30.6.10

Για όλα φταίνε τα μαρούλια!!!!!



Δεν ξέρω τι σας έλεγαν εσάς για τα μωρά , πάντως εμένα μου έλεγαν πως τα βρίσκουμε στα ... μαρούλια!

       Σαν καλό παιδί που ήμουν , πρώτο μάλιστα , ήθελα και γω αδελφάκια , κάπου εκεί στα τέσσερα! 
Θα τους είχα πρήξει ως φαίνεται , έτσι η μάνα μου , μου είπε να προσεύχομαι στον καλό θεό και θα μου στείλει ένα αδερφάκι ! 
        Κάθε βράδυ , μα κάθε βράδυ , πριν πέσω να κοιμηθώ έκανα την προσευχή μου και έβαζα μέσα και τον πόνο μου!
Μεγάλος πόνος , απόκριση καμία , είχα αρχίσει να απελπίζομαι!
Έτσι ξαναπάω στη μάνα μου και της κάνω τα παράπονα μου!

   "Όλοι έχουν ένα αδερφάκι να παίζουν , εγώ γιατί; Μήπως δεν είμαι καλό παιδί ; Μήπως δε με αγαπάει ο θεούλης; Εγώ θέλω αδερφάκιιιιιιιιιιιιιιι......."

Είδε κι απόειδε η έρμη , άσε που τούμπανα θα της τα είχα κάνει, βρήκε τα μαρούλια!!!

   "Δεν είναι ο καιρός τώρα , αδερφάκι θα ψάξουμε σαν βγουν τα μαρούλια ! Εκεί το κρύβει ο θεούλης και σε όποιον τύχει!"

Βλέπεις , από τη μία δεν είχαμε μαρούλια όλο το χρόνο τότε, από την άλλη δε τα τρώγαμε και πολύ , οπότε πόσα μαρούλια θα έβλεπα!
Άρχισα να ζω με τη σκέψη , μη μπει μαρούλι στο σπίτι και δεν προλάβω να το κοιτάξω πρώτα , μην τρώγαμε και το αδερφάκι κατά λάθος!

Πέρασε έτσι κάμποσος καιρός , χωρίς να αναφέρω το αδερφάκι , η μάνα μου είχε ξεχάσει τα μαρούλια, σιγά μη δε τα ξέχναγε! Εγώ όμως ποτέ!
Περίμενα καρτερικά και περίμενα ,ώσπου μια μέρα γυρνάει από τη λαϊκή με τα πολυπόθητα "μαρουλοαδερφάκια" στην τσάντα!

Πάρτι κανονικό έστησα , τα ξεπουπούλιασα κανονικά αλλά αδερφάκι γιοκ!

   "Μια άλλη φορά θα είμαστε πιο τυχεροί!" μου είπε και μάζεψε ότι είχε απομείνει να τα βάλει στο ψυγείο ....

Συνεχίστηκε το ίδιο τροπάρι , μέχρι που επιτέλους , θες τα μαρούλια ήταν καλά, θες εισακούστηκαν οι προσευχές μου , ήρθε το αδερφάκι !
Αλλά αυτό είναι μια άλλη "πονεμένη " ιστορία!


Δεν υπάρχουν σχόλια: