και να δεις πόσο ωραία θα περάσουμε!!!!!!!!!!!

Ξεκίναααααααααααα!!!

Νερένια είπε...

rena...

έλα ... πάρε ότι θες ... κερασμένα σήμερα....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ax! Λαϊστέρα μου,είσαι απίθανη!
Σας αγαπώ και τις δυο!!
Ζουζουνίτσα- Νερένια και χτυπάει κόκκινο!!!

Νερένια είπε...

Αντιγονάκι μου,

η προσκληση σου είναι στο ταχυδρομείο σου και περιμένει ... ελπίζω να μας κάνεις την τιμή και τότε για ποιο κόκκινο μιλάς;;;;

φιλάκια λαϊστερίσια.....

αχτίδα είπε...

Κάτσε να το γράψω για να το θυμηθώ..Θα σου πω αύριο!

Νερένια είπε...

Αχτίδα εδω θα είμαστε :)

πίσω από το πάγκο θα λιώνουμε για να σας εξυπηρετήσουμε... δεν μας έχουν βάλει ακόμη το air condition λόγω κρίσης μπρε....

φιλιά!!

Ελευθερία είπε...

XA XA !!!
Τρελό γέλιο με την γιαγιά !!!

Νερένια είπε...

Ελευθερία μου , εδώ και με την τηλεόραση είχε θέμα και γενικά με την τεχνολογία ... αν έχεις γεννηθεί το 1904 μάλλον έχεις θεμα με την τεχνολογία.....

Καλώς μας ήρθες ... καφέ, πορτοκαλάδα , γαλακτομπούρεκο;;;